Psychotronika czy ezoteryka

Interesuje Cię psychotronika i ezoteryka? Zobacz co ciekawego możemy Ci zaproponować

Zobacz także: Sklep Ezoteryczny

środa, maja 17, 2006

Radosc zycia - przeslanie Johna Lennona dla swiata - Toni Carmine Salerno

Istota czlowieczenstwa jest ciagly rozwoj, wchodzenie na coraz wyzsze poziomy swiadomosci i samorozwoju. Moze nam w tym pomoc channeling, metoda pracy z energia, dzieki ktorej poznajemy to, co niedostepne w normalnym stanie swiadomosci.

Mozemy kontaktowac sie z istotami, ktore, bedac same na wyzszym poziomie rozwoju duchowego, wprowadza nas w krajobraz naszej zbiorowej duchowosci i sklonia do zastanowienia sie nad glebia wlasnej duszy, jej rola i miejscem we wszechswiecie.

Moca stworcza naszej wyobrazni, podobnie jak autor ksiazki, dostrzezemy obraz milosci i swiatla, ich mocy i potegi, zdolnej zmieniac swiat. Odkryj zwiazki miedzy cialem, umyslem i duchem.

Fragment ksiazki:

Toni: John, probuje zrozumiec, co sie dzieje. Wczorajsza rozmowa z toba byla dla mnie bardzo dziwnym przezyciem. Ciekaw jestem, dlaczego doszlo do tego dialogu.
Mniej wiecej przed rokiem mialem sen o tobie. Sceneria tego snu byl wielopoziomowy parking, mialem wrazenie, ze w Nowym Jorku. Moja zona Martine i ja bylismy tam sami. Idac przez ten parking spotkalem ciebie z zona i synem. Siedzieliscie w starym, czerwonym amerykanskim kabriolecie i nie mogles zapalic silnika. Rozpoznalem was wszystkich. Pomoglem ci zapalic silnik, a potem ty poprosiles mnie, zebym kiedys do ciebie wpadl, to pogadamy. Bylem zaskoczony i zapytalem, jak moge sie z toba skontaktowac, skoro nie wiem, gdzie mieszkasz, nie znam twojego adresu. Usmiechnales sie i powiedziales: "Po prostu zapytaj o Johna", jakby wszyscy wiedzieli, gdzie cie znalezc i jakby to pytanie mialo sprawic, ze automatycznie cie odnajde. Nastepnego dnia w pracy opowiedzialem ten sen Vivienne, ktora jest bardzo medialna i ma wielka intuicje, ona zas bez zadnego rozsadnego powodu wspomniala, ze moze powinienem skontaktowac sie z toba przez channeling. W ciagu nastepnych tygodni te slowa kilkakrotnie do mnie wracaly, ale potem przestalem o tym myslec. Prawde mowiac, przypomnialem sobie o tym snie dopiero w ostatnim tygodniu, gdy Vivienne, ktora w poniedzialki przed poludniem prowadzi zajecia z rozwoju intuicji, na ktore zwykle uczeszczam, zatrzymala na mnie wzrok i powiedziala: "Moze powinienes porozmawiac z Johnem". Nic na to nie odrzeklem, bo w towarzystwie calej grupy poczulem sie nieco skrepowany, ale zdziwilo mnie, ze znow uslyszalem od niej te slowa. Kilkakrotnie w ciagu ostatnich dni, gdy lezalem w lozku nie spiac, slowa Vivienne wracaly do mnie, ale znow tylko jako przelotna mysl, ktorej nie poswiecalem wiekszej uwagi. Jednak gdy wczoraj rano przyszedlem do pracy, Vivienne oznajmila, iz choc na poczatku nie chciala mi tego mowic, to teraz jednak czuje, ze powinna. Ma mocne uczucie, ze powinienem porozmawiac z Johnem. Przypomnialem sobie wtedy, ze przed kilkoma dniami moja zona Martine przyniosla do domu pozyczony od kogos podrecznik Reiki. Gdy go otworzylem, zobaczylem na pierwszej stronie zdjecie Johna i cytat z "Imagine". Natychmiast poczulem, ze cos w tym musi byc.

Liczba stron: 164



Kup Radosc zycia - przeslanie Johna Lennona dla swiata - Toni Carmine Salerno w CzaryMary.pl