Psychotronika czy ezoteryka

Interesuje Cię psychotronika i ezoteryka? Zobacz co ciekawego możemy Ci zaproponować

Zobacz także: Sklep Ezoteryczny

sobota, października 27, 2007

Zestaw - Rozmowy z Bogiem księga 1,2,3 + przewodnik -taniej (Magia)

„Przemawiam do każdego człowieka. Nieustannie. Rzecz nie w tym do kogo się zwracam, ale kto mnie słucha. Przemawiam na różne sposoby. Nasłuchuj mego głosu w prawdzie swojej duszy, W uczuciach serca. W wyci­szonym umyśle. Słuchaj mnie na każdym kroku. Ilekroć zechcesz Mnie zapytać, wiedz że Ja już odpowiedzia­łem. Otwórz szeroko oczy i spójrz na świat..."

Ta książki przeznaczone są dla każdego. Stanowią wspa­niały dar dla tych, którzy prawdziwie łakną odpowiedzi i ce­nią pytania; którzy ze szczerym sercem, otwartym umy­słem i tęsknotą w duszy poszukują prawdy. Książia te poruszają odwieczne zagadnienia życia i miłości, celu i funkcji, ludzi i związków, dobra i zła, grzechu i winy, prze­baczenia i odkupienia, ścieżki do Boga i drogi do pie­kła... słowem, wszystko. Bez osłonek omawia sprawy seksu, władzy, małżeństwa, dzieci, pracy, zdrowia, „ży­cia po życiu" i „życia przed życiem"... wszystko. Zgłębiają wojnę i pokój, wiedzę i ignorancję, ofiarowanie i branie, radość i smutek. Rozpatrują to co konkretne, i to co ab­strakcyjne, widzialne i niewidzialne, prawdę i nieprawdę.

Rozmowy z Bogiem księga I
Rozmowy z Bogiem księga II
Rozmowy z Bogiem księga III
Rozmowy z Bogiem - przewodnik

Kup Zestaw - Rozmowy z Bogiem księga 1,2,3 + przewodnik -taniej w CzaryMary.pl