Psychotronika czy ezoteryka

Interesuje Cię psychotronika i ezoteryka? Zobacz co ciekawego możemy Ci zaproponować

Zobacz także: Sklep Ezoteryczny

poniedziałek, czerwca 01, 2009

Plan marketingowy w praktyce - John Westwood (Talizmany ochronne)

Plan marketingowy w praktyce - John Westwood

Zaplanuj działania marketingowe swojej firmy

  • Przeprowadź audyt marketingowy
  • Wyznacz cele marketingowe
  • Wprowadź firmę na nowe rynki

Planowanie jest jednym z najważniejszych elementów skutecznego zarządzania. Firma działająca według określonego planu osiągnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsiębiorstwa stanowi kluczowy składnik strategii biznesowej. Określenie istniejącego potencjału marketingowego, wyznaczenie celów i zaplanowanie działań pozwoli na identyfikację najbardziej obiecujących szans na rynku oraz pomoże w zdobyciu i utrzymaniu dobrej pozycji.

Książka "Planowanie marketingowe w praktyce" przedstawia sprawdzone sposoby na szybkie przygotowanie planu marketingowego dla małej firmy. Opisuje wszystkie zagadnienia związane z wyznaczaniem celów marketingowych, formułowaniem strategii, wprowadzaniem na rynek nowych produktów i tworzeniem planu. Każde zagadnienie poparte jest przykładami, które ułatwiają wykorzystanie tych wiadomości w praktyce. Dzięki ćwiczeniom i zadaniom szybko opanujesz proces tworzenia planu marketingowego.

  • Etapy przygotowywania planu marketingowego
  • Badania rynku
  • Analiza mocnych i słabych stron firmy
  • Znajdowanie luk rynkowych
  • Definiowanie strategii cenowych
  • Reklama, promocja i obsługa klienta
  • Rozwijanie nowych rynków zbytu
  • Tworzenie sprawozdań finansowych
  • Prezentacja planu marketingowego

Przekonaj się, że plan marketingowy może być narzędziem przydatnym również dla Twojej firmy.


Plan marketingowy w praktyce - John Westwood