Psychotronika czy ezoteryka

Interesuje Cię psychotronika i ezoteryka? Zobacz co ciekawego możemy Ci zaproponować

Zobacz także: Sklep Ezoteryczny

sobota, lutego 06, 2010

Marketing partyzancki. Jak czerpa�? du??e zyski z ma??ej firmy - Jay Conrad Levinson (Amulety)

Marketing partyzancki. Jak czerpa�? du??e zyski z ma??ej firmy - Jay Conrad Levinson

Czas, energia i wyobra??nia -- oto czego Ci trzeba do rozwijania biznesu. Z pewno??ci�? s??ysza??e?? o firmach, kt??rych za??o??yciele mieli z pocz�?tku par�? groszy w kieszeni, ale poszli jak burza i podbili ??wiat. Jak pokonali niedostatek i stali si�? wielcy? Stosowali marketing partyzancki -- czy o tym wiedzieli, czy nie.

Zapomnij o tradycyjnym marketingu, tworzonym z my??l�? o korporacjach z pot�???nymi bud??etami i kadr�? ekspert??w w ka??dej dziedzinie. Twoim najwa??niejszym kapita??em jest bystra i g??odna sukcesu mentalno??�? przedsi�?biorcy. Tw??rz w??asn�? firm�?, inwestuj�?c niewielkie pieni�?dze i wyci�?gaj�?c maksymalne zyski. To w??a??nie jest marketing partyzancki -- idea sprawdzona przez ponad milion os??b na ca??ym ??wiecie, kt??re kupi??y ksi�???ki dla przedsi�?biorc??w-partyzant??w. Tak wielka popularno??�? partyzanckiego marketingu to dow??d na to, ??e niezwyk??e pomys??y skutkuj�?.

Ta ksi�???ka jest kompendium porad dla ma??ych przedsi�?biorc??w. Przeczytaj j�? i opanuj najwa??niejsze umiej�?tno??ci potrzebne w ma??ej firmie:

  • znajdowanie pomys????w na biznes: najbardziej rozwojowe rynki XXI wieku, w tym najnowsze szanse dla pracuj�?cych zdalnie;
  • znajdowanie tanich i skutecznych ??rodk??w promocji i reklamy;
  • tworzenie sieci kontakt??w;
  • tworzenie skutecznego i tw??rczego planu marketingowego;
  • d�???enie do powtarzalnych, coraz wi�?kszych transakcji;
  • skuteczna wsp????praca z innymi przedsi�?biorcami;
  • maksymalizowanie zysk??w, a nie przychod??w;
  • korzystanie z Internetu i innych wsp????czesnych technologii: prostych, niedrogich i oferuj�?cych nieograniczone mo??liwo??ci.

Marketing partyzancki zaczyna si�? od pomys??u, a ko??czy, gdy masz wielu sta??ych klient??w i du??y zysk. Do??�?cz do grona tych, kt??rzy byli mali i stali si�? wielcy.


Marketing partyzancki. Jak czerpa�? du??e zyski z ma??ej firmy - Jay Conrad Levinson