Psychotronika czy ezoteryka

Interesuje Cię psychotronika i ezoteryka? Zobacz co ciekawego możemy Ci zaproponować

Zobacz także: Sklep Ezoteryczny

poniedziałek, marca 22, 2010

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzy�? lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan (Amulet)

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzy�? lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan

Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i m??wi: "Zrobi??em co?? obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapami�?tacie!". Owszem, zapami�?tamy i nawet b�?dziemy kupowa�? dany produkt w sklepach… ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam ??a??osnych, prostackich, g??upawych, bezwarto??ciowych i natr�?tnych. ??�?damy reklam efektownych i przekonuj�?cych. Chcemy reklam, kt??re zapami�?tamy dlatego, ??e je polubimy.

My, tw??rcy pracuj�?cy w agencjach reklamowych, jeste??my zobowi�?zani wydawa�? na ??wiat takie w??a??nie reklamy. Musimy dokarmia�? nasze koncepcje wen�? i technik�? oraz metodycznie przechodzi�? od zarys??w do ko??cowych efekt??w. Ta ksi�???ka to szko??a reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych "Oscar??w" bran??y reklamowej, nale??�?cy do czo??owej dziesi�?tki ameryka??skich copywriter??w. Sullivan podpowiada nam, jak odr????nia�? dobre koncepcje reklamowe od z??ych i raz na zawsze zako??czy�? er�? bezsensownych spot??w.

Oto jego wskazania:

  • szukanie w produkcie "prawdy" i budowanie wst�?pnej koncepcji,
  • testowanie pomys????w -- praca zespo??owa i grupy focusowe,
  • metodyczne i niemetodyczne obmy??lanie slogan??w,
  • pokazywanie w reklamie emocji i drugiego dna,
  • budowanie reklam rysunkowych,
  • prowadzenie casting??w i wsp????praca z re??yserem spotu,
  • tworzenie reklamy radiowej i efekt??w d??wi�?kowych,
  • najcz�?stsze b??�?dy ??wie??o upieczonych copywriter??w,
  • rozmowa kwalifikacyjna i przetrwanie w agencji reklamowej.


Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzy�? lubiane reklamy. Wydanie II - Luke Sullivan