Ksi�???eczka zdrowia copywritera - Adrian Tomaszewski (Talizmany ochronne)
Zdrowe podej??cie i ??wie??e spojrzenie na prac�? w polskiej reklamie
- Od kuchni: jak wygl�?da codzienna praca w agencji reklamowej
- Najpierw my??lenie, p????niej wymy??lanie: jak powstaje reklama
- Nie taka reklama straszna: jak przetrwa�? w agencji reklamowej
Do kogo adresowana jest ta ksi�???ka?
Zar??wno do??wiadczeni pracownicy agencji reklamowych, jak i nowicjusze znajd�? w niej co?? dla siebie. Je??li pracujesz w bran??y, zapewne czytaj�?c t�? ksi�???k�?, z u??miechem zapytasz: "Sk�?d ja to znam?". Natomiast je??li dopiero zamierzasz rozpocz�?�? prac�? w reklamie, "Ksi�???eczka zdrowia copywritera" przybli??y Ci agencyjn�? rzeczywisto??�? i dostarczy kilku wskaz??wek, kt??re u??atwi�? pierwsze kroki w bran??y -- oraz pozwol�? przetrwa�?.
Reklama od kulis.
Nie wystarczy mie�? lekkie pi??ro i sypa�? pomys??ami jak z r�?kawa. Entuzjazm i kreatywno??�? to bardzo wiele, ale wci�??? za ma??o. Pomys?? musi pasowa�? do za??o??e?? kampanii i wymaga?? klienta. Trzeba go przykroi�? do potrzeb, oczekiwa?? i finansowych mo??liwo??ci zleceniodawcy. Spokojnie i bez emocji. Bo opanowanie to bardzo wa??na cecha dobrego copywritera. Daje mu pewno??�?, ??e mo??e stworzy�? skuteczn�? reklam�? o dowolnej porze i nie popa??�? przy tym w zgubn�? rutyn�?.
"Ksi�???eczka zdrowia copywritera" przedstawia prawdziwe warunki pracy w polskiej reklamie. Autor opisuje proces rekrutacji, przybli??a bran??owy ??argon i zdradza triki, dzi�?ki kt??rym ??ycie w agencji staje si�? odrobin�? ??atwiejsze. Je??li chcesz wiedzie�?, ile wysi??ku poch??ania opracowanie sensownej koncepcji reklamy i jak naprawd�? rodz�? si�? "nowe, wspania??e kampanie", przeczytaj t�? ksi�???k�?.
Ksi�???eczka zdrowia copywritera - Adrian Tomaszewski
<< Home