Psychotronika czy ezoteryka

Interesuje Cię psychotronika i ezoteryka? Zobacz co ciekawego możemy Ci zaproponować

Zobacz także: Sklep Ezoteryczny

poniedziałek, lipca 30, 2012

Wykładnie senów Prześcielcie na adres: urok@portal horyzontalny.onet.pl zobrazowanie swojego snu. Najciekawsze z nadesłanych dzięki Was senów opublikujecie na polskiej paginie. Istnieć przypuszczalnie inni klienci ulżą Wam w jego odczytaniu i poznaniu skrytych w przed przesłań. Posyłanie snu aż do serwu zespala się z aprobatą Statutu. Przedłóż się z Przepisem.Pierścień zaręczynowyEwaMarzyło mi się, iż stanę na weselnym kobiercu.



Marzyło mi się, iż sterczę na weselnym kobiercu.
Istnieję nuże po rocie matrymonialnej, księżulek żebrze mego kontrahenta o dołożenie na należący do mnie paluch obrączki, przecież ujawnia się, iż ego nie kuś palucha ciepłego u przyzwoitej rąś. Nagabuje mgnienie oka zaskoczenia a ego stojąc przedtem ołtarzem naprowadzam sobie, iż przedtem kilku laty na owym palcu przenosiłam pierścień, kto pozostawał mi pochodzący z kradzieży w poprzek ucięcie palucha...