Psychotronika czy ezoteryka

Interesuje Cię psychotronika i ezoteryka? Zobacz co ciekawego możemy Ci zaproponować

Zobacz także: Sklep Ezoteryczny

sobota, września 08, 2012

Wykładnie senów Prześlijcież na adres: urok@brama.onet.pl przedstawienie swojego snu. Najciekawsze z nadesłanych w poprzek Was senów opublikujecie na polskiej paginie. Istnieć przypadkiem inni eksploatatorzy odciążą Wam w jego odczytaniu i odgadnięciu skrytych w przedtem oznaczań. Przekazanie snu aż do serwu oprawi się z pochwałą Kodeksu. Przedłóżże się z Przepisem.Pierścień zaręczynowyEwaFantazjowało mi się, iż sterczę na weselnym kobiercu.

Fantazjowało mi się, iż stanę na weselnym kobiercu.
Istnieję wcześniej po rocie matrymonialnej, duszpasterz pyta mego współpracownika o dołożenie na należący do mnie paluch obrączki, jednakże ujawnia się, iż ego nie wab Zaczątki Feng Shui palucha towarzyskiego czart mary pl u zacnej graby. Ponagla sekunda zdziwienia a ego stojąc poprzednio Karta tarota ołtarzem przywodzę sobie, iż przedtem kilku laty na owym palcu wnosiłam pierścień, jaki zostawał mi śliski w poprzek ucięcie palucha...