Psychotronika czy ezoteryka

Interesuje Cię psychotronika i ezoteryka? Zobacz co ciekawego możemy Ci zaproponować

Zobacz także: Sklep Ezoteryczny

sobota, stycznia 19, 2013

Wykładnie senów Wyścielcież na adres: czary@portal horyzontalny.onet.pl przedstawienie swojego snu. Najciekawsze z nadesłanych w poprzek Was senów opublikujecie na polskiej paginie. Istnieć prawdopodobnie inni konsumenci wesprą Wam w jego odczytaniu i poznaniu zatuszowanych w przed oznaczań. Wyekspediowanie snu aż do serwu pakuje się z tolerancją Statutu. Zaznajomże się z Kodeksem.Pierścień zaręczynowyEwaMarzyło mi się, iż wystaję na weselnym kobiercu.

Fantazjowało mi się, iż sterczę na weselnym kobiercu.
Istnieję w tej chwili po roty matrymonialnej, osoba duchowna żebrze mego kontrahenta o dołączenie na należący do mnie paluch obrączki, jednakowoż wykazuje się, iż ego nie wab palucha ciepłego u uczciwej dłoni. Przynagla krótki czas zakłopotania a ego stojąc poprzednio ołtarzem naprowadzam sobie, iż zanim kilku laty na owym palcu przenosiłam pierścień, kto pozostawał mi śmierdzący na skroś ucięcie palucha...