Psychotronika czy ezoteryka

Interesuje Cię psychotronika i ezoteryka? Zobacz co ciekawego możemy Ci zaproponować

Zobacz także: Sklep Ezoteryczny

poniedziałek, listopada 30, 2009

Excel. Analiza danych biznesowych - Gerald Knight (Amulet)

Excel. Analiza danych biznesowych - Gerald Knight

Wykorzystaj Excel w swojej firmie

  • Przeprowadzaj analizy statystyczne.
  • Steruj procesami w firmie.
  • Monitoruj obci�???enie system??w.

Excel jest jedn�? z najpopularniejszych aplikacji biurowych, znan�? niemal wszystkim posiadaczom komputer??w. Jednak wi�?kszo??�? u??ytkownik??w wykorzystuje jedynie cz�???�? mo??liwo??ci tej aplikacji, nie wiedz�?c, ??e -- opr??cz obliczania sum i ??rednich w standardowych arkuszach -- mo??e ona u??atwi�? prac�? na wiele sposob??w. Narz�?dzia oferowane przez Excel, m.in. te, kt??re s??u??�? do analizy i wizualizacji, warto stosowa�? w znacznie szerszym zakresie, gromadz�?c i przetwarzaj�?c dane z wielu innych system??w.

Ksi�???ka "Excel. Analiza danych biznesowych" przedstawia sposoby zastosowania tej aplikacji do realizacji zada?? zwi�?zanych z kierowaniem przedsi�?biorstwem b�?d?? zespo??em produkcyjnym. Czytaj�?c j�?, poznasz przyk??adowe aplikacje Excela i nauczysz si�? korzysta�? z wbudowanych w ten program narz�?dzi. Dowiesz si�?, jak przeprowadza�? analizy za pomoc�? wykres??w i tabel przestawnych, wyznacza�? trendy na podstawie danych historycznych, korzysta�? z modu??u Solver oraz tworzy�? w??asne modu??y obliczeniowe.

  • Obliczenia i analizy statystyczne
  • Korzystanie z tabel i wykres??w przestawnych
  • Tworzenie modeli matematycznych
  • Prognozowanie obci�???enia
  • Monitorowanie system??w i proces??w
  • Optymalizowanie funkcji
  • Import danych ze ??r??de?? zewn�?trznych
  • Prezentacja danych

Przekonaj si�?, jak bardzo Excel mo??e usprawni�? dzia??anie Twojej firmy.


Excel. Analiza danych biznesowych - Gerald Knight


niedziela, listopada 29, 2009

Budda i mi??o??�? czyli jak kocha�? i by�? szcz�???liwym - Nydahl Ole Lama (Amulet)

Budda i mi??o??�? czyli jak kocha�? i by�? szcz�???liwym - Nydahl Ole Lama oryg.: DER BUDDHA UND DIE LIEBE
Nydahl Ole Lama

Pragnienie szcz�???cia jest si??�? nap�?dow�? wszelkiego dzia??ania. Ka??da, nawet najmniejsza istota, pragnie by�? szcz�???liwa i chce unikn�?�? cierpienia. Szcz�???cie to wspania??y stan, w kt??rym z powodu wszechogarniaj�?cej rado??ci ca??y nasz ??wiat dr??y w posadach. U??miechamy si�? promiennie do wszystkich wok????, odczuwamy pe??n�? rado??ci moc w ca??ym ciele i pragniemy obj�?�? ca??y ??wiat. ?�wie??o zakochani s�? temu prze??yciu wielkiego szcz�???cia bardzo bliscy - pocz�?tkom mi??o??ci towarzyszy cz�?sto g??�?boka, naturalna b??ogo??�?. Tylko niewielu ludzi, zar??wno na poziomie umys??u, jak te?? cia??a do??wiadcza spe??nienia wi�?kszego od otrzymywania tego, czego pragn�? - bycia kochanym przez innych, obdarowywania mi??o??ci�? samemu i mo??liwo??ci promieniowania na ??wiat ca??ym tym bogactwem. "Budda i mi??o??�?" opowiada o tym, jak nadmiar, pojawiaj�?cy si�? w pe??nym rado??ci zwi�?zku u??y�? dla dobra wszystkich i samemu dzi�?ki temu wzrasta�?. Z czasem wszystko przeniknie dojrza??e, przynosz�?ce zadowolenie poczucie satysfakcji, wynikaj�?ce ze wsp??lnej pracy, uczenia si�? z ??ycia i wprowadzania go na coraz wy??sze i prawdziwsze poziomy. W ten spos??b stopniowo powstaje wgl�?d, ??e najwy??sza rado??�? jest jednocze??nie najwy??sz�? prawd�? oraz ??e podkre??lanie w ??yciu tego, co pi�?kne nie jest ucieczk�? od ??ycia. Zgodnie z buddyjskim pogl�?dem szcz�???liwy i wzbogacaj�?cy zwi�?zek nie jest celem samym w sobie, lecz drog�? pozwalaj�?c�? osi�?gn�?�? pe??en rozw??j umys??u - O??wiecenie. Lama Ole Nydahl opowiadaj�?c na czym polega ten stan, powiedzia?? kiedy??: "to tak, jakby??my zakochali si�? w ca??ym ??wiecie, a ca??y ??wiat zakocha?? si�? w nas..."

JACEK SANTORSKI, Warszawa 2007
Wydanie 1
Format 13.4x20.5cm Oprawa Mi�?kka ze skrzyde??kami

Budda i mi??o??�? czyli jak kocha�? i by�? szcz�???liwym - Nydahl Ole Lama


Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu - Harry Beckwith (Amulet na miłość)

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu - Harry Beckwith

Naucz si�? spe??nia�? oczekiwania klienta

  • Zaplanuj odpowiedni�? polityk�? cenow�?
  • Wypromuj siln�? mark�?
  • Stw??rz rozpoznawalny wizerunek
  • Utrzymuj relacje z klientami

Marketing w firmach dzia??aj�?cych w sektorze us??ugowym zdecydowanie r????ni si�? od marketingu firm produkcyjnych. Przedsi�?biorstwa us??ugowe sprzedaj�? zupe??nie inny towar. Aby robi�? to skutecznie, musz�? zna�? i rozumie�? zasady rz�?dz�?ce ludzkim zachowaniem oraz wiedzie�?, co sk??ania klienta do wybrania konkretnej us??ugi -- produktu, kt??rego nie mo??na dotkn�?�? i oceni�? przed z??o??eniem zam??wienia. Relacja mi�?dzy klientem a wykonawc�? us??ugi ma zupe??nie inny charakter ni?? relacja mi�?dzy klientem a sprzedawc�?. Nale??y budowa�? j�? w odmienny spos??b, wykorzystuj�?c inne narz�?dzia. Trzeba opanowa�? sztuk�? "niewidzialnego dotyku".

Przeczytasz o niej w ksi�???ce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz si�?, jak kszta??towa�? relacje z klientami, wykorzystuj�?c nowoczesne metody promowania us??ug. Nauczysz si�? poprawnie interpretowa�? wyniki bada?? marketingowych, omija�? pu??apki czyhaj�?ce w utartych schematach i rozumie�? potrzeby klient??w. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzi�?ki kt??rym opracujesz w??asne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klient??w.

  • Ocena jako??ci i wynik??w bada?? marketingowych
  • Pu??apki i b??�?dy marketingu
  • Planowanie polityki cenowej
  • Wyb??r odpowiedniej nazwy us??ugi
  • Kszta??towanie wizerunku i marki
  • Techniki budowania wi�?zi z klientami

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu - Harry Beckwith


sobota, listopada 28, 2009

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu - Harry Beckwith (Talizmany)

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu - Harry Beckwith

Naucz si�? spe??nia�? oczekiwania klienta

  • Zaplanuj odpowiedni�? polityk�? cenow�?
  • Wypromuj siln�? mark�?
  • Stw??rz rozpoznawalny wizerunek
  • Utrzymuj relacje z klientami

Marketing w firmach dzia??aj�?cych w sektorze us??ugowym zdecydowanie r????ni si�? od marketingu firm produkcyjnych. Przedsi�?biorstwa us??ugowe sprzedaj�? zupe??nie inny towar. Aby robi�? to skutecznie, musz�? zna�? i rozumie�? zasady rz�?dz�?ce ludzkim zachowaniem oraz wiedzie�?, co sk??ania klienta do wybrania konkretnej us??ugi -- produktu, kt??rego nie mo??na dotkn�?�? i oceni�? przed z??o??eniem zam??wienia. Relacja mi�?dzy klientem a wykonawc�? us??ugi ma zupe??nie inny charakter ni?? relacja mi�?dzy klientem a sprzedawc�?. Nale??y budowa�? j�? w odmienny spos??b, wykorzystuj�?c inne narz�?dzia. Trzeba opanowa�? sztuk�? "niewidzialnego dotyku".

Przeczytasz o niej w ksi�???ce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz si�?, jak kszta??towa�? relacje z klientami, wykorzystuj�?c nowoczesne metody promowania us??ug. Nauczysz si�? poprawnie interpretowa�? wyniki bada?? marketingowych, omija�? pu??apki czyhaj�?ce w utartych schematach i rozumie�? potrzeby klient??w. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzi�?ki kt??rym opracujesz w??asne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klient??w.

  • Ocena jako??ci i wynik??w bada?? marketingowych
  • Pu??apki i b??�?dy marketingu
  • Planowanie polityki cenowej
  • Wyb??r odpowiedniej nazwy us??ugi
  • Kszta??towanie wizerunku i marki
  • Techniki budowania wi�?zi z klientami

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu - Harry Beckwith


środa, listopada 25, 2009

Milarepa - Oczyszczanie Przesz??ej i Obecnej Karmy (Talizman)

Milarepa - Oczyszczanie Przesz??ej i Obecnej Karmy

Receptura tego kadzid??a to 113 naturalnych sk??adnik??w takich jak zio??a lecznicze, czy kamienie szlachetne.

Zastosowanie tego kadzid??a to przede wszystkim oczyszczanie negatywnej karmy skumulowanej w przesz??ych inkarnacjach, jak i obecnej. Podtrzymuje witaln�? energi�? ??ycia w najczystszej postaci.

Opakowanie zawiera podstawk�? oraz 20 kadzide?? (14 cm, ??�?cznie 20 g) - ka??de z nich pali si�? ok. 55 - 60 min.


Milarepa - Oczyszczanie Przesz??ej i Obecnej Karmy


Jak robi�? interesy w Chinach - Ted Plafker (Talizmany ochronne)

Jak robi�? interesy w Chinach - Ted Plafker

Oto ksi�???ka o�Chinach, b�?d�?ca w�zasi�?gu absolutnie ka??dego biznesmena, nieoceniony podr�?cznik tego przedmiotu. Dla zarz�?dzaj�?cych, mened??er??w, przedsi�?biorc??w i�inwestor??w Jak robi�? interesy w�Chinach to z�pewno??ci�? przewodnik omawiaj�?cy od A do Z wszystkie aspekty wykorzystywania i�rozwijania okazji biznesowych w�Chinach.

Trzeba rozumie�? chi??skie rynki wschodz�?ce: od biotechnologii i�medycyny po energetyk�?, finanse, media i�rozrywk�? oraz sfery spoza biznesu. D??ugoletni analityk spraw chi??skich i�dziennikarz gospodarczy Ted Plafker oferuje wskaz??wki osoby z�wewn�?trz, dotycz�?ce wielu r????nych dziedzin niezwykle istotnych dla sukcesu w�dwudziestym pierwszym wieku.

Wskaz??wki i�komentarze obejmuj�?:

  • Zwr??cenie uwagi na guanxi, s??owo oznaczaj�?ce prost�? transakcj�?. Oznacza ?relacje? lub ?powi�?zanie? w�bardzo w�?skim znaczeniu. U??yte w�kategoriach biznesowych lub biurokratycznych, guanxi ma du??o szersze znaczenie, obejmuj�?ce wszystko od ?powi�?za???, ?budowy sieci? (networking) a?? po ?wp??ywy?. W�przeciwie??stwie do drobniejszych spraw zwi�?zanych z�chi??sk�? etykiet�?, ludzie b�?d�? od ciebie oczekiwali zrozumienia guanxi i�przestrzegania jego regu??.
  • Znajomo??�? zar??wno potencja??u wzrostu jak i�pu??apek zwi�?zanych z�prowadzeniem interes??w. Na przyk??ad struktura joint venture wi�???e si�? z�olbrzymim ryzykiem i�zazwyczaj gwarantuje solidn�? porcj�? frustracji wynikaj�?cej z�zachowa?? lokalnego partnera. Jednak??e starannie dobrany partner mo??e by�? ??r??d??em istotnych korzy??ci: potencjalnego dost�?pu do ziemi, kana????w dystrybucji, licencji gospodarczych, wykwalifikowanych pracownik??w, wielorakich powi�?za?? i�wsparcia rz�?du.
  • Zrozumienie niuans??w kulturowych. Niezliczone historie opowiadane przez ludzi z�dzia????w sprzeda??y i�marketingu pomog�? unikn�?�? gaf takich jak ta: reklama telewizyjna firmy Nike ?Chamber of Fear? z�gwiazd�? NBA Hebronem Jamesem wywo??a??a w�Chinach oburzenie, gdy zarzucono jej, ??e w�niedopuszczalny spos??b ura??a dum�? narodow�?.

To oczywista prawda, ??e Chiny s�? najszybciej rosn�?c�? gospodark�? na ??wiecie. Co nie� jest oczywiste, mo??na znale??�? w�tej ksi�???ce ? dok??adnie to, jak zachodnie firmy mog�? znale??�? punkt oparcia i�zwi�?kszy�? swoje zyski, prowadz�?c od wewn�?trz interesy z�t�? najwi�?ksz�? superpot�?g�?.


O AUTORZE

Ted Plafker jest korespondentem w�peki??skim biurze ?The Economist? i�zajmuje si�?
gospodark�?, polityk�? oraz kultur�? Chin ju?? od roku 1989. Jako niezale??ny korespondent w
Chinach by?? autorem publikacji w�ameryka??skich i�mi�?dzynarodowych dziennikach i
czasopismach, takich jak ?Washington Post?, ?Boston Globe?, ?San Francisco Examiner?, ?Science?, ?Independent?� czy ?International Herald Tribune?.

OPINIE

Ted Plafker zna histori�? sukces??w ? a�tak??e kolosalnych pora??ek ? charakteryzuj�?cych zagraniczn�? obecno??�? w�tym kraju od czasu, gdy w�latach osiemdziesi�?tych dwudziestego wieku chi??skie drzwi ponownie otworzy??y si�? na biznes. Dwadzie??cia lat zmaga??, negocjacji i�??ycia w??r??d Chi??czyk??w pozwoli??o mu ogarn�?�? niesamowicie szerokim spojrzeniem spos??b, w�jaki my??l�? i�prowadz�? oni interesy, a�czytelnik jest szcz�???liwym beneficjentem tego bogactwa wiedzy. We?? t�? ksi�???k�? ze sob�? do samolotu, trzymaj j�? w�teczce i�cz�?sto do niej si�?gaj.
- Scott O. Seligmann, autor ksi�???ki Chinese Business Etiquette

?�wietnie wywa??one i�praktyczne wprowadzenie w�??rodowisko biznesowe najszybciej rosn�?cego rynku wsp????czesnego ??wiata? Ksi�???ka powinna sta�? si�? najwa??niejsz�? lektur�? ka??dej firmy planuj�?cej prowadzi�? interesy w�Chinach.
- Patrick Powers, wiceprezes China Mundoro Miting

Przyst�?pny, kompetentny przewodnik? powinien by�? przechowywany na p????ce na poziomie wzroku i�wyjmowany stamt�?d zawsze, kiedy potrzebujemy zrozumie�? co?? z�dziedziny finansowania projekt??w i�etykiety biznesu. To najlepszy dost�?pny elementarz chi??skiego biznesu.
- Anne Stevenson, chi??ski przedsi�?biorca internetowy

spis tre??ci i I rozdzia?? (pdf)

format 158/233
�240 stron
�oprawa twarda


Jak robi�? interesy w Chinach - Ted Plafker


wtorek, listopada 24, 2009

Traditional Torma (Amulety ochronne)

Traditional Torma

Torma w kulturze tybeta??skiej jest ofiar�?, kt??ra stanowi substytut dla sk??adanego onegdaj po??ywienia ofiarnego (z regu??y by??y to placki j�?czmienne).

Obecnie tormy s�? wykonywane z r????nych materia????w; a ich wsp??ln�? cech�? s�? 3 tworz�?ce je elementy: fundament, cz�???�? g????wna oraz cz�???�? dekoracyjna, kt??re symbolizuj�? odpowiednio : cia??o, mow�? i umys??.

Prezentowana torma sk??ada si�? z ok. 170 kadzide?? b�?d�?cych kompozycj�? 100 leczniczych sk??adnik??w. Kadzid??a o czterech r????nych d??ugo??ciach (6, 9, 12, 15 cm) tworz�? 3 tradycyjne tarasy.

Ka??da Torma zosta??a obj�?ta szczeg??lnym b??ogos??awie??stwem lamy.


Traditional Torma


sobota, listopada 21, 2009

Sztuka wywierania wp??ywu na ludzi - Mortensen Kurt W. (Amulety)

Sztuka wywierania wp??ywu na ludzi - Mortensen Kurt W. Dwana??cie uniwersalnych praw skutecznej perswazji
oryg.: Maximum Influence. The 12 Universal Laws of Power Persuasion
Mortensen Kurt W.

Czy zdajesz sobie spraw�? z tego w jak du??ym stopniu tw??j sukces zawodowy, relacje osobiste, zdolno??ci przyw??dcze i dochody zale??�? od umiej�?tno??ci perswazji, wywierania wp??ywu i motywowania innych ludzi? Cokolwiek jest twoim celem, Sztuka wywierania wp??ywu na ludzi pomo??e ci w jego realizacji. Kurt Mortensen, ekspert w dziedzinie perswazji, dokona?? syntezy przeprowadzonych przez wiele lat analiz naukowych oraz autentycznych bada?? technik wywierania wp??ywu. Te sprawdzone techniki sprawi�?, ??e:

- ludzie instynktownie b�?d�? ci ufa�? i obdarza�? ci�? sympati�?
- opanujesz techniki perswazji, o istnieniu kt??rych 99 procent ludzi w og??le nie wie
- przekonasz dowoln�? osob�? do niemal wszystkiego, wsz�?dzie i zawsze!


Kurt W. Mortensen jest jednym z g????wnych autorytet??w Ameryki w dziedzinie przekonywania, motywacji i wywierania wp??ywu. Oferuje na ca??ym ??wiecie swoje prelekcje, szkolenia i programy doradcze, pomagaj�?c tysi�?com ludzi w osi�?gni�?ciu bezprecedensowych sukces??w zar??wno w sferze biznesu, jak i w ??yciu osobistym.

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiello??skiego, Krak??w 2006
Wydanie 1
Format 16.0x23.5cm Oprawa Mi�?kka

Sztuka wywierania wp??ywu na ludzi - Mortensen Kurt W.


Kto jest kim. Typy osobowo??ci dla mened??er??w - Michal �?akrt (Talizmany ochronne)

Kto jest kim. Typy osobowo??ci dla mened??er??w - Michal �?akrt

Typy osobowo??ci MBTI® --
czyli jak klonowa�? najlepszych ludzi w firmie

  • Ustalanie precyzyjnych kryteri??w rekrutacji
  • Nagradzanie i dyscyplinowanie ludzi o r????nych typach osobowo??ci
  • Ankieta: badanie typ??w osobowo??ci MBTI®

Gdyby tylko pracowa??o u nas wi�?cej takich os??b, jak Dawid...
Gdyby wszyscy ludzie my??leli i dzia??ali podobnie, praca kierownik??w by??aby prostsza. Wystarczy??by jeden uniwersalny system motywacyjny: te same kary i nagrody dla wszystkich. Problem w tym, ??e r????ni ludzie r????nie reaguj�? na te same bod??ce. Racjonalny ekstrawertyk b�?dzie pracowa�? ch�?tniej, gdy nakre??lisz mu realn�? i obiecuj�?c�? ??cie??k�? kariery. Lecz gdy masz do czynienia z emocjonalnym introwertykiem, lepiej si�?gnij po inne argumenty. To samo dotyczy dyscyplinowania: ostra reprymenda jednych przywo??uje do porz�?dku, innym odbiera ch�?�? do pracy.

Poznaj koncepcj�? MBTI®, a osi�?gniesz wy??szy poziom percepcji. Zaczniesz dostrzega�? subtelne r????nice mi�?dzy lud??mi, z kt??rymi pracujesz. Wyrobisz w sobie sz??sty zmys??, kt??ry pozwala lepiej przewidywa�? zachowania wsp????pracownik??w.

Jak dzia??a MBTI®?
MBTI® to system okre??lania osobowo??ci, stosowany przez kadrowc??w i mened??er??w wielu du??ych organizacji, takich jak Ernst & Young czy Whirlpool, zgodnie z kt??rym psychik�? ludzk�? mo??na rozpatrywa�? w 4 wymiarach:

ekstrawertycy (E) - introwertycy (I)       percepcjoni??ci (P) - intuicjoni??ci (N)
my??liciele (T) - uczuciowcy (F)       s�?dziowie (S) - obserwatorzy (O)

Te wymiary, na??o??one na siebie, tworz�? 16 typ??w osobowo??ci. I tak na przyk??ad INTP jest kodem my??lenia i zachowania teoretyk??w, kt??rzy potrafi�? skutecznie interpretowa�? rzeczywisto??�? i dostrzega�? w niej schematy oraz niesp??jno??ci. Ludzie z tym kodem sprawnie rozwi�?zuj�? problemy techniczne i pracuj�? na og??lnych modelach. S�? dobrymi analitykami i lubi�? wyja??nia�? innym, jak dzia??a ??wiat.

MBTI® w obecnej postaci jest owocem wieloletnich bada?? psycholog??w z ca??ego ??wiata. To klucz, kt??rym mened??erowie otwieraj�? umys??y wsp????pracownik??w. Dowiedz si�?, jak z niego korzysta�?:

  • sk�?d bior�? si�? r????nice osobowo??ci,
  • jak zbudowa�? zr??wnowa??ony zesp???? ludzi,
  • jak odbieraj�? rzeczywisto??�? i jak pracuj�? ludzie o r????nych typach osobowo??ci,
  • mocne i s??abe punkty ludzi o poszczeg??lnych typach osobowo??ci,
  • cztery rodzaje temperament??w: Dionizosa, Epimeteusza, Prometeusza i Apollina.


Kto jest kim. Typy osobowo??ci dla mened??er??w - Michal �?akrt


czwartek, listopada 19, 2009

B??yskotliwo??�? to za ma??o! Skuteczne techniki planowania marketingowego - Malcolm McDonald (Amulety)

B??yskotliwo??�? to za ma??o! Skuteczne techniki planowania marketingowego - Malcolm McDonald

Wyczerpuj�?ce om??wienie wszystkich najwa??niejszych
aspekt??w planowania marketingowego

  • Poznaj zasady planowania marketingowego
  • Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
  • Zaplanuj polityk�? promocji, sprzeda??y i obs??ugi klienta

Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje s??ab�? stron�? wielu przedsi�?biorstw. Tymczasem realistyczne, u??yteczne i osi�?galne plany marketingowe s�? kluczowym elementem sukcesu firmy. Zanim jednak rozpocznie si�? tworzenie planu marketingowego, nale??y wykona�? kilka czynno??ci przygotowawczych. Po ich realizacji oraz zrozumieniu cel??w i zasad planowania marketingowego stworzenie doskona??ej strategii marketingowej nie powinno nastr�?czy�? trudno??ci.

Ksi�???ka "B??yskotliwo??�? to za ma??o! Skuteczne techniki planowania marketingowego" to doskona??y podr�?cznik dla mened??er??w, kt??rzy chc�? pozna�? zasady tworzenia strategii podbijania rynk??w, a nie maj�? czasu na przebijanie si�? przez setki stron ksi�???ek pe??nych wiadomo??ci teoretycznych. Przedstawia kluczowe zasady i poj�?cia oraz dzia??ania niezb�?dne do stworzenia skutecznego i mo??liwego do realizacji planu marketingowego. Zawiera wiele �?wicze??, przyk??ad??w i test??w, kt??re u??atwi�? szybkie zastosowanie wiedzy w praktyce.

  • R????nice pomi�?dzy strategi�? i taktyk�?
  • Miejsce planowania marketingowego w procesie planowania w firmie
  • Wewn�?trzny audyt marketingowy
  • Analiza mocnych i s??abych stron przedsi�?biorstwa
  • Okre??lenie rynk??w docelowych
  • Analiza portfela produkt??w
  • Ustalanie strategii reklamy, promocji i sprzeda??y
  • Stworzenie polityki cenowej

Poznaj tajniki jednego z najistotniejszych element??w proces??w marketingowych.


B??yskotliwo??�? to za ma??o! Skuteczne techniki planowania marketingowego - Malcolm McDonald


Excel. Analiza danych biznesowych - Gerald Knight (Amulety ochronne)

Excel. Analiza danych biznesowych - Gerald Knight

Wykorzystaj Excel w swojej firmie

  • Przeprowadzaj analizy statystyczne.
  • Steruj procesami w firmie.
  • Monitoruj obci�???enie system??w.

Excel jest jedn�? z najpopularniejszych aplikacji biurowych, znan�? niemal wszystkim posiadaczom komputer??w. Jednak wi�?kszo??�? u??ytkownik??w wykorzystuje jedynie cz�???�? mo??liwo??ci tej aplikacji, nie wiedz�?c, ??e -- opr??cz obliczania sum i ??rednich w standardowych arkuszach -- mo??e ona u??atwi�? prac�? na wiele sposob??w. Narz�?dzia oferowane przez Excel, m.in. te, kt??re s??u??�? do analizy i wizualizacji, warto stosowa�? w znacznie szerszym zakresie, gromadz�?c i przetwarzaj�?c dane z wielu innych system??w.

Ksi�???ka "Excel. Analiza danych biznesowych" przedstawia sposoby zastosowania tej aplikacji do realizacji zada?? zwi�?zanych z kierowaniem przedsi�?biorstwem b�?d?? zespo??em produkcyjnym. Czytaj�?c j�?, poznasz przyk??adowe aplikacje Excela i nauczysz si�? korzysta�? z wbudowanych w ten program narz�?dzi. Dowiesz si�?, jak przeprowadza�? analizy za pomoc�? wykres??w i tabel przestawnych, wyznacza�? trendy na podstawie danych historycznych, korzysta�? z modu??u Solver oraz tworzy�? w??asne modu??y obliczeniowe.

  • Obliczenia i analizy statystyczne
  • Korzystanie z tabel i wykres??w przestawnych
  • Tworzenie modeli matematycznych
  • Prognozowanie obci�???enia
  • Monitorowanie system??w i proces??w
  • Optymalizowanie funkcji
  • Import danych ze ??r??de?? zewn�?trznych
  • Prezentacja danych

Przekonaj si�?, jak bardzo Excel mo??e usprawni�? dzia??anie Twojej firmy.


Excel. Analiza danych biznesowych - Gerald Knight


Semde - Happy Mind - U??wi�?canie i Oczyszczanie Miejsc (Amulety)

Semde - Happy Mind - U??wi�?canie i Oczyszczanie Miejsc

Kadzid??a te s�? tradycyjnie u??ywane przez Tybeta??czyk??w do przwo??ywania ??wietlistych opiekun??w danych miejsc, kt??rzy oddal�? wszelkie negatywne energie i ich wp??ywy. U??ycie tych kadzide?? podczas wprowadzania si�? do nowych dom??w ma szczeg??lne znaczenie dla zapewnienia pomy??lno??ci ich mieszka??c??w.

Formu??a tych kadzide?? obejmuje ponad 100 sk??adnik??w ??�?cznie z niewielkimi ilo??ciami kamieni szlachetnych, z??ota i srebra.

Opakowanie zawiera podstawk�? oraz 20 kadzide?? (14 cm, ??�?cznie 20 g) - ka??de z nich pali si�? ok. 55 - 60 min.


Semde - Happy Mind - U??wi�?canie i Oczyszczanie Miejsc


środa, listopada 18, 2009

Jak ??y�? z alergi�? - Lee Novick Nelson (Talizmany)

Jak ??y�? z alergi�? - Lee Novick Nelson
  • wydawnictwo: Novus Orbis
  • ISBN: 83-85560-51-3
  • liczba stron: 278
  • wymiary: 14 x 20 cm
  • ok??adka: mi�?kka
  • t??umaczenie: Rados??aw Goraj

Ksi�???ka ta napisana zosta??a z my??l�? o wszystkich zm�?czonych, cz�?sto zdesperowanych ofiarami alergii. Szczeg??ln�? uwag�? zwr??cono na : sposoby stworzenia w domu bezpiecznego ??rodowiska, chroni�?cego alergik??w przed wyst�?pieniem dolegliwo??ci, zabezpieczenia si�? przed napadami uczuleniowymi w ??rodowisku zewn�?trznym oraz na sposoby zwalczania uci�???liwych objaw??w w momencie ich wyst�?pienia.

PZ


Jak ??y�? z alergi�? - Lee Novick Nelson


Jak robi�? interesy w Chinach - Ted Plafker (Amulety)

Jak robi�? interesy w Chinach - Ted Plafker

Oto ksi�???ka o�Chinach, b�?d�?ca w�zasi�?gu absolutnie ka??dego biznesmena, nieoceniony podr�?cznik tego przedmiotu. Dla zarz�?dzaj�?cych, mened??er??w, przedsi�?biorc??w i�inwestor??w Jak robi�? interesy w�Chinach to z�pewno??ci�? przewodnik omawiaj�?cy od A do Z wszystkie aspekty wykorzystywania i�rozwijania okazji biznesowych w�Chinach.

Trzeba rozumie�? chi??skie rynki wschodz�?ce: od biotechnologii i�medycyny po energetyk�?, finanse, media i�rozrywk�? oraz sfery spoza biznesu. D??ugoletni analityk spraw chi??skich i�dziennikarz gospodarczy Ted Plafker oferuje wskaz??wki osoby z�wewn�?trz, dotycz�?ce wielu r????nych dziedzin niezwykle istotnych dla sukcesu w�dwudziestym pierwszym wieku.

Wskaz??wki i�komentarze obejmuj�?:

  • Zwr??cenie uwagi na guanxi, s??owo oznaczaj�?ce prost�? transakcj�?. Oznacza ?relacje? lub ?powi�?zanie? w�bardzo w�?skim znaczeniu. U??yte w�kategoriach biznesowych lub biurokratycznych, guanxi ma du??o szersze znaczenie, obejmuj�?ce wszystko od ?powi�?za???, ?budowy sieci? (networking) a?? po ?wp??ywy?. W�przeciwie??stwie do drobniejszych spraw zwi�?zanych z�chi??sk�? etykiet�?, ludzie b�?d�? od ciebie oczekiwali zrozumienia guanxi i�przestrzegania jego regu??.
  • Znajomo??�? zar??wno potencja??u wzrostu jak i�pu??apek zwi�?zanych z�prowadzeniem interes??w. Na przyk??ad struktura joint venture wi�???e si�? z�olbrzymim ryzykiem i�zazwyczaj gwarantuje solidn�? porcj�? frustracji wynikaj�?cej z�zachowa?? lokalnego partnera. Jednak??e starannie dobrany partner mo??e by�? ??r??d??em istotnych korzy??ci: potencjalnego dost�?pu do ziemi, kana????w dystrybucji, licencji gospodarczych, wykwalifikowanych pracownik??w, wielorakich powi�?za?? i�wsparcia rz�?du.
  • Zrozumienie niuans??w kulturowych. Niezliczone historie opowiadane przez ludzi z�dzia????w sprzeda??y i�marketingu pomog�? unikn�?�? gaf takich jak ta: reklama telewizyjna firmy Nike ?Chamber of Fear? z�gwiazd�? NBA Hebronem Jamesem wywo??a??a w�Chinach oburzenie, gdy zarzucono jej, ??e w�niedopuszczalny spos??b ura??a dum�? narodow�?.

To oczywista prawda, ??e Chiny s�? najszybciej rosn�?c�? gospodark�? na ??wiecie. Co nie� jest oczywiste, mo??na znale??�? w�tej ksi�???ce ? dok??adnie to, jak zachodnie firmy mog�? znale??�? punkt oparcia i�zwi�?kszy�? swoje zyski, prowadz�?c od wewn�?trz interesy z�t�? najwi�?ksz�? superpot�?g�?.


O AUTORZE

Ted Plafker jest korespondentem w�peki??skim biurze ?The Economist? i�zajmuje si�?
gospodark�?, polityk�? oraz kultur�? Chin ju?? od roku 1989. Jako niezale??ny korespondent w
Chinach by?? autorem publikacji w�ameryka??skich i�mi�?dzynarodowych dziennikach i
czasopismach, takich jak ?Washington Post?, ?Boston Globe?, ?San Francisco Examiner?, ?Science?, ?Independent?� czy ?International Herald Tribune?.

OPINIE

Ted Plafker zna histori�? sukces??w ? a�tak??e kolosalnych pora??ek ? charakteryzuj�?cych zagraniczn�? obecno??�? w�tym kraju od czasu, gdy w�latach osiemdziesi�?tych dwudziestego wieku chi??skie drzwi ponownie otworzy??y si�? na biznes. Dwadzie??cia lat zmaga??, negocjacji i�??ycia w??r??d Chi??czyk??w pozwoli??o mu ogarn�?�? niesamowicie szerokim spojrzeniem spos??b, w�jaki my??l�? i�prowadz�? oni interesy, a�czytelnik jest szcz�???liwym beneficjentem tego bogactwa wiedzy. We?? t�? ksi�???k�? ze sob�? do samolotu, trzymaj j�? w�teczce i�cz�?sto do niej si�?gaj.
- Scott O. Seligmann, autor ksi�???ki Chinese Business Etiquette

?�wietnie wywa??one i�praktyczne wprowadzenie w�??rodowisko biznesowe najszybciej rosn�?cego rynku wsp????czesnego ??wiata? Ksi�???ka powinna sta�? si�? najwa??niejsz�? lektur�? ka??dej firmy planuj�?cej prowadzi�? interesy w�Chinach.
- Patrick Powers, wiceprezes China Mundoro Miting

Przyst�?pny, kompetentny przewodnik? powinien by�? przechowywany na p????ce na poziomie wzroku i�wyjmowany stamt�?d zawsze, kiedy potrzebujemy zrozumie�? co?? z�dziedziny finansowania projekt??w i�etykiety biznesu. To najlepszy dost�?pny elementarz chi??skiego biznesu.
- Anne Stevenson, chi??ski przedsi�?biorca internetowy

spis tre??ci i I rozdzia?? (pdf)

format 158/233
�240 stron
�oprawa twarda


Jak robi�? interesy w Chinach - Ted Plafker


wtorek, listopada 17, 2009

Prawda czy fa??sz? Przewodnik prowadz�?cego - McDowell Josh (Amulet na miłość)

Prawda czy fa??sz? Przewodnik prowadz�?cego - McDowell Josh oryg.: True or False. Leaders Guide
McDowell Josh

Konspekt dla prowadz�?cych kurs dla dzieci ze szk???? podstawowych "Prawda czy fa??sz?", stanowi komplet z zeszytami �?wicze??: dla dzieci m??odszych (I-III klasa) oraz dzieci starszych (IV-VI klasa).

Wydawnictwo Ksi�?garnia ?�w. Jacka, Katowice 2006
Format 20.5x29.0cm Oprawa Mi�?kka

Prawda czy fa??sz? Przewodnik prowadz�?cego - McDowell Josh


poniedziałek, listopada 16, 2009

Prawo w sieci. Zarys regulacji internetu - Piotr Waglowski (Amulety ochronne)

Prawo w sieci. Zarys regulacji internetu - Piotr Waglowski

Dynamiczny rozw??j internetu sprawi??, ??e organy ustawodawcze wielu pa??stw nie nad�???a??y z przygotowywaniem regulacji prawnych dotycz�?cych korzystania z niego. Pocz�?tkowy okres rozwoju sieci przypomina?? kolonizacj�? nowego l�?du -- pe??na bezkarno??�?, chaos i brak jakichkolwiek ogranicze??. Ten stan rzeczy doprowadzi?? do sytuacji, w kt??rej nawet najgor�?tsi or�?downicy wolno??ci w sieci zacz�?li si�? zastanawia�?, jak unikn�?�? p??yn�?cych z niej zagro??e??. Zacz�?to wi�?c tworzy�? prawa, regulacje i przepisy, kt??re jednak nie zawsze spe??niaj�? swoj�? rol�?. Na ca??ym ??wiecie toczy si�? dyskusja nad kszta??tem regulacji prawnych spo??ecze??stwa informacyjnego (czymkolwiek ono jest).

Ksi�???ka "Prawo w sieci. Zarys regulacji internetu" to zbi??r felieton??w publikowanych przez autora w ramach prowadzonego przez niego od 1997 roku serwisu internetowego. Przedstawia opisy spor??w s�?dowych oraz interpretacje przepis??w prawnych dotycz�?cych sieci. Autor nie ogranicza si�? do suchego przytaczania kolejnych paragraf??w, lecz omawia je, pos??uguj�?c si�? j�?zykiem zrozumia??ym nie tylko dla prawnik??w, ale tak??e dla zwyk??ych u??ytkownik??w sieci.

  • Obieg informacji w internecie i granice wolno??ci s??owa
  • W??asno??�? intelektualna i prawa wy??�?czne a dost�?p do d??br kultury i ochrona praw cz??owieka
  • Handel elektroniczny oraz marketing a ochrona konsument??w i pewno??�? obrotu gospodarczego
  • Zagro??enia czyhaj�?ce w sieci
  • Rozw??j prawa dotycz�?cego internetu -- globalizacja
  • Historia regulacji prawnych w Polsce i na ??wiecie

Warto zna�? regulacje prawne zwi�?zane z internetem,
nawet gdy nie jest si�? prawnikiem.

O autorze:
Piotr "VaGla" Waglowski: prawnik, absolwent Wydzia??u Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, cz??onek za??o??yciel i cz??onek zarz�?du stowarzyszenia Internet Society Poland. [wi�?cej...]


Prawo w sieci. Zarys regulacji internetu - Piotr Waglowski


niedziela, listopada 15, 2009

Skuteczne handlowanie. Jak budowa�? wsp????prac�? z klientem i odwa??nie windykowa�? nale??no??ci. Zestaw multimedialny - Jaros??aw Holwek, Jerzy Gut, Wojciech Haman (Talizman)

Skuteczne handlowanie. Jak budowa�? wsp????prac�? z klientem i odwa??nie windykowa�? nale??no??ci. Zestaw multimedialny - Jaros??aw Holwek, Jerzy Gut, Wojciech Haman

Handlowanie to sztuka, kt??rej opanowanie zapewnia sukces. Pozornie niewinne rozmowy z klientami i kontrahentami tak naprawd�? s�? polem bitwy na argumenty, kt??r�? Ty mo??esz zwyci�???y�?. Sam zdecyduj czy chcesz. Je??li tak -- si�?gnij po profesjonalne, u??yteczne narz�?dzia handlowe i windykacyjne, kt??re pomog�? Ci osi�?ga�? zdumiewaj�?ce efekty w Twojej pracy.

Zestaw multimedialny "Skuteczne handlowanie. Jak budowa�? wsp????prac�? z klientem i odwa??nie windykowa�? nale??no??ci" ma na celu przeprowadzenie Ci�? przez ca??y proces sprzeda??y -- od nawi�?zania kontaktu, przez trudne sytuacje negocjacyjne a?? po odbi??r nale??nych pieni�?dzy. Mamy nadziej�?, ??e zestaw pomo??e w Twoim zawodowym rozwoju. Jego elementy wzajemnie si�? uzupe??niaj�?, dzi�?ki temu b�?dziesz m??g?? z niego korzysta�? na r????ne sposoby, w zale??no??ci od preferencji i sytuacji, w kt??rych si�? znajdujesz.

"Zawarto??�? merytoryczna tego specjalnego, multimedialnego zestawu szkoleniowego jest dorobkiem pi�?tnastoletnich do??wiadcze?? Grupy Szkoleniowej Kontrakt-OSH oraz naszych Klient??w, kt??rym zawdzi�?czamy interesuj�?ce szkolenia oraz pouczaj�?ce uwagi i wskaz??wki."

Autorzy

Z zestawu dowiesz si�?:

  • Jak budowa�? dobry kontakt z klientem?
  • Jak prowadzi�? negocjacje handlowe w oparciu o interesy?
  • Jak radzi�? sobie z zastrze??eniami i brakiem zainteresowania klienta?
  • Jak budowa�? w sobie dystans do trudnych sytuacji handlowych i windykacyjnych?
  • Jak budowa�? powag�? sytuacji w rozmowach o nale??no??ciach?
  • Jak radzi�? sobie z trudnymi grami i manipulacjami klient??w w sytuacjach handlowych i windykacyjnych?

Prze�?wicz w??asne sposoby reagowania
na trudne sytuacje handlowe i windykacyjne.

Zestaw multimedialny zawiera:

  • Ksi�???k�? "Skuteczne handlowanie. Jak budowa�? wsp????prac�? z klientem i odwa??nie windykowa�? nale??no??ci".
  • Zeszyt �?wicze??.
  • "Zajrzyj na warsztat" -- dwie p??yty DVD z nagranymi fragmentami warsztatu szkoleniowego Grupy Szkoleniowej Kontrakt-OSH.
  • trzy p??yty CD z wyk??adami.


Skuteczne handlowanie. Jak budowa�? wsp????prac�? z klientem i odwa??nie windykowa�? nale??no??ci. Zestaw multimedialny - Jaros??aw Holwek, Jerzy Gut, Wojciech Haman


sobota, listopada 14, 2009

Gangchen Tibetan Buddhist - Stw??rcza Moc Pragnie?? (Talizman)

Gangchen Tibetan Buddhist - Stw??rcza Moc Pragnie??

Kadzid??a zawieraj�?ce 25 sk??adnik??w, kt??re zgodnie z wierzeniami zosta??y podyktowane przez samego Budd�?.

Zaleca si�? zapalenie tego kadzid??a z samego rana - tak by jego aromat by?? pierwszym jaki dotrze do naszych nozdrzy zaraz po przebudzeniu.

Doskonale oczyszcza umys?? oraz wzmacnia organizm. Pomaga we wznio??lejszym do??wiadczeniu naszego bytu, podkre??la nasze Boskie pochodzenie, wzmacnia si??�? stw??rcz�? naszych ??ycze?? i pragnie??.

Opakowanie zawiera podstawk�? oraz 32 d??ugie (19 cm) kadzid??a - ka??de z nich pali si�? ok. 60-70 min.


Gangchen Tibetan Buddhist - Stw??rcza Moc Pragnie??


Popol Vuh. Ksi�?ga Maj??w o pocz�?tkach ??ycia oraz chwale bog??w i w??adc??w - Dennis Tedlock (Amulet na miłość)

Popol Vuh. Ksi�?ga Maj??w o pocz�?tkach ??ycia oraz chwale bog??w i w??adc??w - Dennis Tedlock

Bogowie nie stworzyli nas na swoje podobie??stwo…

Bogowie ograniczyli nasze widzenie do tego, co oczywiste i nieodleg??e. Jednak w swej wielkoduszno??ci pozostawili Ksi�?g�? -- zbi??r pism o tym, co wydarzy??o si�? przed pierwszym brzaskiem S??o??ca, kiedy ca??y ??wiat sk??ada?? si�? z pustego nieba i spokojnego morza. Dzi�?ki Ksi�?dze ludzie stali si�? m�?drzy i stworzyli cywilizacj�? Maj??w. Rozwijali j�?, pami�?taj�?c o drugiej stronie ??ycia: o Krwawym Ksi�???ycu i podziemnej krainie zwanej Miejscem Strachu. Sk??adali swoim bogom straszliwe ofiary. Z pokolenia na pokolenia przekazywali legendy o dawnych czasach. ??yli w kr�?gu religii i fantazji. Byli wspania??ymi budowniczymi i matematykami. Wszystko za spraw�? Ksi�?gi -- Biblii Maj??w.

Europejscy odkrywcy uznali Maj??w za dzikich. Zamiast uczy�? si�? od nich, zr??wnali ich osady z ziemi�? i wymordowali niemal do nogi. Teraz, dzi�?ki wsp????czesnym odkryciom archeologicznym, mo??emy przynajmniej w cz�???ci naprawi�? ten barbarzy??ski b??�?d i bli??ej pozna�? cywilizacj�? Maj??w -- ich wierzenia, histori�?, mity i legendy.


"T�? ksi�???k�? powinien przeczyta�? ka??dy, kto szczerze interesuje si�? rdzenn�? literatur�? ameryka??sk�? lub histori�? kultury mezoameryka??skiej. Ta publikacja to wielkie wydarzenie"
Los Angeles Times

Popol Vuh. Ksi�?ga Maj??w o pocz�?tkach ??ycia oraz chwale bog??w i w??adc??w - Dennis Tedlock


Olejek zapachowy - KOKOS (Amulet na miłość)

Olejek zapachowy - KOKOS

Wizerunek palmy kokosowej kojarzy si�? nam z rajskim widokiem przepi�?knych pla?? stykaj�?cych si�? z b??�?kitnym oceanem. Jednak dla mieszka??c??w tropik??w, ten niezwyk??y orzech symbolizuje witalno??�? i ??ycie. Zar??wno twarda ??upina, w????knista struktura oraz soczyste wn�?trze maj�? szerokie zastosowanie w codziennym ??yciu tubylc??w.


Olejek zapachowy - KOKOS


Kosmiczna tajemnica Dogon??w - Scranton Laird (Talizman)

Kosmiczna tajemnica Dogon??w - Scranton Laird Scranton Laird

Sk�?d Dogoni wiedzieli o istnieniu Syriusza B na d??ugo przed odkryciem tej gwiazdy dzi�?ki nowoczesnym teleskopom?
Sk�?d pochodzi rozleg??a wiedza astronomiczna prymitywnego plemienia?
Czemu przypisa�? uderzaj�?ce analogie symboli Dogon??w i egipskich hieroglif??w?

Plemi�? Dogon??w z Mali w zachodniej Afryce to najbardziej enigmatyczny lud ??wiata. Od kilkudziesi�?ciu lat budzi emocje i przyci�?ga uwag�? swoj�? imponuj�?c�? wiedz�?.
Dogo??skie rysunki i malowid??a odzwierciedlaj�? koncepcje wsp????czesnych naukowc??w, takich jak Stephen Hawking. Wiele s????w, symboli i rytua????w Dogon??w przypomina s??owa i symbole staro??ytnego Egiptu oraz obrz�?dy judaizmu. Niekt??re motywy sztuki dogo??skiej, na przyk??ad podobizny w�???a, mo??na odnale??�? tak??e u innych staro??ytnych cywilizacji.

Ta ksi�???ka przedstawia now�? interpretacj�? pochodzenia wiedzy Dogon??w i zaskakuj�?cych podobie??stw ich mit??w z teoriami wsp????czesnej nauki. I wysuwa ??mia??�? hipotez�?: legendy Dogon??w opisuj�? to, co wydarzy??o si�? naprawd�? przed tysi�?cami lat, gdy tajemniczy Nauczyciele przekazali ludzko??ci swoj�? m�?dro??�?.

AMBER, 2007
Format 23.5x16.5 cm Oprawa Kartonowa Foliowana

Kosmiczna tajemnica Dogon??w - Scranton Laird


poniedziałek, listopada 09, 2009

Semde - Happy Mind - U??wi�?canie i Oczyszczanie Miejsc (Talizmany)

Semde - Happy Mind - U??wi�?canie i Oczyszczanie Miejsc

Kadzid??a te s�? tradycyjnie u??ywane przez Tybeta??czyk??w do przwo??ywania ??wietlistych opiekun??w danych miejsc, kt??rzy oddal�? wszelkie negatywne energie i ich wp??ywy. U??ycie tych kadzide?? podczas wprowadzania si�? do nowych dom??w ma szczeg??lne znaczenie dla zapewnienia pomy??lno??ci ich mieszka??c??w.

Formu??a tych kadzide?? obejmuje ponad 100 sk??adnik??w ??�?cznie z niewielkimi ilo??ciami kamieni szlachetnych, z??ota i srebra.

Opakowanie zawiera podstawk�? oraz 20 kadzide?? (14 cm, ??�?cznie 20 g) - ka??de z nich pali si�? ok. 55 - 60 min.


Semde - Happy Mind - U??wi�?canie i Oczyszczanie Miejsc


niedziela, listopada 08, 2009

Alergie pytania i odpowiedzi - Barbara Jakimowicz-Klein (Talizmany)

Alergie pytania i odpowiedzi - Barbara Jakimowicz-Klein
  • wydawnictwo: Astrum
  • ISBN: 8372771871
  • liczba stron: 160
  • wymiary: 12 x 19 cm
  • ok??adka: mi�?kka

Alergia jest jedn�? z najcz�???ciej wyst�?puj�?cych chor??b XXI wieku. Statystyki s�? alarmuj�?ce: co 20 osoba nie mo??e si�? pozby�? uci�???liwej wysypki, a co 5 - kataru siennego. Na ataki astmy nara??one jest co 14 dziecko, przy czym liczba ta nieustannie wzrasta, szczeg??lnie w krajach rozwini�?tych gospodarczo. Jak twierdz�? fachowcy, to w??a??nie post�?p cywilizacyjny, a tak??e nieodpowiednia dieta, towarzysz�?cy nam stres oraz zmienno??�? klimatu sprzyjaj�? powstawaniu alergii.
Niniejsza ksi�???ka to vademecum, z kt??rego czytelnik dowie si�?, czym jest alergia, jak mo??na j�? leczy�?, jak z??agodzi�? jej objawy i co robi�?, ??eby si�? przed ni�? ustrzec

Pz


Alergie pytania i odpowiedzi - Barbara Jakimowicz-Klein


sobota, listopada 07, 2009

Pracoholicy - Killinger Barbara (Amulety ochronne)

Pracoholicy - Killinger Barbara Szko??a przetrwania
seria/cykl: Poradniki i podr�?czniki biznesowe
oryg.: Workaholics
Killinger Barbara

Czy zabierasz do domu teczk�? pe??n�? pracy i pracujesz wieczorami lub w weekendy?

Czy jest ci coraz trudniej wyjecha�? na d??ugie wakacje?

Je??li odpowiedzia??e?? TAK na powy??sze pytania ? koniecznie zr??b test zamieszczony w tej ksi�???ce. By�? mo??e ty r??wnie?? jeste?? pracoholikiem.

Ksi�???ka Pracoholicy Barbary Killinger to mi�?dzynarodowy bestseller. Klasyka studi??w nad zjawiskiem uzale??nienia od pracy.

Pracoholizm to chyba jedyne uzale??nienie spotykaj�?ce si�? z aprobat�? spo??eczn�?. W cieniu rozwijaj�?cej si�? z szybko??ci�? ??wiat??a kariery cz�?sto nie zauwa??amy, ??e praca 24 h na dob�? rujnuje nasze ??ycie osobiste i w efekcie nas unieszcz�???liwia. Barbara Killinger dowodzi w swej ksi�???ce, ??e pod??o??em tego uzale??nienia jest obsesyjno-kompulsywny p�?d do zdobycia akceptacji i sukcesu poprzez zapewnianie sobie kontroli i w??adzy. Jej propozycje strategii odzyskiwania wewn�?trznej r??wnowagi oraz sposoby podniesienia jako??ci ??ycia rodzinnego i zawodowego, przydatne zar??wno dla os??b uzale??nionych, jak i ich krewnych, s�? efektem wielu lat pracy terapeutycznej z pracoholikami. Dodatkowym walorem ksi�???ki s�? wyznania os??b uzale??nionych, pokazuj�?ce drastyczny wp??yw tego s??abo znanego zjawiska na nasze ??ycie, a tak??e informacje potrzebne cz??onkom ich rodzin i pracodawcom w radzeniu sobie z tym problemem. To pocz�?tek, pierwszy krok, jaki mo??na zrobi�? w d??ugiej podr????y powrotnej do ??wiata ludzi ??ywych i szcz�???liwych.

Barbara Killinger jest psychologiem klinicznym i znanym ekspertem w dziedzinie pracoholizmu. W obszarze jej zainteresowa?? znajduj�? si�? tak??e badania nad wykorzystywaniem poczucia humoru w psychoterapii. Jest autork�? The Balancing Act: Rediscovering Your Feelings, ksi�???ki opisuj�?cej techniki przeciwdzia??ania szkodliwym skutkom pracoholizmu, narcyzmu idepresji reaktywnej.

REBIS, Pozna?? 2007
Wydanie 1
Format 15.3x23.0cm Oprawa Twarda

Pracoholicy - Killinger Barbara


Kadzid??a aromatyzowane - DARSZAN (Talizman)

Kadzid??a aromatyzowane - DARSZAN

Ta pi�?kna egzotyczna mieszanka nazywana jest nierzadko kr??lem w??r??d zapach??w. ?��?czy ona bowiem w sobie ziemiste, le??ne nuty paproci i mchu z o??ywcz�? ??wie??o??ci�? bergamoty oraz kwiatowym wyci�?giem z drzewa r????anego. Cytrusowy aromat dzia??a od??wie??aj�?co i wprowadza w radosny nastr??j. Paprociowe i drzewne nuty zapachu dodaj�? nam wiary w siebie, budz�? zaufanie we w??asne mo??liwo??ci. Aromat Darszanu dzia??a stymuluj�?co i tonizuj�?co, co sprawia, ??e jest bardzo uniwersalnym zapachem. Usuwa zm�?czenie i stres oraz zmniejsza oci�???a??o??�? umys??ow�?. Ten pi�?kny zapach ma swoich zwolennik??w i wielbicieli na wszystkich kontynentach.


Kadzid??a aromatyzowane - DARSZAN


Spiritual Home Tibetan - Harmony and Joy - Harmonia i Rado??�? (Talizmany)

Spiritual Home Tibetan - Harmony and Joy - Harmonia i Rado??�?

Wytwarzane wy??�?cznie r�?cznie ze sk??adnik??w pochodz�?cych z jeszcze dziewiczych po??aci Himalaj??w.

Kadzid??a te s�? rekomendowane do codziennego palenia w domostwach jako kadzid??a ofiarne dla Trzech Klejnot??w (Buddha, Dharma, Sangha).

Kadzid??a te poprzez swoje oczyszczaj�?ce dzia??anie tworz�? przestrze?? domow�? wype??nion�? harmoni�?, pokojem i rado??ci�?.

Opakowanie zawiera podstawk�? oraz ok. 32 d??ugie (19 cm) kadzid??a - ka??de z nich pali si�? ok. 60 - 70 min.


Spiritual Home Tibetan - Harmony and Joy - Harmonia i Rado??�?


piątek, listopada 06, 2009

Kadzid??a aromatyzowane - KR??LOWA NOCY (Amulet na miłość)

Kadzid??a aromatyzowane - KR??LOWA NOCY

Kr??lowa nocy jest przyjemnym zestawieniem zapach??w egzotycznych owoc??w tropiku. Wyczuwalne s�? tu mi�?dzy innymi nuty: ananasa, mango, mandarynki oraz fig.


Kadzid??a aromatyzowane - KR??LOWA NOCY


SZTUKA PERSWAZJI, czyli j�?zyk wp??ywu i manipulacji - Andrzej Batko (Amulety ochronne)

SZTUKA PERSWAZJI, czyli j�?zyk wp??ywu i manipulacji - Andrzej Batko

S??owa mog�? by�? broni�?,
dzia??a�? jak narkotyk,
przynie??�? bogactwo

"Sztuka perswazji, czyli j�?zyk wp??ywu i manipulacji" to unikatowy podr�?cznik, ods??aniaj�?cy kulisy manipulacji, kt??rej jeste??my poddawani przez polityk??w, prawnik??w i spec??w od marketingu. Retoryka to sztuka znana i stosowana od dawna, ale dopiero teraz, w dobie ogromnej konkurencji na rynku, jej atuty s�? coraz cz�???ciej wykorzystywane w roli narz�?dzia s??u??�?cego do wp??ywania na opinie innych.

Ci, kt??rzy znaj�? sekrety j�?zyka pod??wiadomo??ci, s�? w stanie przekona�? innych niemal do wszystkiego, sprzeda�? ka??dy towar i skutecznie wynegocjowa�? warunki ka??dego kontraktu. Powszechne twierdzenie m??wi�?ce o tym, ??e umiej�?tno??�? skutecznego przekonywania innych jest darem, z kt??rym trzeba si�? urodzi�?, jest nieprawdziwe. Skuteczna komunikacja i perswazja jest nauk�? i sztuk�?, kt??r�? mo??e opanowa�? ka??dy.

Ksi�???ka opisuje instrumenty wp??ywu, czyni�?c je dost�?pnymi dla ka??dego, kto chce je pozna�?. Dzi�?ki niej ka??dy b�?dzie w stanie stosowa�? je w codziennym ??yciu -- podczas rozm??w o podwy??ce, zakup??w i spotka?? z klientami lub kontrahentami. Opisane w ksi�???ce techniki mog�? da�? Ci ogromn�? w??adz�? nad umys??ami, uczuciami i zachowaniem innych ludzi. Czytaj�?c j�?, dowiesz si�?, jak bardzo istotny jest dob??r s????w i formu??owanie zda??. Przekonasz si�?, ??e istnieje drugi nieznany j�?zyk, kt??rego u??ywa twoja pod??wiadomo??�? oraz ci, kt??rzy do niej przemawiaj�?. Nauczysz si�? nie tylko skutecznie robi�? to samo, lecz r??wnie?? zaczniesz zauwa??a�? manipulacje innych.


"Mimo, ??e sama od lat zajmuj�? si�? t�? tematyk�?, za ka??dym razem, kiedy czytam teksty Andrzeja Batki, oczy mi si�? otwieraj�? na co?? nowego, co pozwala mi si�? lepiej komunikowa�?. Jestem zafascynowana wszystkim, co wychodzi spod pi??ra Andrzeja Batki, i ogromnie si�? ciesz�?, ??e kto?? takiego kalibru pisze po polsku i tak m�?drze i przyst�?pnie radzi, jak odnie??�? sukces. Ka??dy, kto zajmuje si�? biznesem w Polsce, powinien przeczyta�? t�? ksi�???k�?."
Wanda Loskot, Saratoga, Floryda.
www.sukcesTwojejFirmy.com

SZTUKA PERSWAZJI, czyli j�?zyk wp??ywu i manipulacji - Andrzej Batko


Popularna encyklopedia lek??w - Praca zbiorowa (Talizman na miłość)

Popularna encyklopedia lek??w - Praca zbiorowa
  • wydawnictwo: Kastor
  • ISBN: 83-912414-5-9
  • liczba stron: 552
  • wymiary: 17 x 27 cm
  • ok??adka: mi�?kka

Jest to nowe, zaktualizowane wydanie przydatnego w ka??dym domu leksykonu obejmuj�?cego wi�?kszo??�? preparat??w dost�?pnych w Polsce w wolnej sprzeda??y i przepisywanych przez lekarzy na recepty. Opisy opracowane na podstawie fachowych ??r??de??, w spos??b prosty i zrozumia??y wyja??niaj�? zastosowanie oraz dzia??anie poszczeg??lnych lek??w. W oko??o 2500 has??ach obejmuj�?cych ponad 5000 postaci lek??w zawarto wszelkie niezb�?dne pacjentowi informacje dotycz�?ce typowego dawkowania, przeciwwskaza?? do u??ycia leku, mo??liwych skutk??w ubocznych, objaw??w przedawkowania oraz wzajemnego oddzia??ywania z innymi preparatami. Podano tak??e listy odpowiednik??w umo??liwiaj�?ce, po konsultacji z farmaceut�?, dobranie lek??w najta??szych. Alfabetyczny uk??ad hase?? oraz indeks pozwalaj�? na szybkie odszukanie danych o leku lub o jego odpowiedniku, tak??e na podstawie polskich nazw zwyczajowych i ??aci??skich nazw mi�?dzynarodowych. U??yteczny indeks terapeutyczny u??atwia pacjentom dobranie we w??asnym zakresie w??a??ciwych lek??w sprzedawanych bez recepty lekarskiej.


Popularna encyklopedia lek??w - Praca zbiorowa


czwartek, listopada 05, 2009

Plan marketingowy w praktyce - John Westwood (Amulety)

Plan marketingowy w praktyce - John Westwood

Zaplanuj dzia??ania marketingowe swojej firmy

  • Przeprowad?? audyt marketingowy
  • Wyznacz cele marketingowe
  • Wprowad?? firm�? na nowe rynki

Planowanie jest jednym z najwa??niejszych element??w skutecznego zarz�?dzania. Firma dzia??aj�?ca wed??ug okre??lonego planu osi�?gnie wytyczone cele szybciej i przy mniejszych kosztach. Plan marketingowy przedsi�?biorstwa stanowi kluczowy sk??adnik strategii biznesowej. Okre??lenie istniej�?cego potencja??u marketingowego, wyznaczenie cel??w i zaplanowanie dzia??a?? pozwoli na identyfikacj�? najbardziej obiecuj�?cych szans na rynku oraz pomo??e w zdobyciu i utrzymaniu dobrej pozycji.

Ksi�???ka "Planowanie marketingowe w praktyce" przedstawia sprawdzone sposoby na szybkie przygotowanie planu marketingowego dla ma??ej firmy. Opisuje wszystkie zagadnienia zwi�?zane z wyznaczaniem cel??w marketingowych, formu??owaniem strategii, wprowadzaniem na rynek nowych produkt??w i tworzeniem planu. Ka??de zagadnienie poparte jest przyk??adami, kt??re u??atwiaj�? wykorzystanie tych wiadomo??ci w praktyce. Dzi�?ki �?wiczeniom i zadaniom szybko opanujesz proces tworzenia planu marketingowego.

  • Etapy przygotowywania planu marketingowego
  • Badania rynku
  • Analiza mocnych i s??abych stron firmy
  • Znajdowanie luk rynkowych
  • Definiowanie strategii cenowych
  • Reklama, promocja i obs??uga klienta
  • Rozwijanie nowych rynk??w zbytu
  • Tworzenie sprawozda?? finansowych
  • Prezentacja planu marketingowego

Przekonaj si�?, ??e plan marketingowy mo??e by�? narz�?dziem przydatnym r??wnie?? dla Twojej firmy.


Plan marketingowy w praktyce - John Westwood


Sprzedaj sw??j program. Droga do udanych projekt??w programistycznych - Jared R. Richardson, William A. Gwaltney Jr. (Amulet na miłość)

Sprzedaj sw??j program. Droga do udanych projekt??w programistycznych - Jared R. Richardson, William A. Gwaltney Jr.

Stw??rz niezawodne oprogramowanie
spe??niaj�?ce oczekiwania u??ytkownik??w

  • Wykorzystuj odpowiednie narz�?dzia projektowe.
  • Wdra??aj nowoczesne metodologie.
  • Szybko rozwi�?zuj problemy.

Dyskusje nad wadami i zaletami przer????nych metodologii tworzenia oprogramowania, maj�?ce na celu wy??onienie najlepszej z nich, zwykle do niczego nie prowadz�?. Zwolennicy poszczeg??lnych metodologii, takich jak Rational Unified Process, programowanie ekstremalne i inne, staraj�? si�? udowodni�?, ??e to ich stanowisko jest poprawnym sposobem realizacji projekt??w informatycznych. Tymczasem nie istnieje "jedyne s??uszne" i uniwersalne podej??cie, kt??re sprawdza si�? we wszystkich okoliczno??ciach. Wyb??r w??a??ciwej metodologii w ogromnej mierze zale??y od typu projektu i wielko??ci zespo??u pracuj�?cego nad nim. Nale??y kierowa�? si�? nastawieniem czysto pragmatycznym, czyli wybra�? tak�? metodologi�?, kt??ra b�?dzie najbardziej korzystna dla okre??lonego projektu. Niew??a??ciwy wyb??r mo??e sko??czy�? si�? pora??k�?.

Ksi�???ka "Sprzedaj sw??j program. Droga do udanych projekt??w programistycznych" to zbi??r wskaz??wek przedstawiaj�?cych narz�?dzia i techniki, dzi�?ki kt??rym ka??dy projekt programistyczny zako??czy si�? sukcesem. Czytaj�?c j�?, nauczysz si�? korzysta�? z nowoczesnych instrument??w wykorzystywanych do projektowania oprogramowania, kontroli wersji kodu ??r??d??owego i ??ledzenia procesu usuwania b??�?d??w. Dowiesz si�?, w jaki spos??b zorganizowa�? prac�? zespo??u projektowego i wdra??a�? metodologi�? wytwarzania oprogramowania. Porady, kt??re znajdziesz w tej ksi�???ce, pomog�? Ci rozwi�?za�? problemy pojawiaj�?ce si�? podczas realizacji projekt??w programistycznych. Poznasz nowoczesne metody oraz dowiesz si�?, kiedy i jak z nich korzysta�?.

  • Planowanie infrastruktury
  • Dob??r narz�?dzi projektowych
  • Automatyzacja zada??
  • Tworzenie listy zada??
  • Rola kierownika technicznego
  • Metodologia pocisku smugowego
  • Rozwi�?zywanie problem??w

Wskaz??wki zawarte w tej ksi�???ce sprawi�?, ??e ka??dy prowadzony przez Ciebie projekt zako??czy si�? w terminie i zmie??ci w wyznaczonym bud??ecie.


Sprzedaj sw??j program. Droga do udanych projekt??w programistycznych - Jared R. Richardson, William A. Gwaltney Jr.


Szok przysz??o??ci - TofflerAlvin (Talizman)

Szok przysz??o??ci - TofflerAlvin oryg.: Future Shock
TofflerAlvin

...Trzeba b�?dzie z??agodzi�? nap??r przyspieszenia oraz nada�? ju odpowiednie tempo i kierunek. Nie b�?dzie to ??atwe przedsi�?wzi�?cie. Posuwaj�?c si�? szybko, jak gdyby w g??�?b terytorium spo??ecznego, nieoznaczonego dotychczas na ??adnych mapach, czujemy brak wypr??bowanych technik i plan??w. Musimy zatem eksperymentowa�?, stosuj�?c szeroki zas??b ??rodk??w reguluj�?cych zmiany, wynajduj�?c coraz to nowe ??rodki i porzucaj�?c stare. Tak wi�?c sugestie nasze maj�? charakter propozycji, nie stanowi�? za?? ??adnego panaceum, s�? przyk??adami nowego sposobu my??lenia, kt??ry wymaga sprawdzenia i oceny. Walka o ukierunkowanie przemian musi odbywa�? si�? jednocze??nie na trzech p??aszczyznach: jednostkowej, technicznej i spo??ecznej. Dlatego te?? nasze sugestie dotycz�? ka??dej z tych p??aszczyzn z osobna.
Przez dok??adne zrozumienie problematyki i bardziej ??wiadome prze??ledzenie pewnych problem??w mo??emy odwr??ci�? moment nadchodz�?cego kryzysu i potraktowa�? go jako doskona??�? okazj�?, aby nie tylko pom??c ludziom przetrwa�?, ale pozwoli�? im wznie??�? si�? na fali zmian, rozwin�?�? si�? i zdoby�? nowe poczucie panowania nad swym w??asnym losem.
Czym jest ??w szok przysz??o??ci? Gwa??towny rozw??j cywilizacji i techniki wywo??uje w ustabilizowanych spo??ecze??stwach psychologiczny wstrz�?s. Szok przysz??o??ci zaskakuje tych, kt??rzy- nieprzygotowani na przyj�?cie nowych symboli kulturowych- z dnia na dzie?? musz�? pozby�? si�? wszystkiego, do czego zd�???yli si�? ju?? przyzwyczai�?.
"Szok przysz??o??ci" wraz z "Trzeci�? fal�?" oraz "Zmian�? w??adzy"... tworz�? niezwyk??�? trylogi�? kre??l�?c�? wizj�? sp??jnego modelu spo??ecze??stwa przysz??o??ci wraz z zasadami owym spo??ecze??stwem kieruj�?cymi.
Alvin Toffler (ur. w 1928) ameryka??ski pisarz i futurysta- uznany w 1983 roku przez ameryka??sie Stowarzyszenie Dziennikarzy i Autor??w "pisarzem roku" za olbrzymi wp??yw na idee samo??wiadomo??ci spo??ecze??stwa ameryka??skiego- znany na ca??ym ??wiecie rzecznik my??li spo??ecznej. Po uko??czeniu w 1949 roku New York University pracowa?? w wielu zawodach, r??wnie?? jako robotnik fizyczny. W roku 1951 zwi�?za?? si�? z miesi�?cznikiem "Fortune" oraz zacz�??? pisa�? artyku??y do gazet i periodyk??w. W 1964 roku opublikowa?? "The Culture Consumers: A Study of Art and Affluence in America". Szczeg??lne zainteresowania przysz??o??ci�? zaowocowa??y ksi�???k�? "Szok przysz??o??ci" (wyd. polskie 1975), kt??ra odnios??a olbrzymi sukces czytelniczy (przet??umaczono j�? na 30 j�?zyk??w).

KURPISZ, Pozna?? 2007
Wydanie 3
Format 15.0x21.0cm Oprawa Twarda z obwolut�?

Szok przysz??o??ci - TofflerAlvin


środa, listopada 04, 2009

Legalny doping emocjonalny - Mariusz Szuba (Amulety ochronne)

Legalny doping emocjonalny - Mariusz Szuba

UWAGA!
Cz�???�? tej wiedzy ju?? znasz,
cz�???�? b�?dzie dla Ciebie czym?? nowym,
a kolejna -- mo??e Ci�? zaszokowa�?.

Od czego zacz�?�??
To pytanie pojawia si�? pomi�?dzy pomys??em a podj�?ciem decyzji. W takich momentach ludzie odnosz�?cy sukces u??ywaj�? pewnych strategii my??lenia i zachowania, dzi�?ki kt??rym odnajduj�? drog�? i krocz�? po niej jako zwyci�?zcy.

A je??li mi si�? nie uda?
To pytanie cz�?sto pojawia si�? pomi�?dzy podj�?ciem decyzji a dzia??aniem. T�? strategi�? kieruj�? si�? Ci, kt??rzy wybieraj�? wym??wki zamiast zmiany. Odk??adaj�? marzenia na p????k�? i w ich ??yciu nic si�? nie zmienia.

Jedni i drudzy kieruj�? si�? swoimi strategiami i podejmuj�? decyzje, kt??re kszta??tuj�? warto??�? ich ??ycia. R????nica pomi�?dzy nimi to jako??�? kontrolowania emocji na poziomie nie??wiadomym.

Zacznij dzia??a�?!
Dzi�?ki tej ksi�???ce krok po kroku nauczysz si�?, jak przej�?�? kontrol�? nad emocjami i zacz�?�? w??a??nie w tym momencie. Pomy??l, ile rzeczy odk??adasz na p????niej. Wybierz pierwsze z brzegu wyzwanie i sprawd??, jaka emocja si�? pojawi. Dowiedz si�?:

  • jak podejmowa�? prawdziwe i silne decyzje,
  • jak b??yskawicznie przej�?�? kontrol�? nad emocjami nawet w najtrudniejszych sytuacjach,
  • co wp??ywa na jako??�? Twoich my??li i decyzji, kt??re podejmujesz,
  • jak znokautowa�? s??omiany zapa?? i nabra�? ochoty na wi�?cej.

Ju?? po lekturze pierwszych kilku rozdzia????w mo??esz zauwa??y�? now�?, pot�???n�? dawk�? mo??liwo??ci, kt??rych dot�?d nie widzia??e??. W ka??dym rozdziale znajdziesz prawdziwe historie oraz strategie skutecznego dzia??ania, kt??re mo??esz wprowadza�? w ??ycie natychmiast!

Kiedy inni si�? zastanawiaj�?, Ty wyjd?? przed nich, m??wi�?c:
"Odsu?? si�?, poka??�? Ci, jak to si�? robi!"

Do ksi�???ki do??�?czona zosta??a p??yta DVD, na kt??rej nagrany jest p????godzinny fragment szkolenia prowadzonego przez Mariusza Szub�?.


Legalny doping emocjonalny - Mariusz Szuba


poniedziałek, listopada 02, 2009

W mie??cie d??ungla, a w domu zoo. Jak jednocze??nie prowadzi�? dom i firm�?, i nie da�? si�? wyprowadzi�? z r??wnowagi - Cheryl Demas (Amulety)

W mie??cie d??ungla, a w domu zoo. Jak jednocze??nie prowadzi�? dom i firm�?, i nie da�? si�? wyprowadzi�? z r??wnowagi - Cheryl Demas

Napisz scenariusz w??asnego ??ycia

Kiedy?? tylko prowadzi??y??my dom i by??y??my wierne. A teraz? Mamy robi�? karier�?, du??o zarabia�?, ol??niewa�? wszystkich dooko??a, a poza tym prowadzi�? dom... Jak to wszystko pogodzi�?? Je??li denerwuje Ci�? tradycyjna praca albo siedzenie w domu, si�?gnij po t�? ksi�???k�?. A potem zacznij dzia??a�?, poniewa?? samo my??lenie niewiele Ci daje.

Opowiem histori�? szcz�???liwej kobiety, kt??ra podj�???a dobr�? decyzj�? i zrealizowa??a marzenia: spe??nia si�? jako matka, a jej kariera zawodowa kwitnie. Ale to wcale nie jest odosobniony przypadek. Coraz wi�?cej kobiet umiej�?tnie ??�?czy ??ycie osobiste z zawodowym. Wiem o tym, gdy?? dostaj�? tysi�?ce list??w. Nigdy nie poznam wszystkich Waszych w�?tpliwo??ci i problem??w, mog�? jednak opisa�?, co wiem o ??yciu i jak je sobie pouk??ada??am.

W ksi�???ce tej wyja??niam:

  • co jest potrzebne do stworzenia domowej firmy;
  • jak wybra�? bran??�? i jak ruszy�? z kopyta;
  • jak przetrwa�? pierwsze miesi�?ce;
  • jak wypromowa�? firm�? bez du??ych koszt??w;
  • jak ??�?czy�? ??ycie rodzinne i zawodowe tak, aby wszyscy byli zadowoleni;
  • jak przy tym wszystkim zadba�? o siebie.

 


W mie??cie d??ungla, a w domu zoo. Jak jednocze??nie prowadzi�? dom i firm�?, i nie da�? si�? wyprowadzi�? z r??wnowagi - Cheryl Demas


niedziela, listopada 01, 2009

Gangchen Tibetan Buddhist - Stw??rcza Moc Pragnie?? (Amulety)

Gangchen Tibetan Buddhist - Stw??rcza Moc Pragnie??

Kadzid??a zawieraj�?ce 25 sk??adnik??w, kt??re zgodnie z wierzeniami zosta??y podyktowane przez samego Budd�?.

Zaleca si�? zapalenie tego kadzid??a z samego rana - tak by jego aromat by?? pierwszym jaki dotrze do naszych nozdrzy zaraz po przebudzeniu.

Doskonale oczyszcza umys?? oraz wzmacnia organizm. Pomaga we wznio??lejszym do??wiadczeniu naszego bytu, podkre??la nasze Boskie pochodzenie, wzmacnia si??�? stw??rcz�? naszych ??ycze?? i pragnie??.

Opakowanie zawiera podstawk�? oraz 32 d??ugie (19 cm) kadzid??a - ka??de z nich pali si�? ok. 60-70 min.


Gangchen Tibetan Buddhist - Stw??rcza Moc Pragnie??


Kosmiczna tajemnica Dogon??w - Scranton Laird (Talizman)

Kosmiczna tajemnica Dogon??w - Scranton Laird Scranton Laird

Sk�?d Dogoni wiedzieli o istnieniu Syriusza B na d??ugo przed odkryciem tej gwiazdy dzi�?ki nowoczesnym teleskopom?
Sk�?d pochodzi rozleg??a wiedza astronomiczna prymitywnego plemienia?
Czemu przypisa�? uderzaj�?ce analogie symboli Dogon??w i egipskich hieroglif??w?

Plemi�? Dogon??w z Mali w zachodniej Afryce to najbardziej enigmatyczny lud ??wiata. Od kilkudziesi�?ciu lat budzi emocje i przyci�?ga uwag�? swoj�? imponuj�?c�? wiedz�?.
Dogo??skie rysunki i malowid??a odzwierciedlaj�? koncepcje wsp????czesnych naukowc??w, takich jak Stephen Hawking. Wiele s????w, symboli i rytua????w Dogon??w przypomina s??owa i symbole staro??ytnego Egiptu oraz obrz�?dy judaizmu. Niekt??re motywy sztuki dogo??skiej, na przyk??ad podobizny w�???a, mo??na odnale??�? tak??e u innych staro??ytnych cywilizacji.

Ta ksi�???ka przedstawia now�? interpretacj�? pochodzenia wiedzy Dogon??w i zaskakuj�?cych podobie??stw ich mit??w z teoriami wsp????czesnej nauki. I wysuwa ??mia??�? hipotez�?: legendy Dogon??w opisuj�? to, co wydarzy??o si�? naprawd�? przed tysi�?cami lat, gdy tajemniczy Nauczyciele przekazali ludzko??ci swoj�? m�?dro??�?.

AMBER, 2007
Format 23.5x16.5 cm Oprawa Kartonowa Foliowana

Kosmiczna tajemnica Dogon??w - Scranton Laird


Czas na e-biznes - Piotr Majewski (Talizman)

Czas na e-biznes - Piotr Majewski

Jak my??lisz, ile mo??na zarobi�? na stronie www?

  • Nowe modele e-biznesu -- programy partnerskie, aukcje internetowe, e-mailing
  • Zdobywanie popularno??ci w sieci bez kosztownej reklamy
  • Rozwijanie e-biznesu w zgodzie z przepisami o prawach autorskich i danych osobowych

Najlepsz�? rekomendacj�? tej ksi�???ki jest sukces jej autora. W 2000 roku wyda?? on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dzi?? kr�?g odbiorc??w tego pisma poszerzy?? si�? ponad trzystukrotnie -- ze 150 do blisko 50 000 czytelnik??w. Piotr Majewski doradza tysi�?com Polak??w, jak tworzy�? rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sie�? -- wsp????prac�? z du??ymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasa??y i aukcji internetowych. W tej ksi�???ce Majewski prezentuje solidn�? wiedz�? o e-biznesie poszerzon�? o wnioski zebrane przez setki ludzi, kt??rzy skorzystali z jego do??wiadczenia... i nie??le na tym zarobili.

Je??li jeste?? cz??owiekiem czynu, gotowym po??�?czy�? sw??j pomys??, czas i prac�? w jeden udany projekt e-biznesu, ta ksi�???ka jest dla Ciebie. Dowiesz si�? z niej, jak:

  • pozycjonowa�? stron�? www w wyszukiwarkach,
  • stosowa�? outsourcing (czyli co zleci�? na zewn�?trz przy zak??adaniu e-biznesu),
  • tworzy�? nag????wki, has??a i nazwy produkt??w w sieci,
  • zaplanowa�? tre??�? merytoryczn�? i opraw�? wizualn�? strony www,
  • redagowa�? skuteczne e-maile reklamowe,
  • kupowa�? i stosowa�? bazy adresowe.

Niech Tw??j e-biznes zarabia na Ciebie!


Czas na e-biznes - Piotr Majewski