Psychotronika czy ezoteryka

Interesuje Cię psychotronika i ezoteryka? Zobacz co ciekawego możemy Ci zaproponować

Zobacz także: Sklep Ezoteryczny

czwartek, grudnia 31, 2009

?�wiadomo??�? - Osho (Talizman)

?�wiadomo??�? - Osho Klucz do ??ycia w r??wnowadze
seria/cykl: NOWY HORYZONT
oryg.: Awareness. The Key to Living in Balance
Osho

U podstaw wszelkich wyczyn??w sportowych, wszelkich technik medytacji, w??�?czaj�?c w to sztuki walki le??y jedna, najwa??niejsza cecha, kt??ra pozwala by�? uwa??nym i skoncentrowanym na chwili obecnej. OSHO nazywa j�? ??wiadomo??ci�?. Kiedy nauczymy si�? rozpoznawa�? i rozumie�? na czym ona polega, wkroczymy na drog�? ku osi�?gni�?ciu doskona??o??ci w ka??dym aspekcie naszego ??ycia. Wielcy mistrzowie, tacy jak Lao Cy, Budda, twierdz�? ??e przechodzimy przez ??ycie jak lunatycy nieobecni, nieczuli na rezultaty naszych poczyna??, nie??wiadomi nawet tego, jaki wp??yw na otoczenie maj�? nasze s??owa i dzia??ania. Jednocze??nie, w ekstremalnych sytuacjach, zdarzaj�? si�? nam wszystkim chwile przebudzenia, ol??nienie, niezwyk??e przeb??yski ??wiadomo??ci? w wypadku na drodze, kiedy czas wydaje si�? zwalnia�?, lub kiedy rodzi si�? dziecko, lub kiedy kto?? bardzo bliski umiera.

Seria ksi�???ek Nowy horyzont zawiera wskaz??wki Osho jak poradzi�? sobie z najwa??niejszymi problemami dotycz�?cymi ka??dego wsp????czesnego cz??owieka, jego zwi�?zk??w z innymi lud??mi oraz jak odpowiedzie�? na odwieczne pytania: "Kim jestem?" i Jak ??y�??"

JACEK SANTORSKI, Warszawa 2007
Format 13.0x19.7cm Oprawa Mi�?kka ze skrzyde??kami

?�wiadomo??�? - Osho


wtorek, grudnia 29, 2009

W krzy??owym ogniu pyta??. Sztuka odpowiedzi na trudne pytania - Jerry Weissman (Talizmany ochronne)

W krzy??owym ogniu pyta??. Sztuka odpowiedzi na trudne pytania - Jerry Weissman

Walcz albo zapadnij si�? pod ziemi�?!

  • Jak wypracowa�? sobie ci�?ty j�?zyk i dowcip?
  • Jak prowadzi�? dyskusj�? "jeden przeciwko wszystkim"?
  • Analiza debat prezydenckich -- od Billa Clintona do George´a W. Busha

Stoisz przed publiczno??ci�?… i nagle z t??umu pada prowokacyjne:
"To nieprawda. Wszyscy wiemy, ??e jest inaczej. Dlaczego nas oszukujesz?".

To pytanie kompletnie Ci�? zaskakuje. Czujesz na sobie nieprzychylne spojrzenia ludzi. Wyst�?pujesz samotnie przeciwko wszystkim. Pr??bujesz zebra�? my??li. W ko??cu nieudolnie zaczynasz si�? broni�?. ?�amie Ci si�? g??os. Tracisz wiarygodno??�?. Stajesz si�? nik??�? postaci�? przypart�? do muru, zwierzyn�? ??own�? pod obstrza??em coraz bardziej wrogich pyta??. Ju?? po Tobie.

Taki czarny scenariusz mo??e zrealizowa�? si�? w przypadku ka??dego z nas podczas jakiegokolwiek wyst�?pienia publicznego: konferencji, prezentacji biznesowej, rozmowy w sprawie pracy, szkolenia czy wywiadu. Co zrobisz, gdy na forum kto?? zada Ci mia??d??�?ce pytanie? Czas, aby si�? nad tym zastanowi�? i przygotowa�? na t�? okoliczno??�?, masz w??a??nie TERAZ, a nie potem, gdy b�?dzie za p????no -- kiedy g??r�? wezm�? emocje i zorientujesz si�?, ??e ju?? ubrano Ci�? w sk??r�? ofiary.

Z tej ksi�???ki dowiesz si�?, jak:

  • u??ywa�? zr�?czno??ci i refleksu w celu odparcia wrogich pyta??,
  • odpowiada�? pytaniem na pytanie,
  • nawi�?za�? dobry kontakt z publiczno??ci�? i kontrolowa�? jej reakcje,
  • radzi�? sobie z oszczerstwami i oskar??eniami,
  • odpowiada�? ze stuprocentow�? pewno??ci�? siebie,
  • zwraca�? s??owa atakuj�?cych przeciwko nim.

 

PROMOCJA!!! Do ksi�???ki do??�?czamy elegancki d??ugopis od firmy SENSUS.


W krzy??owym ogniu pyta??. Sztuka odpowiedzi na trudne pytania - Jerry Weissman


Rewolta Jezus jest prawd�? + DVD - McDowell Josh (Talizmany)

Rewolta Jezus jest prawd�? + DVD - McDowell Josh Cykl 5 spotka?? z materia??ami na DVD
seria/cykl: FUNDAMENTY WIARY
oryg.: The Revolt Video Seriers Leader's Guide
McDowell Josh

Po??�?czenie jasnego przes??ania, inspiruj�?cych film??w na DVD oraz wci�?gaj�?cych, aktywnych zaj�?�? w grupie stanowi materia??y do przygotowania cyklu pi�?ciu spotka??. Pomo??e ci on doprowadzi�? m??odych uczestnik??w do przekonywuj�?cego wniosku: sposoby ??ycia promowane przez wsp????czesny ??wiat nie s�? w stanie nada�? ??yciu prawdziwego znaczenia. Tylko Chrystus, prawdziwy Syn Bo??y, mo??e przemieni�? nasze "umar??e ??ycie" w ??ycie "w obfito??ci" - w bliskiej przyja??ni z Nim, pe??ne dynamizmu i poczucia znaczenia. Josh stworzy?? ten cykl spotka??, ??eby zainicjowa�? rewolucj�? - rewolucj�?, kt??ra przemieni m??odych ludzi w pokolenie ofiarnych i pe??nych pasji na??ladowc??w Chrystusa. Ten cykl spotka?? pozwala budowa�? jeden z fundament??w chrze??cija??stwa, wskazuj�?c na przekonuj�?cy dow??d, ??e Chrystus jest Mesjaszem i wzywa ka??dego z uczestnik??w do ca??kowitego powierzenia Mu swojego ??ycia.

Wydawnictwo Ksi�?garnia ?�w. Jacka, Katowice 2006
Format 20.3x29.0cm Oprawa Mi�?kka

Rewolta Jezus jest prawd�? + DVD - McDowell Josh


poniedziałek, grudnia 28, 2009

Zarz�?dzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press - Harvard Business School Press, Melissa Raffoni (Talizmany)

Zarz�?dzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press - Harvard Business School Press, Melissa Raffoni

Profesjonalne odpowiedzi na codzienne wyzwania zawodowe

  • Ustalanie priorytet??w
  • Organizacja przestrzeni
  • Koncentrowanie si�? na zadaniu
  • Umiej�?tny podzia?? obowi�?zk??w

Wszyscy cierpimy na brak czasu. Pracujemy coraz wi�?cej, ??pimy coraz mniej, a mimo to wci�??? nie nad�???amy z wykonywaniem swoich obowi�?zk??w. Dlaczego tak si�? dzieje? Brakuje nam umiej�?tno??ci kszta??towania czasu i zarz�?dzania nim. Nie potrafimy skupi�? si�? na wykonywanej pracy i nie jeste??my wystarczaj�?co zdyscyplinowani. Na szcz�???cie organizacja pracy to nic trudnego. Wystarczy przygotowa�? dobry plan dzia??ania i trzyma�? si�? go punkt po punkcie. Z tej ksi�???ki dowiesz si�?, jak to zrobi�?.

  • Naucz si�? nadawa�? swoim obowi�?zkom jasne priorytety.
  • Poznaj skuteczne narz�?dzia planowania czasu i tworzenia rozk??adu zaj�?�?.
  • Dowiedz si�?, jak realizowa�? wi�?cej zada?? w kr??tszym czasie.

Zarz�?dzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press - Harvard Business School Press, Melissa Raffoni


niedziela, grudnia 27, 2009

Kar Kalim - Christian Deborah (Talizman)

Kar Kalim - Christian Deborah
  • wydawnictwo: Zysk
  • ISBN: 83-7150-775-5
  • liczba stron: 310
  • wymiary: 12 x 18 cm
  • ok??adka: mi�?kka
  • t??umaczenie: Ewa Jurewicz

Inya, zwana tak??e Pani�? Ksi�???ycowego Z�?ba, zamkn�???a si�? w ciemnej wie??y strzeg�?cej szczelin wymiarowych, p�?kni�?�? w tkaninie rzeczywisto??ci. Dobrowolna wygnanka z macierzystego wymiaru, w kt??rym niegdy?? zawiod??a jako stra??niczka, Inya umie??ci??a swoj�? wie??�? w Astareth. Mieszka w niej sama, nie licz�?c kilku magicznych istot oraz duch??w. Kiedy pocz�?tkuj�?cy czarownik Murl Amrey prosi j�? o nauki, Inya odmawia, jednak??e chc�?c odda�? przys??ug�? staremu przyjacielowi, w ko??cu wyra??a zgod�?. Zamierza wyposa??y�? go tylko w umiej�?tno??ci niezb�?dne do zdobycia upragnionego kryszta??u styrcyjskiego z odleg??ego wymiaru. Nie docenia jednak determinacji i mocy m??odego czarownika. Amrey wkr??tce wymknie si�? spod jej kontroli, przybierze imi�? zdobywcy - Kar Kalim - i postanowi zniszczy�? ??wiat Inyi.

Fantastyka


Kar Kalim - Christian Deborah


Olejek zapachowy - KOKOS (Talizmany)

Olejek zapachowy - KOKOS

Wizerunek palmy kokosowej kojarzy si�? nam z rajskim widokiem przepi�?knych pla?? stykaj�?cych si�? z b??�?kitnym oceanem. Jednak dla mieszka??c??w tropik??w, ten niezwyk??y orzech symbolizuje witalno??�? i ??ycie. Zar??wno twarda ??upina, w????knista struktura oraz soczyste wn�?trze maj�? szerokie zastosowanie w codziennym ??yciu tubylc??w.


Olejek zapachowy - KOKOS


sobota, grudnia 26, 2009

B??yskotliwo??�? to za ma??o! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klient??w - Peter Cheverton (Amulet na miłość)

B??yskotliwo??�? to za ma??o! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klient??w - Peter Cheverton

Co daje zarz�?dzanie kluczowymi klientami?
B�?d�?c blisko klienta, mo??esz przewidzie�? jego potrzeby, zanim jeszcze si�? skrystalizuj�?. Wiedz�?c o jego planach, mo??esz sk??ada�? lepsze oferty. Kiedy zdob�?dziesz jego zaufanie i staniesz si�? kluczowym dostawc�?, cena sprzeda??y nie b�?dzie ju?? najwa??niejszym punktem rozm??w handlowych, a okazjonalne konflikty nie doprowadz�? do zako??czenia wsp????pracy. W zarz�?dzaniu kluczowymi klientami chodzi o to, aby interesy dostawcy i klienta przesta??y by�? przeciwstawne -- aby klient nie szuka?? korzy??ci kosztem dostawcy. Dlatego warto wiedzie�?, kim s�? kluczowi klienci, i inwestowa�? w nich.

Jak doprowadzi�? do korzystnej wsp????pracy z kluczowymi klientami?
Penetrowanie firmy klienta otwiera przed Tob�? wielkie mo??liwo??ci, lecz nie oczekuj, ??e wszystkim zajmie si�? jeden dobry sprzedawca. Zarz�?dzanie kluczowymi klientami to gra zespo??owa i wielkie wyzwanie. Zacznij od zidentyfikowania kluczowych klient??w, a potem stopniowo zacie??niaj relacje z nimi.

Przejd?? 10-etapowy proces wyboru kluczowych klient??w i dowiedz si�?, jak:

  • stworzy�? organizacj�? przyjazn�? dla kluczowych klient??w,
  • przygotowa�? plan zarz�?dzania kluczowymi klientami,
  • zebra�? zesp???? selekcjoner??w,
  • ocenia�? atrakcyjno??�? klient??w oraz podzieli�? ich na kluczowych i pozosta??ych,
  • powi�?ksza�? zesp???? wsp????pracuj�?cy z kluczowym klientem,
  • zacie??nia�? relacje z kluczowymi klientami i wsp??lnie z nimi tworzy�? wizj�? przysz??o??ci.


B??yskotliwo??�? to za ma??o! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klient??w - Peter Cheverton


Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla ma??ej firmy - Jay Conrad Levinson (Talizmany ochronne)

Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla ma??ej firmy - Jay Conrad Levinson

Najlepsza reklama za (p????) darmo

  • Dlaczego kampanie reklamowe ko??cz�? si�? pora??k�??
  • Jak nie da�? si�? zwie??�? agencji reklamowej?
  • Jak mierzy�? skuteczno??�? reklamy?

Nie mo??esz zmarnowa�? kuli, dlatego pierwszy strza?? musi by�? celny. Na tym w??a??nie polega reklama partyzancka. Gdyby przedsi�?biorcy my??leli jak partyzanci, to...

...ich reklama nie ton�???aby w zbytecznym blasku,
...nie kupowaliby drogich reklam tylko dlatego, ??e s�? ??adne,
...ich reklama dawa??aby szybki zysk,
...nigdy nie przekraczaliby bud??et??w reklamowych,
...przed wydaniem chocia??by grosza na reklam�? przeczytaliby t�? ksi�???k�?.

Czy wiesz, ??e dzi�?ki reklamie mo??esz osi�?gn�?�? co najmniej 50 cel??w? Rzecz w tym, ??e jednorazowo interesuje Ci�? jeden cel (albo co najwy??ej kilka). Dlatego nie kupuj 50 kul, gdy do celnego strza??u wystarczy jedna. To w??a??nie jest marketing partyzancki -- idea sprawdzona przez ponad 1 000 000 ludzi na ca??ym ??wiecie, kt??rzy kupili ksi�???ki dla przedsi�?biorc??w-partyzant??w. Tak wielka popularno??�? partyzanckiego marketingu stanowi dow??d na to, ??e dobre pomys??y przynosz�? rezultaty, nawet gdy nie dysponujesz bud??etem mi�?dzynarodowej korporacji.

Je??li potrzebujesz taniej, celowej i skutecznej reklamy, przeczytaj t�? ksi�???k�? i dowiedz si�?:

  • jak wybra�? najbardziej odpowiednie media reklamowe,
  • czym zainteresowa�? odbiorc??w reklamy,
  • jakie kwoty inwestowa�? w reklam�?,
  • jak okre??li�? kr�?g odbiorc??w docelowych,
  • jak stworzy�? wieczn�? reklam�? -- tak�?, kt??ra utkwi w pami�?ci,
  • jak przygotowa�? spot telewizyjny i radiowy,
  • jak wykorzysta�? tanie ??rodki reklamy (np. drobne og??oszenia i ??????te strony).


Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla ma??ej firmy - Jay Conrad Levinson


piątek, grudnia 25, 2009

Kadzid??a aromatyzowane - KR??LOWA NOCY (Talizman na miłość)

Kadzid??a aromatyzowane - KR??LOWA NOCY

Kr??lowa nocy jest przyjemnym zestawieniem zapach??w egzotycznych owoc??w tropiku. Wyczuwalne s�? tu mi�?dzy innymi nuty: ananasa, mango, mandarynki oraz fig.


Kadzid??a aromatyzowane - KR??LOWA NOCY


czwartek, grudnia 24, 2009

Strategia reklamy marki, produkt??w i us??ug - Agnieszka Dejnaka (Talizman na miłość)

Strategia reklamy marki, produkt??w i us??ug - Agnieszka Dejnaka

Poznaj tajniki skutecznej reklamy

M??wi si�?, ??e reklama jest d??wigni�? handlu. Czy jednak mo??emy tak powiedzie�? o ka??dej reklamie? Ile reklam staje si�? tematem ??art??w, parodii, krytyki a nawet skandali? Ile z nich skutecznie odstrasza potencjalnych klient??w zamiast ich zach�?ci�?? Stworzenie oryginalnej kampanii reklamowej, kt??rej efektem b�?dzie zainteresowanie produktem, us??ug�? lub firm�?, jest sporym wyzwaniem nie tylko dla agencji reklamowej, ale r??wnie?? dla osoby koordynuj�?cej ten proces z ramienia zleceniodawcy. Wyb??r odpowiedniej grupy docelowej oraz medi??w wykorzystywanych przy promocji to kluczowe elementy skutecznej kampanii reklamowej.

Ksi�???ka "Strategia reklamy marki, produkt??w i us??ug" opisuje szczeg????owo wszystkie zagadnienia zwi�?zane z kampaniami reklamowymi. Czytaj�?c j�? dowiesz si�?, jakie miejsce w dzia??aniach marketingowych zajmuje reklama oraz jak wp??ywa na postrzeganie firmy i jej produkt??w. Poznasz r????ne rodzaje przekazu reklamowego i nauczysz si�? dobiera�? odpowiedni�? form�? reklamy do promowanych towar??w lub us??ug. W ksi�???ce znajdziesz r??wnie?? praktyczne porady dotycz�?ce przygotowywania schematu identyfikacji wizualnej firmy i materia????w promocyjnych oraz planowania skutecznych kampanii reklamowych z wykorzystaniem r????nych medi??w.

  • Modele i funkcje reklamy
  • Okre??lenie potrzeb klienta
  • Slogany reklamowe i reklama wizualna
  • Identyfikacja wizualna firmy -- logotyp, liternictwo i kolorystyka
  • Projektowanie reklam prasowych
  • Reklama internetowa i multimedialna
  • Kampanie reklamowe w radiu i telewizji
  • Reklama zewn�?trzna
  • Projektowanie kompleksowych kampanii reklamowych

Strategia reklamy marki, produkt??w i us??ug - Agnieszka Dejnaka


Ilustrowana przyroda ??wiata - Krzy??ciak-Kosi??ska Renata (Amulet na miłość)

Ilustrowana przyroda ??wiata - Krzy??ciak-Kosi??ska Renata
  • wydawnictwo: Publicat
  • ISBN: 83-7341-585-8
  • liczba stron: 126
  • wymiary: 23,5 x 30,5 cm
  • ok??adka: twarda

Bogato ilustrowana ksi�???ka prezentuj�?ca olbrzymi�? r????norodno??�? fauny i flory wyst�?puj�?cej na wszystkich kontynentach i regionach ??wiata. Autorzy w interesuj�?cy spos??b przybli??aj�? nam najwa??niejsze ??rodowiska naturalne kuli ziemskiej i zamieszkuj�?ce je niezliczone gatunki ro??lin i zwierz�?t. Polecamy wszystkim mi??o??nikom przyrody, kt??rzy pragn�? bli??ej pozna�? dzikie i niedost�?pne miejsca zamieszkiwane przez niezwyk??ych przedstawicieli ??wiata natury. Ten wyj�?tkowy album to: * najwa??niejsze i najciekawsze ekosystemy ??wiata * przejrzysty uk??ad, ponad 300 kolorowych fotografii, map i rysunk??w * mn??stwo fakt??w oraz ciekawostek o ro??linach, zwierz�?tach i ich ??rodowisku naturalnym * ksi�???ka dla wszystkich mi??o??nik??w przyrody, niezwykle przydatna zar??wno w szkole, jak i w domu

DN


Ilustrowana przyroda ??wiata - Krzy??ciak-Kosi??ska Renata


Negocjacje z d??u??nikami. Jak odzyska�? swoje pieni�?dze nie wkraczaj�?c na drog�? s�?dow�?? - Jaros??aw Holwek (Amulety)

Negocjacje z d??u??nikami. Jak odzyska�? swoje pieni�?dze nie wkraczaj�?c na drog�? s�?dow�?? - Jaros??aw Holwek

Je??eli masz k??opoty z odzyskaniem swoich pieni�?dzy a nie chcesz korzysta�? z "dobrodziejstw" polskiego systemu prawnego lub zajmujesz si�? tematem windykacji zawodowo i chcesz zdoby�? kilka dodatkowych pomys????w na jego wykonywanie to zapraszam do zapoznania si�? z t�? ksi�???k�?.

Jest ona wynikiem wieloletnich do??wiadcze?? windykacyjnych na rynku polskim autora oraz os??b z nim wsp????pracuj�?cych. Dostarcza praktycznych pomys????w na to jak rozmawia�? z d??u??nikami, ??eby sk??oni�? ich do wsp????pracy, jak negocjowa�? sp??at�? nale??no??ci, ??eby zwi�?kszy�? szanse na otrzymanie swoich pieni�?dzy. Podpowiada jakie informacje gromadzi�? o kontrahentach, ??eby zapobiega�? problemom z wyegzekwowaniem swoich nale??no??ci. Pokazuje, jak swoimi b??�?dami nie prowokowa�? ludzi do wpadania w gr�? "D??u??nik". Pozwala zrozumie�? psychologiczn�? stron�? relacji wierzyciela z d??u??nikiem, rozpozna�? gry i manipulacje d??u??nik??w oraz przygotowa�? na nie kontrtaktyki. Podaje pomys??y niestandardowych i indywidualnych sankcji, kt??re mo??na zastosowa�? w stosunku do d??u??nik??w niech�?tnych do wsp????pracy. Pokazuje jak nabra�? dystansu do windykacji, ??eby by�? skuteczniejszym i nie ponosi�? du??ych koszt??w emocjonalnych.

Ksi�???ka jest pe??na przyk??ad??w i prawdziwych anegdot windykacyjnych zdradzaj�?cych tajniki zawodu windykatora.


Negocjacje z d??u??nikami. Jak odzyska�? swoje pieni�?dze nie wkraczaj�?c na drog�? s�?dow�?? - Jaros??aw Holwek


środa, grudnia 23, 2009

Tajemnica najstarszej kultury na ziemi - Joseph Frank (Talizmany ochronne)

Tajemnica najstarszej kultury na ziemi - Joseph Frank Joseph Frank

Pot�???ne ruiny na wyspach Nan Madol na zachodnim Pacyfiku, zalane przez morze pozosta??o??ci dr??g i piramid u wybrze??y Japonii, pos�?gi Wyspy Wielkanocnej, ??lady dziwnych budowli na wyspach Pohnpei i Kosrae ? naukowcy do dzi?? nie odpowiedzieli ostatecznie na pytanie, kto by?? ich tw??rc�?.
Lecz mity z r????nych wysp i kontynent??w ? od Tahiti i Hawaj??w, przez Azj�?, Now�? Gwine�? po Ameryk�? P????nocn�?, ?�rodkow�? i Po??udniow�? ? m??wi�? o zag??adzie wspania??ego kr??lestwa, kt??re poch??on�???a wielka ?wojownicza fala?.

Frank Joseph ? ameryka??ski badacz zagadek przesz??o??ci, redaktor naczelny magazynu ?Ancient American?, autor ksi�???ek Zag??ada Atlantydy i Ocaleni z Atlantydy ? idzie tropem tych legend i wskazuje ??lady istnienia Lemurii ? zaawansowanej cywilizacji, kt??ra kwit??a przed dziesi�?tkami tysi�?cy lat na wyspach i archipelagach Oceanu Spokojnego. Na podstawie najnowszych odkry�? archeologii podwodnej, osobliwych hieroglif??w i symboli oraz staro??ytnych zapisk??w odtwarza obraz zaginionego ??wiata, kt??ry tak jak Atlantyda zaton�??? w wyniku straszliwej katastrofy. Lecz ocalali Lemurianie dotarli do innych kontynent??w, przekazuj�?c swoj�? wiedz�? ludom Azji, Polinezji i obu Ameryk...

AMBER, 2007
Format 23.5x16.5 cm Oprawa Kartonowa Foliowana

Tajemnica najstarszej kultury na ziemi - Joseph Frank


wtorek, grudnia 22, 2009

Sztuka efektywno??ci. Skuteczna realizacja zada?? - David Allen (Amulety)

Sztuka efektywno??ci. Skuteczna realizacja zada?? - David Allen

Lekarstwo na codzienne po??ary w pracy

  • Jak przezwyci�???a�? uczucie niepokoju i przyt??oczenia, gdy wszystko idzie nie tak?
  • Jak sko??czy�? z nawykiem odk??adania spraw na p????niej?
  • Jak osi�?gn�?�? stan ci�?g??ej gotowo??ci do walki?

Jak cz�?sto pracujesz w stresie?
Gdy ta??ma, przy kt??rej pracujesz, przesuwa si�? coraz szybciej, nie poddawaj si�? szale??stwu. Powiedz STOP, zastan??w si�? nad zadaniami, kt??re musisz wykona�?, i sporz�?d?? ich harmonogram. Pozornie proste. Ale skoro tak, to dlaczego jeszcze nie wcieli??e?? tej rady w ??ycie? Teraz masz szans�? to zrobi�?. Autor ksi�???ki, wybitny specjalista od zarz�?dzania czasem, pokazuje, jak zapanowa�? nad chaosem w pracy i nie wpa??�? w wir szale??stwa.

David Allen nauczy Ci�? uwalnia�? umys?? w stresuj�?cych sytuacjach, czyli wtedy, gdy tw??rcze podej??cie, spok??j i efektywno??�? s�? najbardziej potrzebne. Metody Allena przyj�???y si�? w organizacjach takich, jak Microsoft i Lockheed, a tak??e w Departamencie Sprawiedliwo??ci USA. Przekonaj si�?, jak bardzo potrzebujesz relaksu. Opanuj metod�? bezstresowej efektywno??ci Allena. Dowiedz si�?, jak:

  • radzi�? sobie z rozrastaj�?cym si�? zakresem obowi�?zk??w,
  • regularnie czy??ci�? umys?? i wyrzuca�? z g??owy ??mieci,
  • trze??wo ocenia�? pomys??y,
  • urz�?dzi�? funkcjonalne miejsce pracy, kt??re pomaga, a nie przeszkadza w wype??nianiu obowi�?zk??w,
  • nie da�? si�? og??upi�? w pracy wielozadaniowej.


"Ta ksi�???ka ko??czy er�? pracoholizmu. Traktuje o tym, jak m�?drze ustanawia�? cele, sprawnie wykonywa�? zadania i cieszy�? si�? zaoszcz�?dzonym czasem."
Stephen P. Magee,
profesor przedsi�?biorczo??ci i ekonomii na Unwersytecie Teksaskim w Austin

Sztuka efektywno??ci. Skuteczna realizacja zada?? - David Allen


niedziela, grudnia 20, 2009

Sztuka znajdowania dobrych doradc??w. O czym nie m??wi�? konsultanci - Dan Ciampa (Talizmany)

Sztuka znajdowania dobrych doradc??w. O czym nie m??wi�? konsultanci - Dan Ciampa

Jak zarz�?dzaj�?cy przep??acaj�? za konsultacje
i dlaczego tak ma??o dostaj�? w zamian?

  • Znajdowanie odpowiednich doradc??w
  • Schematy wsp????pracy zarz�?dzaj�?cych z konsultantami
  • Studium przypadku: konflikty na linii lider -- doradca

"Sami nie damy rady. Wezwijmy konsultant??w z zewn�?trz. S??ono zap??acimy, ale oni rozwi�???�? problem".
Nic z tego! Takie my??lenie jest dla firmy destruktywne. Dzie??a zniszczenia najcz�???ciej dokonuj�? nie konsultanci, ale zarz�?dzaj�?cy -- ostatecznie ci pierwsi tylko proponuj�? okre??lone rozwi�?zania. Decyzje podejmuje kto inny. Czy to nie zatrwa??aj�?ce, ??e firmy konsultingowe mno??�? si�? jak grzyby po deszczu i pobieraj�? zawrotne honoraria, a doradztwo i tak cz�?sto ko??czy si�? nieporozumieniem?

Ta ksi�???ka u??wiadamia problemy we wzajemnej wsp????pracy zar??wno zarz�?dzaj�?cym, jak i konsultantom. Jej autor, Dan Ciampa, by??y doradca specjalny Sekretarza Skarbu USA i prezes jednej z najwi�?kszych w Ameryce firm konsultingowych, omawia prawdziwe przypadki udanych i nieudanych projekt??w w tym zakresie. Opisuje najcz�???ciej pope??niane b??�?dy jednej i drugiej strony oraz przedstawia formu??�? skutecznego doradztwa w biznesie.

Z tej ksi�???ki dowiesz si�?:

  • jak rozr????nia�? dobrych i z??ych doradc??w,
  • jakie problemy konsultanci z zewn�?trz s�? w stanie rozwi�?za�?,
  • jak liderzy swoimi postawami utrudniaj�? im prac�?,
  • kiedy wystarczy jeden konsultant, a kiedy potrzebny jest ca??y zesp????,
  • dlaczego nawet najlepsi liderzy potrzebuj�? dobrych doradc??w.

Sztuka znajdowania dobrych doradc??w. O czym nie m??wi�? konsultanci - Dan Ciampa


Inteligencja spo??eczna. Nowa nauka sukcesu - Karl Albrecht (Amulet na miłość)

Inteligencja spo??eczna. Nowa nauka sukcesu - Karl Albrecht

Przekonaj si�?, ??e inteligencja to co?? wi�?cej ni?? IQ!

  • Zosta?? dusz�? towarzystwa
  • Spraw, by inni chcieli z Tob�? przebywa�?
  • Poznaj swoje dobre i z??e nawyki w kontaktach z lud??mi

Inteligencja ludzka jest zjawiskiem z??o??onym i wci�??? nie do ko??ca zg??�?bionym. Kilkadziesi�?t lat temu zdefiniowano poj�?cie ilorazu inteligencji (IQ). Przez d??ugi czas s�?dzono, ??e jest to jedyny miernik, za pomoc�? kt??rego mo??na okre??li�? zakres mo??liwo??ci umys??owych. Dopiero niedawno naukowcy zacz�?li rozwa??a�? istnienie r??wnie?? innych rodzaj??w inteligencji, sk??adaj�?cych si�? na tzw. inteligencj�? wielorak�?. Dzisiejszy cz??owiek sukcesu musi mie�? wysoko rozwini�?te i doskonale zintegrowane wszystkie jej typy.

Inteligencja spo??eczna zaz�?bia si�? z modelem inteligencji emocjonalnej i oznacza zdolno??�? dogadywania si�? z lud??mi oraz zach�?cania ich do wsp????pracy. Jest to wyczulenie na potrzeby innych, po??�?czone z umiej�?tno??ci�? okazywania im empatii oraz jasnego wyra??ania w??asnych my??li i przekona??. Autor tej ksi�???ki wyr????ni?? pi�?�? wymiar??w inteligencji spo??ecznej (sytuacyjna ??wiadomo??�?, prezencja, autentyczno??�?, czytelno??�? oraz empatia) i nazwa?? je w skr??cie S.P.A.C.E. Poznaj dok??adnie ka??dy z nich i dowiedz si�?:

  • czy jeste?? osob�? "toksyczn�?",
  • czy posiadasz ??wiadomo??�? spo??eczn�?,
  • czy masz charyzm�?,
  • czy jeste?? typem narcyza,
  • czy umiesz powstrzyma�? si�? od os�?dzania innych.

"Ci�?g??a interakcja mi�?dzy istotami ludzkimi jest fenomenem z??o??onym i dynamicznym. Zdumiewaj�?co przekonuj�?ca ksi�???ka Albrechta w genialny spos??b dodaje kolejn�? warstw�? do naszego rozumienia tego, dlaczego jednym udaje si�? osi�?gn�?�? sukces w kontaktach z lud??mi, a innym nie. Jego teoria S.P.A.C.E. jest szczeg??lnie fascynuj�?ca. C???? za niezwyk??y wk??ad w rozw??j tej dziedziny ludzkiego ??ycia!"
Stephen R. Covey

PROMOCJA!!! Do ksi�???ki do??�?czamy elegancki d??ugopis od firmy SENSUS.


Inteligencja spo??eczna. Nowa nauka sukcesu - Karl Albrecht


sobota, grudnia 19, 2009

Oni nic nie rozumiej�?! Jak przekszta??ca�? op??r w zrozumienie - Leslie Yerkes, Randy Martin (Amulety)

Oni nic nie rozumiej�?! Jak przekszta??ca�? op??r w zrozumienie - Leslie Yerkes, Randy Martin

Niezawodne sposoby przekonywania i perswadowania

  • Przyjmij na siebie odpowiedzialno??�?
  • Naucz si�? zadawa�? pytania
  • Uwierz w umiej�?tno??ci innych ludzi

Ile razy ka??demu z nas opada??y r�?ce, gdy widzieli??my, ??e nasze b??yskotliwe pomys??y i pr??by przekonania do nich innych os??b wywo??ywa??y jedynie wzruszanie ramionami i pytaj�?ce spojrzenia? Ile razy irytowa?? nas brak zrozumienia w zespole? Wielokrotnie przeprowadzane badania dowodz�?, ??e najcz�?stszymi problemami w biznesie s�? s??aba komunikacja oraz op??r wobec zmian. Innymi s??owy, wi�?kszo??�? problem??w w niemal ka??dej firmie sprowadza si�? do jednego: Oni nic nie rozumiej�?! Przekszta??canie oporu w zrozumienie to sztuka, a sukces tego procesu zale??y od nas, a nie od innych. Chc�?c przekona�? innych, wykorzystujmy do tego najlepsze metody.

"Oni nic nie rozumiej�?! Jak przekszta??ca�? op??r w zrozumienie" to ksi�???ka przedstawiaj�?ca doskona??e techniki przekonywania innych ludzi do naszych koncepcji i idei. Udowadnia, ??e to, czy ludzie nas zrozumiej�?, czy te?? nie, zale??y wy??�?cznie od nas samych i to w??a??nie my musimy u??y�? najlepszych sposob??w, aby prze??ama�? ich op??r. Opisuje proces, kt??ry pomaga budowa�? wzajemne zrozumienie i wsp??lne zaanga??owanie zamiast utrwalania oporu i niezrozumienia. Dzi�?ki niej ka??dy b�?dzie w stanie lepiej przekazywa�? innym swoje pomys??y oraz ich inspirowa�?, zar??wno w ??yciu osobistym, jak i zawodowym. Zamiast ci�?gn�?�? ka??dy w swoj�? stron�?, b�?dziemy mogli pcha�? nasze sprawy naprz??d.

  • Przyczyny braku zrozumienia
  • Prze??amywanie pocz�?tkowego oporu rozm??wc??w
  • Nawi�?zywanie porozumienia
  • Rozwijanie sztuki zadawania pyta??
  • Rezygnacja z przymusu
  • Przyznawanie si�? do b??�?d??w

B�?d?? odpowiedzialny!
Pom???? innym zrozumie�? Twoje intencje.


Oni nic nie rozumiej�?! Jak przekszta??ca�? op??r w zrozumienie - Leslie Yerkes, Randy Martin


Toksyczne nami�?tno??ci - Forward Susan, Buck Craig (Amulet na miłość)

Toksyczne nami�?tno??ci - Forward Susan, Buck Craig oryg.: OBSESSIVE LOVE: WHEN IT HURTS TOO MUCH TO LET GO
Forward Susan, Buck Craig

Obsesyjna mi??o??�? i jej ofiara. Koszmar kochania "za bardzo", dr�?cz�?cy zar??wno kata, jak i katowanego. Osoba z syndromem obsesyjnej mi??o??ci jest terroryst�?, niszcz�?cym w szybkim tempie zwi�?zek, siebie i partnera. Jej ??ywio??y to zazdro??�?, zaborczo??�?, szanta?? i przemoc, zar??wno psychiczna, jak i fizyczna. Obsesyjna mi??o??�? ma wiele okrutnych twarzy. Ksi�???ka ta pomaga rozpozna�? ow�? chorob�?, pokazuje jak si�? przed ni�? chroni�? i jak j�? leczy�?, przedstawia bowiem metody post�?powania, sposoby porozumiewania si�? i zachowania pozwalaj�?ce odzyska�? panowanie nad zwichrowanymi emocjami. Nawet w doros??o??ci, nawet w prawdziwie podesz??ym wieku mo??na nauczy�? si�? spostrzega�?, wyci�?ga�? wnioski, dokonywa�? w??a??ciwych ocen, a przede wszystkim - odnosi�? si�? do ludzi w spos??b mniej rozpaczliwy oraz zmniejszy�? potrzeb�? posiadania lub bycia posiadanym tylko po to, aby samemu poczu�? si�? pe??niejszym.

JACEK SANTORSKI, Warszawa 2006
Wydanie 2
Format 12.0x16.5cm Oprawa Mi�?kka

Toksyczne nami�?tno??ci - Forward Susan, Buck Craig


niedziela, grudnia 13, 2009

Nie zjadaj cukierka.... od razu! - Posada Joachim, Singer Ellen (Amulety)

Nie zjadaj cukierka.... od razu! - Posada Joachim, Singer Ellen Tajemnica s??odkiego sukcesu w pracy i w ??yciu osobistym
seria/cykl: Metamorfozy
oryg.: Don?t Eat the Marshmallow? Yet!
Posada Joachim, Singer Ellen

Arthur jest szoferem, kt??ry w p???? godziny potrafi rozwi�?za�? krzy????wk�? w New York Timesie, przeprowadzi�? analiz�? stanu gospodarki Ameryki ?�aci??skiej i wykona�? w pami�?ci obliczenia szybciej ni?? inni za pomoc�? kalkulatora. Jonathan jest r??wnie inteligentny jak Arthur, r??wnie pracowity, tyle tylko ??e jest milionerem. Jak to si�? sta??o, ??e Jonathan siedzi na tylnej kanapie limuzyny, a Arthur z przodu? Dlaczego ich ??yciowe osi�?gni�?cia s�? tak r????ne? Co wyja??nia r????nic�? mi�?dzy sukcesem a pora??k�??

Odpowied?? kryje si�? w prze??omowym badaniu przeprowadzonym przez Uniwersytet Stanforda. W pokoju pozostawiono dzieci, ka??de z jednym cukierkiem, i poinformowano je, ??e albo mog�? go zje??�?, albo poczeka�?, a po pi�?tnastu minutach dostan�? drugiego jako nagrod�? za cierpliwo??�?. Niekt??re z nich zjad??y swojego cukierka od razu. Inne czeka??y. Prawdziwe znaczenie eksperymentu ujawni??o si�? dziesi�?�? lat p????niej, kiedy badacze odkryli, ??e dzieci, kt??re czeka??y na nagrod�?, osi�?ga??y w ??yciu wi�?ksze sukcesy ni?? dzieci, kt??re natychmiast zjad??y swojego cukierka.

Joachim de Posada, ??wiatowej s??awy ekspert motywacyjny, kt??ry wsp????pracowa?? z tysi�?cami mened??er??w i zawodowych sportowc??w, nie zmarnowa?? tej lekcji. ?Teoria cukierka? jest zwie??czeniem trzydziestu lat poszukiwa?? odpowiedzi na pytanie, dlaczego jednym si�? udaje, a innym nie. Posada by?? przekonany, ??e kluczowa r????nica mi�?dzy sukcesem a pora??k�? nie polega jedynie na ci�???kiej pracy lub wi�?kszej inteligencji, ale na zdolno??ci do odroczenia gratyfikacji. Osoby potrafi�?ce oprze�? si�? ?cukierkom? osi�?gaj�? wi�?kszy sukces, podczas gdy reszta z nas zjada swoj�? porcj�? od razu, tym samym zwi�?kszaj�?c sw??j d??ug i niezadowolenie, niezale??nie od zawodu i zarobk??w. Ale nie musi tak by�?.

Za pomoc�? prostego opowiadania i przyk??ad??w wzi�?tych z ??ycia ta zdolna odmieni�? twoje ??ycie ksi�???ka pokazuje, w jak wielkim stopniu decyzje, kt??re dzi?? podejmujesz, mog�? zaowocowa�? jutro ? je??li tylko nie zjesz swojego cukierka?od razu!

Zagadka:
By??y sobie trzy ??aby sp??ywaj�?ce na li??ciu w d???? rzeki. Jedna z nich postanowi??a wskoczy�? do wody. Ile ??ab pozosta??o na li??ciu?
Wi�?kszo??�? ludzi odpowie, ??e dwie. To z??a odpowied??. Na li??ciu nadal s�? trzy ??aby. Dlaczego? Poniewa?? postanowi�? a wykona�? to dwie r????ne sprawy.

Sir Francis Bacon powiedzia??, ??e ?wiedza to pot�?ga?. Mia?? racj�?, zapomnia?? jednak o jednym s??owie, kt??re czyni to zdanie prawdziwym w ka??dej sytuacji. ?Zastosowana wiedza to pot�?ga?.


O AUTORACH

Joachim de Posada jest dwuj�?zycznym, mi�?dzynarodowym doradc�? motywacyjnym, osobisto??ci�? radiow�? i telewizyjn�?, autorem i felietonist�?, kt??ry przemawia?? w ponad trzydziestu krajach o przyw??dztwie, budowaniu zespo??u, sprzeda??y i zarz�?dzaniu. Jego sprawdzone metody znalaz??y zastosowanie r??wnie?? w sporcie. Posada wsp????pracowa?? ze s??awnym trenerem NBA, Delem Harrisem, z dru??ynami Milwaukee Bucks, Los Angeles Lakers oraz dru??ynami olimpijskimi. Prowadzi?? programy szkoleniowe dla setek wielkich korporacji, m.in. Verizon, Citibank, BBVA, Pfizer, Baxter, Cargill, Xerox i Unilever, i stowarzysze?? zawodowych, m.in. CLIA, ISSA, PMA i IFA, w Stanach Zjednoczonych i na ca??ym ??wiecie. Jest autorem bestsellerowej ksi�???ki How to Survive Among Piranhas: Motivation to Succeed, ksi�???ki, kt??ra analizuje regu??y osi�?gania sukcesu (zasady, kt??re mo??esz z powodzeniem zastosowa�?, gdy nauczysz si�?, jak powstrzyma�? si�? od zjadania cukierk??w). Zapraszamy na stron�? internetow�? autora: www.askjoachim.com.

Ellen Singer jest wielokrotnie nagradzan�? pisark�? z ponaddwudziestoletnim do??wiadczeniem w promocji biznesu i kreatywnym pisaniu. Jest autork�? s??awnego pami�?tnika Quicksand: One Woman?s Escape from the Husband Who Stalked Her. Za??o??y??a TenSecondSolution, firm�? oferuj�?c�? us??ugi literackie w ramach niedrogich kampanii promocyjnych dla przedsi�?biorc??w i klient??w korporacyjnych w Ameryce P????nocnej, Ameryce Po??udniowej, Europie i Azji.


OPINIE

?Nie zjadaj cukierka?od razu! to co?? wi�?cej ni?? tylko smakowita przek�?ska. To przepis na d??ugoterm

MT Biznes, Warszawa 2007
Wydanie 1
Format 14.1x21.8 cm Oprawa Mi�?kka

Nie zjadaj cukierka.... od razu! - Posada Joachim, Singer Ellen


Green Tara - Or�???e Przeciw Si??om Ciemno??ci (Amulet na miłość)

Green Tara - Or�???e Przeciw Si??om Ciemno??ci

Kadziad??a Green Tara s�? sporz�?dzane zgodnie z formu??ami wielkich jogin??w szko??y buddyzmy tybeta??skiego - Bodhi. Zgodnie z rdzenn�? tybeta??sk�? wiedz�? medyczn�? kompozycja tych kadzide?? (sanda??u i innych cennych medycznych sk??adnik??w zio??owych) pog??�?bia stany medytacyjne oraz sprzyja wyciszeniu si�?. Kadzid??a te s�? dedykowane Zielonej Tarze - buddyjskiemu B??stwu chroni�?cemu jego czcicieli na drodze do ostatecznego poznania (nirwany).

Sztuk: ok. 19, d??ugo??�?: 20,5 cm, czas palenia: 80 minut.

Sanda??owiec (Santalum album):

NepalShop.pl

Green Tara - Or�???e Przeciw Si??om Ciemno??ci


sobota, grudnia 12, 2009

Magia wysoka i ceremonialna - Gabriel Grant (Amulety ochronne)

Magia wysoka i ceremonialna - Gabriel Grant

Ksi�???ka prezentuje zintegrowany system praktyk, rytua????w i �?wicze??, pomocnych w zyskaniu pe??nej kontroli nad swoim cia??em, umys??em i otoczeniem.
Omawia magiczne instrumentarium, hierarchie duch??w, demon??w i anio????w, sekrety kabalistyczne, moce ??ywio????w oraz istotne rytua??y i zakl�?cia pozwalaj�?ce na skuteczne zmienianie rzeczywisto??ci wok???? siebie.

  • Data wydania: 2008, Kwiecie??
  • Wydanie: 1
  • Liczba stron: 176
  • Wymiary: 145 x 204 mm
  • Ok??adka: mi�?kka

  • Magia wysoka i ceremonialna - Gabriel Grant


    poniedziałek, grudnia 07, 2009

    Kosmiczna tajemnica Dogon??w - Scranton Laird (Talizmany)

    Kosmiczna tajemnica Dogon??w - Scranton Laird Scranton Laird

    Sk�?d Dogoni wiedzieli o istnieniu Syriusza B na d??ugo przed odkryciem tej gwiazdy dzi�?ki nowoczesnym teleskopom?
    Sk�?d pochodzi rozleg??a wiedza astronomiczna prymitywnego plemienia?
    Czemu przypisa�? uderzaj�?ce analogie symboli Dogon??w i egipskich hieroglif??w?

    Plemi�? Dogon??w z Mali w zachodniej Afryce to najbardziej enigmatyczny lud ??wiata. Od kilkudziesi�?ciu lat budzi emocje i przyci�?ga uwag�? swoj�? imponuj�?c�? wiedz�?.
    Dogo??skie rysunki i malowid??a odzwierciedlaj�? koncepcje wsp????czesnych naukowc??w, takich jak Stephen Hawking. Wiele s????w, symboli i rytua????w Dogon??w przypomina s??owa i symbole staro??ytnego Egiptu oraz obrz�?dy judaizmu. Niekt??re motywy sztuki dogo??skiej, na przyk??ad podobizny w�???a, mo??na odnale??�? tak??e u innych staro??ytnych cywilizacji.

    Ta ksi�???ka przedstawia now�? interpretacj�? pochodzenia wiedzy Dogon??w i zaskakuj�?cych podobie??stw ich mit??w z teoriami wsp????czesnej nauki. I wysuwa ??mia??�? hipotez�?: legendy Dogon??w opisuj�? to, co wydarzy??o si�? naprawd�? przed tysi�?cami lat, gdy tajemniczy Nauczyciele przekazali ludzko??ci swoj�? m�?dro??�?.

    AMBER, 2007
    Format 23.5x16.5 cm Oprawa Kartonowa Foliowana

    Kosmiczna tajemnica Dogon??w - Scranton Laird


    Wprowadzenie do zarz�?dzania operacjami i ??a??cuchem dostaw - Cecil Bozarth, Robert B. Handfield (Talizman)

    Wprowadzenie do zarz�?dzania operacjami i ??a??cuchem dostaw - Cecil Bozarth, Robert B. Handfield

    Kompletny podr�?cznik logistyki i zarz�?dzania dostawami

    • Dla specjalist??w i mened??er??w poszukuj�?cych oszcz�?dno??ci w dzia??ach zaopatrzenia i produkcji
    • Dla student??w, kt??rzy zamierzaj�? robi�? karier�? w dzia??ach logistyki i zaopatrzenia
    • Dla trener??w i wyk??adowc??w akademickich poszukuj�?cych praktycznych materia????w szkoleniowych i wszechstronnych studi??w przypadku

    Optymalna moc produkcyjna, ci�?g??a poprawa jako??ci, produkcja bez w�?skich garde?? i doskona??e zarz�?dzanie zapasami -- nie tylko we w??asnej organizacji, ale w ca??ej sieci dostawc??w i partner??w handlowych. Oto cel godny firmy XXI wieku.

    Z tej ksi�???ki dowiesz si�?, jak i nad czym pracuj�? dzia??y logistyki i zaopatrzenia w firmach takich, jak Dell Computer, Procter & Gamble, Chrysler, Toyota, Kraft Foods, czy Whirlpool. Poznasz nowe miary wydajno??ci operacyjnej oraz czynniki, od kt??rych zale??�? koszty i jako??�? w zarz�?dzaniu dostawami. Przeanalizujesz krok po kroku wyczerpuj�?ce studia przypadk??w. Dowiesz si�?, w jaki spos??b systemy informatyczne usprawniaj�? ??a??cuch dostaw. Nauczysz si�? znajdowa�? punkty, w kt??rych proces dostaw ??�?czy si�? z innymi procesami w firmie, takimi jak zarz�?dzanie projektami, rozw??j nowych produkt??w czy sprzeda??. Opanujesz nowe narz�?dzia analityczne, kt??re z pomoc�? wskaz??wek autor??w wykorzystasz w arkuszu MS Excel.

    G????wne tematy poruszane w ksi�???ce to:

    • miary wydajno??ci -- produktywno??�?, czas trwania cyklu operacyjnego, miary wydolno??ci procesu,
    • mapowanie proces??w i relacji w ??a??cuchu dostaw,
    • narz�?dzia ci�?g??ego doskonalenia -- diagramy przyczynowo-skutkowe, wyrywkowa kontrola odbiorcza,
    • zarz�?dzanie projektami -- wykresy Gantta, siatki zada?? (AON), metoda ??cie??ki krytycznej (CPM), kompresja projektu,
    • zarz�?dzanie moc�? produkcyjn�? -- pr??g rentowno??ci, drzewa decyzyjne, krzywa do??wiadczenia, punkt oboj�?tno??ci,
    • prognozowanie -- ??rednie ruchome, wyg??adzanie wyk??adnicze, regresja liniowa i wielowymiarowa,
    • koszty pozyskiwania zasob??w -- d??wignia zysku, analiza kosztu ca??kowitego, system oceny wa??onej,
    • logistyka -- konsolidacja ??adunk??w, odsetek idealnie wykonanych zam??wie??, koszt nabycia, modelowanie optymalizacyjne,
    • zarz�?dzanie zapasami -- metoda kontroli okresowej, ekonomiczna wielko??�? zam??wienia, rabaty, zapas bezpiecze??stwa,
    • zarz�?dzanie produkcj�? -- planowanie potrzeb materia??owych (MRP), sekwencjonowanie zada??,
    • system bezzapasowy just-in-time,
    • zarz�?dzanie jako??ci�? w ??a??cuchu dostaw, w tym ISO 9000,
    • rola zaopatrzeniowc??w i dostawc??w w procesie rozwoju produktu,
    • rachunek kosztu docelowego i analiza warto??ci,
    • indywidualizacja produktu w ??a??cuchu dostaw.


    Wprowadzenie do zarz�?dzania operacjami i ??a??cuchem dostaw - Cecil Bozarth, Robert B. Handfield


    Emigracja do USA. Wydanie VIII - Dan P. Danilov (Talizmany ochronne)

    Emigracja do USA. Wydanie VIII - Dan P. Danilov

    Jak zdoby�? zielon�? kart�? i legalnie pracowa�? w USA?

    • Loteria wizowa: wizy tymczasowe, dla go??ci, studenckie, pracownicze, dla krewnych i inne
    • Procedura przyznawania zielonej karty: kto ma najwi�?ksze, a kto najmniejsze szanse
    • Wzory formularzy i op??aty pobierane od aplikuj�?cych

    Poznaj odpowiedzi na pytania, kt??re chcesz zada�? ju?? teraz albo kt??re przyjd�? Ci do g??owy dopiero p????niej: w trakcie za??atwiania wizy, na przej??ciu granicznym, kiedy ju?? tam b�?dziesz lub je??li znajdziesz si�? w tarapatach. Dowiedz si�?, od czego zacz�?�? legaln�? podr???? do USA, ile czasu i pieni�?dzy mo??e poch??on�?�? zdobycie wizy, jakich dokument??w potrzebujesz oraz co wolno i czego nie wolno Ci robi�? jako imigrantowi lub rezydentowi. Autor tej ksi�???ki, do??wiadczony prawnik do spraw imigracyjnych, podpowiada:

    • jak uzyska�? wiz�?: z pomoc�? rodziny, pracodawcy, szko??y lub wygra�? na loterii,
    • jakie prawa przys??uguj�? Ci jako imigrantowi,
    • jak ubiega�? si�? o status rezydenta i obywatelstwo,
    • jakie niespodzianki czekaj�? Ci�? na przej??ciu granicznym,
    • co zrobi�? w razie niepowodzenia: procedura wydalenia cudzoziemca,
    • gdzie szuka�? dalszych informacji: adresy biur imigracyjnych w USA.

    Wybierz prost�?, kr??tk�? i legaln�? drog�? do USA.


    Emigracja do USA. Wydanie VIII - Dan P. Danilov


    Harvard Business Review. Efektywna komunikacja - Harvard Business School Press (Talizmany)

    Harvard Business Review. Efektywna komunikacja - Harvard Business School Press

    Efektywna komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynnik??w wp??ywaj�?cych na jej dzia??anie. Umiej�?tno??�? rozmawiania ze wsp????pracownikami i podw??adnymi to jedna z podstawowych umiej�?tno??ci, kt??re powinien posiada�? dobry mened??er, niestety cz�?sto lekcewa??ona. Mened??er, kt??ry potrafi w odpowiedni spos??b przekaza�? swoje polecenia, cieszy si�? znacznie wi�?kszym szacunkiem w??r??d personelu. Umiej�?tno??�? komunikacji jest r??wnie?? niezb�?dna podczas prowadzenia zebra?? i rozm??w z kontrahentami.

    "Harvard Business Review. Efektywna komunikacja" to zbi??r o??miu artyku????w po??wi�?conych komunikacji w organizacji, publikowanych w Harvard Business Review -- cenionym przez mened??er??w, naukowc??w i przedsi�?biorc??w czasopi??mie, wydawanym przez jeden z najbardziej presti??owych uniwersytet??w na ??wiecie. Czytaj�?c t�? ksi�???k�?, dowiesz si�?, jak wa??na dla mened??era jest umiej�?tno??�? s??uchania ludzi oraz nauczysz si�? organizowa�? i prowadzi�? zebrania, kt??rych uczestnicy nie b�?d�? si�? nudzi�?. Nauczysz si�? rozmawia�? z personelem i rozwi�?zywa�? konflikty w zespo??ach zarz�?dzaj�?cych.

    • Doskonalenie umiej�?tno??ci s??uchania innych
    • Okre??lanie celu zebrania
    • Organizowanie zebra??
    • Prowadzenie spotka??
    • Zyskiwanie zaufania wsp????pracownik??w i podw??adnych
    • Sposoby zmiany zachowa?? pracownik??w szeregowych
    • "Burze m??zg??w" -- konstruktywne konflikty

    Ksi�???ki z serii Harvard Business Review powinny sta�? si�? lektur�? obowi�?zkow�? dla ambitnych pracownik??w ka??dej organizacji na ??wiecie.


    Harvard Business Review. Efektywna komunikacja - Harvard Business School Press


    niedziela, grudnia 06, 2009

    Zarz�?dzanie pracownikami w ma??ej firmie - John Stredwick (Amulet)

    Zarz�?dzanie pracownikami w ma??ej firmie - John Stredwick

    Do??wiadczeni przedsi�?biorcy wiedz�?, ??e firma jest tak dobra, jak ludzie, kt??rzy j�? tworz�?. Je??eli stawiasz na niew??a??ciwych ludzi lub zaniedbujesz polityk�? kadrow�?, zwykle wszystko idzie ??le: obowi�?zki nie s�? wykonywane, cho�? pracownicy zawsze maj�? dobre wyt??umaczenia, przybywa Ci pracy, poniewa?? zbyt wiele spraw musisz za??atwia�? samemu, a relacja rzeczywistych wynik??w do koszt??w wynagrodze?? jest coraz gorsza. Ten problem mo??esz rozwi�?za�? tylko w jeden spos??b -- zdobywaj�?c zaanga??owanie i zaufanie za??ogi, buduj�?c w??r??d personelu poczucie przynale??no??ci i daj�?c ludziom rado??�? z wykonywanej pracy.

    Z tej ksi�???ki dowiesz si�?,
    jak uczyni�? Twoj�? firm�? miejscem, w kt??rym ludzie chc�? pracowa�?.

    Co zrobisz, kiedy nagle opu??ci Ci�? zaufany pracownik? A je??eli trafisz do s�?du i oka??e si�?, ??e warunki pracy w Twojej firmie s�? niezgodne z przepisami? Jak ucierpi�? Twoje finanse, kiedy wynagrodzenia wymkn�? Ci si�? spod kontroli? Problemy z lud??mi nigdy si�? nie ko??cz�?. Jednak nie mo??esz ich unikn�?�?. Je??eli nie dysponujesz funduszami du??ej organizacji, to prawdopodobnie ludzie s�? Twoim jedynym prawdziwym kapita??em. Przeczytaj t�? ksi�???k�?, a dowiesz si�?, jak nim zarz�?dza�?, unikaj�?c pu??apek i przewiduj�?c sytuacje kryzysowe.

    John Stredwick, do??wiadczony konsultant i kadrowiec, omawia w tym praktycznym przewodniku najwa??niejsze tematy dotycz�?ce zarz�?dzania zasobami ludzkimi w ma??ej firmie, takie jak:

    • rekrutacja i selekcja: rozmowa kwalifikacyjna i ocena kandydat??w;
    • systemy motywacyjne: struktura wynagrodze??, pu??apki w premiowaniu i sprawiedliwa ocena;
    • przepisy: prawo pracy, BHP, dyskryminacja, niepe??nosprawni, molestowanie i mobbing;
    • szkolenie i rozw??j: ocena potrzeb szkoleniowych i planowanie ??cie??ki kariery;
    • kultura organizacji, komunikacja i klimat w miejscu pracy;
    • dyscyplinowanie i zwalnianie pracownik??w.

    Zarz�?dzanie lud??mi w ma??ych firmach to lektura obowi�?zkowa dla ka??dego, kto ma do czynienia ze sprawami kadrowymi. Niezale??nie od tego, czy jeste?? w??a??cicielem ma??ej firmy, czy mened??erem w du??ej, skorzystaj z zawartych tu porad i wskaz??wek. Ulepszaj Twoje metody zarz�?dzania lud??mi, a otrzymasz od nich zas??u??on�? nagrod�?.


    Zarz�?dzanie pracownikami w ma??ej firmie - John Stredwick


    Ksi�???eczka zdrowia copywritera - Adrian Tomaszewski (Amulety ochronne)

    Ksi�???eczka zdrowia copywritera - Adrian Tomaszewski

    Zdrowe podej??cie i ??wie??e spojrzenie na prac�? w polskiej reklamie

    • Od kuchni: jak wygl�?da codzienna praca w agencji reklamowej
    • Najpierw my??lenie, p????niej wymy??lanie: jak powstaje reklama
    • Nie taka reklama straszna: jak przetrwa�? w agencji reklamowej

    Do kogo adresowana jest ta ksi�???ka?
    Zar??wno do??wiadczeni pracownicy agencji reklamowych, jak i nowicjusze znajd�? w niej co?? dla siebie. Je??li pracujesz w bran??y, zapewne czytaj�?c t�? ksi�???k�?, z u??miechem zapytasz: "Sk�?d ja to znam?". Natomiast je??li dopiero zamierzasz rozpocz�?�? prac�? w reklamie, "Ksi�???eczka zdrowia copywritera" przybli??y Ci agencyjn�? rzeczywisto??�? i dostarczy kilku wskaz??wek, kt??re u??atwi�? pierwsze kroki w bran??y -- oraz pozwol�? przetrwa�?.

    Reklama od kulis.
    Nie wystarczy mie�? lekkie pi??ro i sypa�? pomys??ami jak z r�?kawa. Entuzjazm i kreatywno??�? to bardzo wiele, ale wci�??? za ma??o. Pomys?? musi pasowa�? do za??o??e?? kampanii i wymaga?? klienta. Trzeba go przykroi�? do potrzeb, oczekiwa?? i finansowych mo??liwo??ci zleceniodawcy. Spokojnie i bez emocji. Bo opanowanie to bardzo wa??na cecha dobrego copywritera. Daje mu pewno??�?, ??e mo??e stworzy�? skuteczn�? reklam�? o dowolnej porze i nie popa??�? przy tym w zgubn�? rutyn�?.

    "Ksi�???eczka zdrowia copywritera" przedstawia prawdziwe warunki pracy w polskiej reklamie. Autor opisuje proces rekrutacji, przybli??a bran??owy ??argon i zdradza triki, dzi�?ki kt??rym ??ycie w agencji staje si�? odrobin�? ??atwiejsze. Je??li chcesz wiedzie�?, ile wysi??ku poch??ania opracowanie sensownej koncepcji reklamy i jak naprawd�? rodz�? si�? "nowe, wspania??e kampanie", przeczytaj t�? ksi�???k�?.


    Ksi�???eczka zdrowia copywritera - Adrian Tomaszewski


    Anio??y Kwiatowe - Elli Seleny (Talizman)

    Anio??y Kwiatowe - Elli Seleny

    Inspiracj�? do stworzenia Anio????w Kwiatowych by?? opracowany wcze??niej Horoskop Kwiatowy. Zupe??nie nie??wiadoma, nast�?puj�?cych zdarze?? pisa??am go par�? lat wcze??niej, przyporz�?dkowuj�?c wibracjom kwiat??w, znak??w zodiakalnych i ich planet.

    Na kanwie horoskopu kwiatowego powsta??y, barwne karty Anio????w Kwiatowych. Po raz pierwszy w Polsce ich symbolika zosta??a poruszona w kontek??cie do wr????b i wyroczni. St�?d te?? Anio??y Kwiatowe doskonale nadaj�? si�? do cel??w wr????ebnych oraz do pracy z w??asnym wn�?trzem.

    Anio??y Kwiatowe Elli Seleny sk??adaj�? si�? z 36 lakierowanych i foliowanych kart oraz napisanej do nich ksi�???eczki o wymiarach 10x15 cm, zawieraj�?cych 100 str. W ksi�???eczce opisano wszystkie karty, om??wiono znaczenie wr????ebne. Ponadto dywagacje autorki na temat symboliki kwiat??w, rozk??ad??w oraz pracy z kartami anielskimi.



    Anio??y Kwiatowe - Elli Seleny


    Skuteczne pozyskiwanie klient??w przez telefon - Stephan Schiffman (Amulety ochronne)

    Skuteczne pozyskiwanie klient??w przez telefon - Stephan Schiffman

    Profesjonalne techniki telesprzeda??y i telemarketingu

    • Sposoby wyszukiwania potencjalnych klient??w
    • Scenariusze rozm??w oraz reagowanie na sytuacje typowe i nieprzewidziane
    • Skuteczny proces sprzeda??y przez telefon

    Podstawowym zadaniem telemarketera i jednym z element??w pracy przedstawiciela handlowego jest rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem, maj�?ca na celu przedstawienie mu oferowanego produktu i um??wienie si�? na spotkanie lub prezentacj�?. Jednak wbrew pozorom mo??e ona okaza�? si�? niezwykle trudna. Rozm??wca mo??e na przyk??ad nie zna�? firmy b�?d?? od pocz�?tku rozmowy by�? nastawiony negatywnie do os??b dzwoni�?cych z jak�?kolwiek ofert�?. Przekonanie go do naszych racji to prawdziwa sztuka. Telemarketer musi by�? przygotowany na r????ne scenariusze rozm??w i powinien umie�? odpowiednio reagowa�? na zachowania rozm??wcy.

    "Skuteczne pozyskiwanie klient??w przez telefon" to podr�?cznik przedstawiaj�?cy skuteczne techniki telesprzeda??y. Autor podr�?cznika -- do??wiadczony instruktor przedstawicieli handlowych -- opisuje opracowany przez siebie system, kt??rego celem jest doprowadzenie do spotkania z klientem zako??czonego sprzeda??�? produktu lub us??ugi. System podzielony jest na kroki, kt??rych odpowiednia realizacja gwarantuje zako??czenie rozmowy sukcesem. Zastosowanie opisanej tu strategii jest niemal gwarancj�? skutecznej sprzeda??y telefonicznej.

    • Wyszukiwanie potencjalnych klient??w
    • Spos??b rozpocz�?cia rozmowy telefonicznej
    • Reakcje na typowe odpowiedzi klienta
    • Powo??ywanie si�? na inne osoby
    • Zostawianie wiadomo??ci
    • Nowoczesny proces sprzeda??y

    Je??li chcesz odnie??�? sukces w handlu, musisz pozna�? przedstawione w tej ksi�???ce regu??y prowadzenia rozm??w telefonicznych.


    Skuteczne pozyskiwanie klient??w przez telefon - Stephan Schiffman


    sobota, grudnia 05, 2009

    B�?d?? pewny siebie - John Caunt (Amulet)

    B�?d?? pewny siebie - John Caunt

    Nie chowaj g??owy w piasek,
    w ka??dej pracy i na ka??dym szczeblu b�?d?? pewny siebie.

    Pewno??�? siebie od niepami�?tnych czas??w jest warunkiem sukcesu. W obecnym, pe??nym stresu, ??rodowisku pracy umiej�?tno??�? pokonywania trudno??ci i kryzys??w oraz zdecydowanie i entuzjazm s�? wa??niejsze ni?? kiedykolwiek wcze??niej. Problemy, kt??rym na co dzie?? stawiamy czo??a w pracy, cz�?sto podcinaj�? nam skrzyd??a. To ogranicza nasze mo??liwo??ci i niekorzystnie wp??ywa na osi�?gane wyniki. Ten zwi�?z??y przewodnik przedstawia metody i techniki, kt??re pomog�? Ci oprze�? si�? naciskom i zachowa�? pewno??�? siebie.

    Dowiedz si�?, jak:

    • wyznacza�? i osi�?ga�? cele;
    • otrz�?sa�? si�? po pora??kach;
    • przezwyci�???a�? obawy i zmartwienia;
    • znosi�? brak akceptacji i krytyk�?;
    • pokonywa�? kryzysy;
    • wygrywa�? z przeci�???eniem i stresem;
    • znajdowa�? oparcie w innych.

     


    B�?d?? pewny siebie - John Caunt


    B�?d?? pewny siebie - John Caunt (Amulety)

    B�?d?? pewny siebie - John Caunt

    Nie chowaj g??owy w piasek,
    w ka??dej pracy i na ka??dym szczeblu b�?d?? pewny siebie.

    Pewno??�? siebie od niepami�?tnych czas??w jest warunkiem sukcesu. W obecnym, pe??nym stresu, ??rodowisku pracy umiej�?tno??�? pokonywania trudno??ci i kryzys??w oraz zdecydowanie i entuzjazm s�? wa??niejsze ni?? kiedykolwiek wcze??niej. Problemy, kt??rym na co dzie?? stawiamy czo??a w pracy, cz�?sto podcinaj�? nam skrzyd??a. To ogranicza nasze mo??liwo??ci i niekorzystnie wp??ywa na osi�?gane wyniki. Ten zwi�?z??y przewodnik przedstawia metody i techniki, kt??re pomog�? Ci oprze�? si�? naciskom i zachowa�? pewno??�? siebie.

    Dowiedz si�?, jak:

    • wyznacza�? i osi�?ga�? cele;
    • otrz�?sa�? si�? po pora??kach;
    • przezwyci�???a�? obawy i zmartwienia;
    • znosi�? brak akceptacji i krytyk�?;
    • pokonywa�? kryzysy;
    • wygrywa�? z przeci�???eniem i stresem;
    • znajdowa�? oparcie w innych.

     


    B�?d?? pewny siebie - John Caunt


    Byd??o - Greg M. Sarwa (Amulet)

    Byd??o - Greg M. Sarwa

    Pasjonuj�?cy, trzymaj�?cy w napi�?ciu thriller.
    Czy to tylko fikcja, czy mo??e proroctwo?

    Niedaleka przysz??o??�?. Ameryk�? wstrz�?saj�? kolejne akty terroru. Spo??ecze??stwo w obliczu zagro??enia oddaje rz�?dowi coraz wi�?ksz�? kontrol�? nad swoim losem. O bezpiecze??stwo obywateli dbaj�? agencje rz�?dowe, pr??buj�?ce kontrolowa�? wszystkie aspekty ich ??ycia. Jednak czy na pewno takiego bezpiecze??stwa oczekuj�? mieszka??cy Chicago? Czy agencje nie posuwaj�? si�? zbyt daleko w swoich dzia??aniach? Czy narastaj�?c�? panik�? i terror nale??y opanowywa�? w tak brutalny spos??b?

    Autor thrillera "Byd??o", Greg M. Sarwa, nie przypuszcza?? nawet, jak bardzo wymy??lona przez niego historia oka??e si�? realna. Terrory??ci, zaawansowane metody inwigilacji i kontroli, informacje, dla kt??rych po??wi�?ca si�? ??ycie zwyk??ych ludzi -- czy to na pewno fikcja? Czy mo??e cienka linia pomi�?dzy fantazj�? a rzeczywisto??ci�? zosta??a ju?? przekroczona, a my nie zdajemy sobie z tego sprawy?

    Je??li chcesz przekona�? si�? o tym, przeczytaj ksi�???k�? "Byd??o" -- surowy, gorzki obraz tego, co mo??e si�? zdarzy�? w przysz??o??ci.


    Byd??o - Greg M. Sarwa


    piątek, grudnia 04, 2009

    Zejd?? sam sobie z drogi - Cooper Robert (Talizmany)

    Zejd?? sam sobie z drogi - Cooper Robert 5 kluczowych punkt??w, dzi�?ki kt??rym przekroczysz wszelkie oczekiwania
    seria/cykl: Metamorfozy
    oryg.: Get Out of Your Own Way
    Cooper Robert

    Prze??am ograniczenia, kt??re sam sobie narzucasz ? dowiedz si�?, ??e tw??j w??asny m??zg mo??e by�? dla ciebie najwi�?ksz�? przeszkod�? albo twoim najlepszym sojusznikiem.

    Normalnie spodziewa??by?? si�? po swoim m??zgu, ??e b�?dzie twoim sojusznikiem, na kt??rym zawsze mo??esz polega�? w swoim d�???eniu do pe??nego sukces??w i satysfakcjonuj�?cego ??ycia, jednak okazuje si�?, ??e zazwyczaj jest wr�?cz na odwr??t. To dlatego, ??e tw??j m??zg to mniej wi�?cej ten sam model, kt??rego u??ywali twoi przodkowie wiele tysi�?cy lat temu, kiedy podstawowym celem by??o samo przetrwanie. Podpowiada ci wi�?c dzisiaj to samo, co kiedy?? m??wi?? twoim przodkom: Rozegraj to bezpiecznie. Omijaj ryzyko. Unikaj konfrontacji. Nie zapuszczaj si�? poza terytorium, kt??re ju?? znasz. I zawsze post�?puj wed??ug nawyk??w, kt??re dotychczas pozwoli??y ci przetrwa�?.
    Ukazuj�?c si�? we w??a??ciwym czasie, by pom??c ci poradzi�? sobie z wzrastaj�?cymi wymogami stawianymi przez nasz prze??adowany presj�?, szybko zmieniaj�?cy si�? ??wiat, Zejd?? sam sobie z drogi Roberta Coopera pomo??e ci zrozumie�?, co si�? dzieje w twojej g??owie. Kiedy ju?? wiesz, co tak naprawd�? tob�? kieruje, mo??esz wy??�?czy�? przeszkadzaj�?ce ci cz�???ci m??zgu, uaktywni�? te, kt??re s�? pomocne, i wyruszy�? ??cie??k�? ku osi�?gni�?ciu tego, czego wed??ug innych nie jeste?? w stanie osi�?gn�?�?. W oparciu o ponad dwadzie??cia lat bada?? prowadzonych na ca??ym ??wiecie, Zejd?? sam sobie z drogi ukazuje ci pi�?�? kluczy do dokonywania wybor??w, kt??re pozwol�? ci zatriumfowa�? nad realiami dzisiejszego ??wiata:

    ? Kierunek, a nie ruch
    ? Skupienie, a nie czas
    ? Zdolno??�?, a nie dostosowywanie si�?
    ? Energia, a nie wysi??ek
    ? Wp??yw, a nie zamiary

    Pe??na cudownych historii prawie o wszystkim ? od notatki napisanej przez jednego z przodk??w autora, zanim wyruszy?? z Dublina do Ameryki w 1829 roku (?To na horyzoncie ??yje nadzieja... I tam w??a??nie si�? udam?), po nieprawdopodobne dokonania jamajskiej dru??yny bobslejowej, kt??ra ustanowi??a rekord ??wiata ? ta prze??omowa ksi�???ka potwierdza, ??e nast�?pna granica jest nie tylko przed nami, ale r??wnie?? w nas... A to, co wszystkim wydaje si�? niemo??liwe, wcale takie nie jest.
    POT�???NA MAPA DROGOWA, KT??RA POMO??E CI PRZEKROCZY�? WSZELKIE OCZEKIWANIA

    O AUTORZE

    Dr Robert K. Cooper jest niezale??nym naukowcem i doradc�? ds. kierowania organizacjami i przedsi�?biorstwami (leadership adviser), kt??ry dzi�?ki po??o??eniu nacisku na neurobiologi�? ukazuje niezwyk??e perspektywy wielu osobom i firmom, z kt??rymi wsp????pracuje. Jest autorem bestsellera New York Timesa ? ksi�???ki The Other 90% (Pozosta??e 90%). Doradza?? dyrektorom i liderom - ?wschodz�?cym gwiazdom? w takich organizacjach jak 3M, Barclays Bank, BSB Design, Intel, Starlight Starbright Children?s Foundation, Navigant Consulting, Northwestern Mutual i Verizon. Wi�?cej mo??esz dowiedzie�? si�? na jego stronie internetowej www.RobertKCooper.com.

    OPINIE


    ?Prawdziwie inspiruj�?ca ksi�???ka o tym, jak zwyci�???a�? w zmieniaj�?cym si�? ??wiecie. Pe??na ??wie??ych wgl�?d??w, ??mia??ych strategii i praktycznych narz�?dzi ? to niezb�?dna lektura dla lider??w i zespo????w.?
    - Stephen R. Covey, autor 7 nawyk??w skutecznego dzia??ania i 8. nawyk: Od efektywno??ci do pe??nej realizacji potencja??u

    ?Zejd?? sam sobie z drogi to prawdziwa inspiracja! ?��?cz�?c najnowsze odkrycia naukowe i inspiruj�?ce przyk??ady z ??ycia, Robert Cooper ukazuje ci, jak mo??esz wykorzysta�? pi�?�? prostych narz�?dzi, by przeprogramowa�? sw??j m??zg i sta�? si�? najlepsz�? wersj�? siebie samego.?
    - Ken Blanchard, wsp????autor ksi�???ki Jednominutowy Mened??er

    ?Zejd?? sam sobie z drogi to ksi�???ka, u kt??rej podstaw le??y g??�?bokie zaufanie Roberta Coopera, ??e nasz ludzki potencja?? si�?ga o wiele dalej ni?? powszechnie s�?dzimy. To pot�???ny program dla ka??dego, kto aspiruje do najwy??szych wynik??w w dzia??aniach kierowniczych i w ??yciu.?
    - Dr Charles Garfield, profesor kliniczny psychologii Akademii Medycznej Uniwersytetu Stanu Kalifornia w San Francisco i autor bestseller??w Peak Performers oraz Second to None

    ?Zejd?? sam sobie z drogi to ksi�???ka pe??na m�?dro??ci, praktycznych narz�?dzi

    MT Biznes, Warszawa 2007
    Wydanie 1
    Format 14.1x21.8 cm Oprawa Mi�?kka

    Zejd?? sam sobie z drogi - Cooper Robert