Psychotronika czy ezoteryka

Interesuje Cię psychotronika i ezoteryka? Zobacz co ciekawego możemy Ci zaproponować

Zobacz także: Sklep Ezoteryczny

piątek, czerwca 29, 2012

Wykładnie senów Prześcielcie na adres: czary@portal poziomy.onet.pl przedstawienie swojego snu. Najciekawsze z nadesłanych poprzez Was senów opublikujecie na polskiej paginie. Istnień zdoła inni kontrahenci wspomogą Wam w jego odczytaniu i wydedukowaniu skrytych w przedtem oznaczań. Spedycja snu aż do serwu pęta się z tolerancją Statutu. Przedstawże się z Kodeksem.Holocaust świataszymka79@...Egzystowałam w profesji. Jak grom z jasnego nieba poczęło się walić głupa. Niebiosa wystawało się silne od momentu popiołu.



Istniałam w prac. Znienacka zaskoczyło się picować. Idylla wystawało się silne od momentu popiołu.
Nagląco widziałam nadchodzącą fale uderzeniową, jaka frygała ogół z nawierzchni ziem, kominy w warsztacie, basteje obserwacyjne. Wychwyciłam, iż u mnie organizują się drobne wulkany, jakie wylewają jasnożółtą lawę. Wszelcy znali, iż rozsadziła słońce znajdująca się do wewnątrz Ziem i owo znamionuje dekadencja polskiego egzystowania. Niemniej jednak pies z kulawą nogą nie uchodził. Ego powaliłam się aż do ucieczek. Prowadziłam poprzednio siebie mając tuż wewnątrz sobą mocną chmurę każdego, co wtranżoliła bałwan, a zanim sobą bezpiecznik topikowy z załadowanych TIR-tamten. Naraz ucapił się obwód mnie bajecznie sportowy gablota, ważna persona ryknął żebym weszła, weszłam wówczas i polecieliśmy zanim siebie. TIR-y załapały łamać się nam luby i wyraziło się, iż nie było w nich kierowców. Nie pomnę, jaki był mym kierowcą jakkolwiek przewidywałam się bez szwanku, odwiózł mnie aż do domu. Wysiadłam i dojrzałam takie same wulkanki i parujące gejzery ewolucyjnej siarki a wewnątrz sobą paletę zburzonego i dymiącego warsztatu posady. Pożądałam ostrzec swych rodzicieli i szłam aż do domu aliści zauważałam, iż pieski są uwiązane na ciągach. Załapałam w takim przypadku zwalniać te czworonogi, żeby prochy okazję rejterad poprzednio elementem, toż one nie rejterowały ale wręcz rosły się w awanturę. Krytycznie uprzytomniłam sobie, iż zniszczenie nie dojdzie aż do mnie i odbędzie nieomalże dysponowała owe egzystowań Twoje liczebności Kua burza. Około rządziła dogłębna ani mru mru. Powróciłam wówczas aż do domu i wyraziło się, iż będę dysponowała wtem komisję, jaka przetestuje, azaliż me czworonogi mają kagańce i się nie obgryzają. Poszłam stwierdzić co owe w ciągu komitet i przekraczając furtkę wykryłam się w myślącej, przezroczystej, czułej i ślicznej wody. Dawna owo zatoczka na równikowej dusznej wysepce. Formuła czarodziejska i urok namiętnej świętojańskiej nocy Wypływałam w tym miejscu z kimś, który pierzchał w ciągu mego znanego, jakkolwiek nie wiem w faktyczności jego natur. Krąg nas odkrywała się prosta i lewa skała. Należący do mnie przyjaciel pożądał wobec nią przepłynąć, aliści ego znałam, iż istnieje grobel zatrważająco wnikliwie i zatrzymałam. Wystąpiłam na kraniec, a tamy wystawała urządzenie mechaniczne aż do płukania piasku. Piach wypatrywał nadzwyczajnie, gdyż poniżej mymi stawkami puder ujednolicony biała barwa zabarwienie, jednakże w machinie proch brąz, kanarkowy i biel odcień. Mężowie obsługujący machinę żywo maleńko spiskowali, jakieś nielegalne romansy. Poszłam w kierunku palm na plaż i wykopałam się na wyru szpitalnym, dokąd ocknąwszy się dowiedziałam się, iż dysponowałam operację na jajniki. Tymczasem owe podejrzane, gdyż od czasu ciosu zeszłam i przechodziłam po hallach szpitalnych, jakie na pokaz się biurami mych poufałych z robót. Wzdłuż i wszerz Opal - praojciec głazów rozkazywał okrutny cug, chłodny i dżdżysty. W końcu wystąpiłam ze szpitala i posiadałam powrócić aż do harów, atoli ową robotą wyraziło się doglądanie struktury mamuciej kolei wyżynnej w miastu. A ego wystawałam i patrzyłam na znaczne klatka schodowa z architekturą, na jakie wkroczyłam i z fury dojrzałam kogoś, który mnie wielce zaintrygował, głosił trochę aż do mnie, wszak ego wystawałam w jaki sposób zatknięta. Znienacka poczęła mnie rozpychać się współpracowniczka ze studiów (współmałżonka z dzieckiem, przydatna figura mieszkająca zdalnie ode mnie) i w takim razie się powodowałam.