Psychotronika czy ezoteryka

Interesuje Cię psychotronika i ezoteryka? Zobacz co ciekawego możemy Ci zaproponować

Zobacz także: Sklep Ezoteryczny

wtorek, września 11, 2012

Antidotum na wielki ból - Carlson Richard

Antidotum na wielki ból - Carlson Richard

wydawnictwo: Studio Emka ISBN: 83-88931-48-2 liczba strony: 370 wymiary: 12 x 18,5 cm okładka: miękka tłumaczenie: Ewa Czerwińska Ta książka ma nieść pokrzepienie i zachęcać. Rozbudzać zdolności twórcze i wzbudzić zapał, aby sprawiać to, co daje Jak pobierzesz ślubowanie? nadzieję i jest koniecznym dla znalezienia immanentnego spokoju i potrzebnej żywiołowości, by móc dalej posuwać się naprzód we właściwym kierunku. Ps

Zobacz Antidotum na wielki ból - Carlson Richard w CzaryMary.pl

Opinie:

Teresa L. 2009-10-21
Fantastyczna ksiązka pierwszy raz przeczytałam ja z biblioteki ale zadecydowałam kupić aby posiadać ją na zawsze gdyż dała mi takiego kopa aż do dalszego życia że uradziłam się z nią nie rozstawać.Kiedy 4 leci temu zeszedł mi mąż a aż do roku matka i ojciec mniemałam że już nic najgorszego mnie nie spotka a wprawdzie życie niesie nowe niespodzianek kiedy wreszcie po śmierci małżonka znalazłam kumpla wyraziło się w tym roku że ma raka płuc i niewielkie szanse na doznanie i na Czary Obamy uzupełnienie wyrzucili mnie z pracygdzie przez 6 lat przepracowałam nienagannie poświęcając tożsame swoje umiejetności, mam 50 lat 31 lat doświadczenia zawodowego i szukając nowej pracy pies z kulawą nogą nie pyta się o moje umiejętności dopiero co ile mam latek poczułam się stara, szpecąca nikomu niepotrzebna. a z powodu tej lekturze odzyskałam chęć życia nadal wypatruję pracy ale z większym optymizmem i nadzieją i uczestniczę walczyć memu kumplowi z chorobą która odpukać mimo że lekarze dawali mu 3 miechy trwania lekko się cofa. Wielbię Richarda Carlsona
Ocena: 5/5


Antidotum na wielki ból - Carlson Richard

Nie zadręczaj się drobiazgami w namiętności - Carlson Richard, Carlson Kristine

Brak wyczucia bezpieczeństwa, urazy, wściekaj, zbędny krytycyzm zdołają doprowadzić aż do konfliktów nawet w najlepszym małżeństwie. Podobnie ludzie, jacy są ze sobą odkąd dawna, nierzadko zaniedbują o owym, ze trzeba ustawicznie pielęgnować swój związek. Richard Carlson co do jednego ze swoja żoną podrzucają, jak na przykład unikać stresów w jednym z najwyższych aspektów naszego przebywania - miłości. Autor jest wykładowcą i konsultantem w zakresie stresu. Napisał kilkanaście książki cieszących się ogromna popularnością na całym świecie.



Nie dręczże się drobiazgami, wyrostku - Carlson Richard

Richard Carlson był wykładowcą i konsultantem w dziedzinie stresu. Napisał kilkanaście lektur cieszących się kolosalną popularnością na podobnym świecie. Masz piegi, nosisz szkła, nie potrafisz hiszpańskiego, zakochałeś się w Dodzie, rodzice cię nie rozumieją, a Ślady wróżebne szkoła... szkoda słów. Same gigantyczne problemy. Ale jest zbawienie! Weź do ręki tę książkę. Sympatyczne historyjki sprawią, iż to, co Cię dokucza i spędza Ci sen z powiek, może się okazać tuzinkowym drobiazgiem. Książka Carlsona pomoże każdemu nastolatkowi zachować wiarę w przyszłość i szacunek do siebie.

Nie zamęczaj się drobiazgami kobieto - Carlson Kristine

Są sprawy, które może zrozumieć tylko kobieta… Mimo ogromnych poprawki społecznych, jedna rzecz pozostała niezmienna – kobiety świetnie radzą sobie w trudnych sytuacjach kryzysowych, ale zarazem pozwalają by przytłaczały je błahostki. „Nie zadręczaj się drobiazgami” pokazuje, jak odnaleźć spokój i wśród chaosu dzisiejszego świata odkryć w sobie więcej radości. Kristine Carlson jest współautorką książki Nie zadręczaj się drobiazgami w czułości (REBIS 2000, 2007). Często gościła w radiofonicznych i telewizyjnych programach. Wraz z nieżyjącym już mężem Richardem Carlsonem, literatem kilkunastu książek, współtworzyła cykl „Nie zadręczaj się drobiazgami“.

Hour to Live an Hour owe Love - Carlson Richard, Carlson Kristine

Richard Carlson, so beloved owo many of us, writes to his own true love from a place somewhere between life and death. The love with which he writes owo her, and the love with which she answers, provide a teaching for all of us: on life, on death, and on the existence of a spirit that transcends them both."