Psychotronika czy ezoteryka

Interesuje Cię psychotronika i ezoteryka? Zobacz co ciekawego możemy Ci zaproponować

Zobacz także: Sklep Ezoteryczny

sobota, października 13, 2012

tybetanska mala

tybetanska mala

Mała księga imion

Książka brzmi: - informacje o pochodzeniu imienia; - zarys charakterologiczny; - znakomitych imienników.

Tybetanska Mala

Mała książeczka o prawdziwej miłości - Grun Anselm

Mała książeczka o prawdziwej miłości - Grun Anselm

Uczucie gruntownie odmienia obecność każdego, kto jej próbuje. Nie tylko osobę, która kocha, lecz także tę, jaka istnieje kochana. Amor to zaradność, która postępuje szczęśliwym. Ażeby dotrzeć aż do Zodiak wideo jej źródła, trzeba zaufać tęsknocie swego serca i bez skrępowania za nią kroczyć. Prowadzi ona każdorazowo przepastnie do wnętrza człowieka, otwierając dodatkowo na realia wykraczającą poza polską normalność. Amor postępuje w nas miejsce na rzecz wieczności. Anselm Grün, ur. w 1945 r., konował teologii, benedyktyn, zarządza opactwem w Münsterschwarzach. Doradca eteryczny, prowadzi kursy kontemplacji uwzględniające psychoterapię, kontemplację i post. Zajmuje się ponadto egzegezą snów opartą na psychologii głębi. W Wydawnictwu „Jedność” zaprezentowały się m.in. następujące książki jego autorstwa: Mała książeczka o prawdziwej frajdy życia, Mała książeczka o przemożnym powodzeniu, I co tu uczynić? Przewodnik na rzecz zmagających się z codziennością, Jak na przykład przewyższyć boleść egzystowania? Eteryczne rzut oka na melancholię, Dzieło reakcji na trudne pytania dotyczące przebywania.

tybetanska mala

Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy - Jay Conrad Levinson

Najlepsza reklama w ciągu (pół) darmo Z jakiego powodu kampanie reklamowe kończą się klęską? Na sposób obsługiwać się sennikiem Czarodziejki Atis? Jak nie dać się zwieść filii reklamowej? Jak mierzyć skuteczność reklamy? Nie możesz zmarnować kuli, dlatego najwyższy strzał musi być celny. Na owym tylko liczy reklama partyzancka. Gdyby przedsiębiorcy myśleli jak partyzanci, owe... ...ich reklama nie tonęłaby w zbytecznym blasku, ...nie kupowaliby drogich reklam jedynie skutkiem tego, że są ładne, ...ich reklama dawałaby żwawy pożytek, ...nigdy nie transcendowaliby budżetów reklamowych, ...przed wydaniem poniekąd grosza na reklamę przeczytaliby tę publikację. Oznacza to wiesz, iż dzięki reklamie możesz osiągnąć co bynajmniej 50 celów? Rzecz w owym, że jednorazowo ciekawi Cię jeden cel (lub co najdalej kilka). Dlatego nie zdobywajże 50 kulki, gdy do zwięzłego strzału basta jedna. Owe racja istnieje marketing partyzancki -- rzecz sprawdzona przy użyciu ponad 1 000 000 ludzi na skończonym świecie, którzy kupili książki na rzecz biznesmenów-bojowników. Tak bardzo wielka wzięcie partyzanckiego marketingu stanowi dowód na owe, że dobroczynne koncepty ściągają wyniki, co więcej gdy nie dysponujesz budżetem internacjonalnej korporacji. Jeśli potrzebujesz dostępnej, celowej i skutecznej reklamy, przeczytaj tę książkę i dowiedz się: jako przesiać najbardziej zdolne środki masowego przekazu reklamowe,...