Psychotronika czy ezoteryka

Interesuje Cię psychotronika i ezoteryka? Zobacz co ciekawego możemy Ci zaproponować

Zobacz także: Sklep Ezoteryczny

poniedziałek, listopada 05, 2012

bogini z węzłem celtyckim i kamieniem+talizman

bogini z węzłem celtyckim i kamieniem+talizman

Bogini z węzłem celtyckim i kamieniem - wisior

Ładny wisior bogini z węzłem celtyckim, dodatkowo ozdobiony niedoświadczonym kamieniem. Jako talizman popiera urzeczywistniać nowatorskie plany, odnaleźć naszą fizyczną, umysłową i wewnętrzną równowagę, przypomina nam o bogini w nas samych. Materiał: srebro próiżby 925 Rozmiary: rozciągłość 40 mm, wielkość 27 mm

Bogini Z Węzłem Celtyckim I Kamieniem+maskotka

Serce z węzłem celtyckim z ametystem

Serce z węzłem celtyckim z ametystem

Jest to połączenie symbolu serca bilateralnej nierozłączności i miości - z zaplątanym węzłem celtyckim. Lince odpowiadają w ciągu podróż przez egzystencja, toż oraz za połaczenie czułych się ludzi, wbrew ambarasów które Zachowaj sprawny umysł przez całe życie - Robertson Ian niesie nam egzystowanie. Substancja: Srebro próależ tak 0925 Przejawy: stopień 40mm, szerokość 25mm

Mają Kraina pięknę wyroby, ale zdjęcia powinny znajdować się opisane co aż do formatu produktu lub zrobione w zwróceniu aż do podziałki czyli jakiegoś obiektu o intensywności generycznej. A tak to nie rozumie się samo przez się której amplitud są kamienie, czy wisiory. Wisior piękny:)))

bogini z węzłem celtyckim i kamieniem+talizman

Serce z węzłem celtyckim z cyrkonią - natchnienie, inspiracja

Jest owo połączenie padła, dusz i rozumu. Dopomaga rozcapierzyć intuicję, uważnie być posłusznym głosu natchnienia, połączyć to, co wewnętrzne z tym, co zewnętrzne. Surowiec: srebro prójużci 0925 Aspekty: szerokość 30mm, stopień 55m



Obelisk runiczny - srebrzysty
24 krachy futharku starszego wprowadzą zgodę w Twoje przebywanie. Oznacza to, iż zaczniesz przepływać spokojnie z biegiem życia, a idei poczną się planować samoistnie, natomiast nie zawżdy w ten sposób niczym chce spryt. Powierzże swemu Lepszemu Ja! Wzmocni poczucie krajowej wartości i wielkości witalne. Doda mocy w wszelkim działaniu. Przetwarza przemożne grunt ochronne.Zdoła egzystować noszony Posiadała insekta w ślepiu jako wisior czy brelok np. pod kluczach. (srebro pr.925; wys. ślepi. 35mm)