Psychotronika czy ezoteryka

Interesuje Cię psychotronika i ezoteryka? Zobacz co ciekawego możemy Ci zaproponować

Zobacz także: Sklep Ezoteryczny

piątek, września 14, 2012

Podróże zagraniczne Jana Pawła II tom I / 52

Podróże zagraniczne Jana Pawła II tom I / 52 horoskop feng shui 2010

wydawnictwo: Edipresse ISBN: 83-7477-016-3 poziom stron: 48 wymiary: 21,5 x 29,5 cm okładka: twarda Zagraniczne pielgrzymki Jana Pawła II w latach 1979-1984 Re

Zobacz Podróże zagraniczne Jana Pawła II tom I / 52 w CzaryMary.pl

Podróże zagraniczne Jana Pawła II tom I / 52

Zestaw 3 książek Dysput z Bogiem - Neale Donald Walsch

Trzy tomy bestsellerowych "Rozmów z Bogiem" autorstwa Neale'a Donalda Walscha. Niezwykła kronika, która pomaga znaleźć odpowiedzi na wiele frapujących pytań: o religię, duchowość Smarkula czy egzystencja po śmierci. Książki zostały przetłumaczone na 37 języków. Wskazane jest kupić 3 tomy i uchronić - w pakiecie oszczędniej!



Podróże w nieznane - Bruce Moen

Pierwsza książka z serii ''Badanie przebywania po śmierci'', w której autor opowiada o początkach swych podróży do świata niefizycznego. Zacząłem pisać sekwencję "Badanie Życia Po Śmierci" na czasochłonnie zanim dowiedziałem się, iż zostanę pisarzem, czy też, że moje zapiski wlezą się książką. Rozpocząłem w miesiąc po kostuchy mojego przyjaciela, Roberta Monroe Mity współczesnej duchowości . Bob napisał trzy książki, które miały wpływ na moje życie: "Podróże w oddali ciałem", "Dalekie podróże" dodatkowo "Najdalszą podróż" - i założył The Monroe Institute dokąd nauczyłem się odkrywać Egzystowanie po Śmierci. Jestem zwyczajnym gościem. Jeśli jest pośrodku nami niejaka różnica, to jest nią tylko ciekawość, która już pozwoliła mi poznać, co kryje się w Życiu po Śmierci. Podążaj zbyt swą ciekawością, a ona doprowadzi cię do twego własnego wydedukowania Życia po Kostuch. A wtedy będziesz wiedział.