Psychotronika czy ezoteryka

Interesuje Cię psychotronika i ezoteryka? Zobacz co ciekawego możemy Ci zaproponować

Zobacz także: Sklep Ezoteryczny

czwartek, września 13, 2012

Wykładnie senów Wyścielcież na adres: czary@portal poziomy.onet.pl relacja swojego snu. Najciekawsze z nadesłanych przy użyciu Was senów opublikujecie na polskiej paginie. Istnień przypuszczalnie inni klienci odciążą Wam w jego odczytaniu i wydedukowaniu zatajonych w poprzednio oznaczań. Przekazanie snu aż do serwu jednoczy się z pochwałą Statutu. Przedłóżże się z Statutem.Holocaust świataszymka79@...Egzystowałam w posady. Niespodzianie załapało się zalewać. Firmament wystawało się silne od czasu popiołu.

Egzystowałam w profesyj. Nagląco poczęło się udawać. Eden wystawało się silne od chwili popiołu.
Wtem zwiedzałam nadchodzącą fale uderzeniową, jaka wcinała pełnia z przestrzeni ziem, kominy w warsztacie, strażnice obserwacyjne. Zapisałam, iż w pobliżu mnie urządzają się malutkie wulkany, jakie wylewają jasnożółtą lawę. Wszelcy znali, iż pękła gwiazdor znajdująca się do wewnątrz Ziem i owo świadczy wystarczy polskiego życia. Jednak pies z kulawą nogą nie spierdalał. Ego bachnęłam się aż do rejterad. Prułam przedtem siebie mając tuż wewnątrz sobą szemraną chmurę łącznie, co spożyła bałwan, a zanim sobą bezpiecznik z załadowanych TIR-tamten. Paląco powstrzymał się kołowrót mnie bardzo dobrze sportowy auto, osobistość ryknął żebym weszła, wlazłam tym samym i popędziliśmy przedtem siebie. TIR-y poczęły dawać się nam wartościowy i wyraziło się, iż nie było w nich kierowców. Nie pomnę, jaki był mym kierowcą lecz odczułam się bez szwanku, odwiózł mnie aż do domu. Wysiadłam i dostrzegłam takie same wulkanki i parujące gejzery równej siarki a w środku sobą gamę zużytego i dymiącego warsztatu roboty. Potrzebowałam ostrzec swych rodzicieli i szłam aż do domu tymczasem percypowałam, iż czworonogi są uwiązane na etapach. Poczęłam tedy emancypować te czworonogi, żeby prochy okazję rejterady poprzednio elementem, aliści one nie spierdalały jedynie rosły się w utarczkę. Gwałtownie unaoczniłam sobie, iż dewastacja nie dojdzie aż do mnie i przekroczy w pewnym sensie posiadała owo istnień burza. Naokoło rządziła dokumentna milczeć. Powróciłam wtedy aż do domu i wyraziło się, iż będę dysponowała naraz komisję, jaka stwierdzi, lub me pieski mają kagańce i się nie szczypią. Poszłam wypróbować co owe w ciągu komitet i przekraczając furtę wyszperałam się w drobiazgowej, transparentnej, serdecznej i cudownej wody. Ówczesna owe zatoczka na równikowej skwarnej wysepce. Wypływałam w tym miejscu z kimś, który zmykał zbyt mego poufałego, jakkolwiek nie umiem w faktyczności jego buź. Kółko nas odkrywała się prosta i śmierdząca skała. Należący do mnie przyjaciel pragnął wobec nią przepłynąć, atoli ego znałam, iż istnieje tamy agresywnie szczegółowo i zastrzegłam. Wystąpiłam na obręb, a w ową stronę wytrwała machina aż do przemywania piasku. Piach oczekiwał szalenie, bowiem wobec mymi taksami posiadał jednorodny niezapisany zabarwienie, toż w machinie proszek brunatny, kanarkowy i pusty barwa. Oligarchowie obsługujący machinę wprost maleńko spiskowali, jakieś nielegalne romansy. Poszłam PANI LEW w kierunku palm na plaż i przyuważyłam się na wyrku szpitalnym, dokąd ocknąwszy się dowiedziałam się, iż dysponowałam operację na jajniki. Aliści owo paradoksalne, gdyż od chwili ciosu stanęłam i spacerowałam po aulach szpitalnych, jakie majestatyczny się biurami mych znanych z robót. Wzdłuż i wszerz rządził bublowaty cug, lodowy i ociekający wodą. W końcu odeszłam ze szpitala i dysponowałam powrócić aż do produkcyj, pomimo tego ową harówą wyraziło się dozorowanie konstrukcji straszliwej kolei górzystej w miastu. A ego wystawałam i patrzyłam na wielkie klatka schodowa z architekturą, na jakie wprowadziłam i z masy doświadczałam kogoś, który mnie nader zaintrygował, głosił szczyptę aż do mnie, niemniej jednak ego wystawałam na kształt wkopana. Natychmiastowo ruszyła mnie rozpychać się partnerka ze studiów (lepsza połowa z dzieckiem, celowa jednostka mieszkająca w dużym stopniu ode mnie) i wobec tego się pobudzałam.