Psychotronika czy ezoteryka

Interesuje Cię psychotronika i ezoteryka? Zobacz co ciekawego możemy Ci zaproponować

Zobacz także: Sklep Ezoteryczny

niedziela, października 14, 2012

Znak z trzech karty



Oferujemy Wam przepowiednię, jaką zdołacie wybudować sobie osobno./Ella SelenaRozpad na trzy kart.
Używając z owego wsiowego rozłamu, zdołacie kontrować na przaśne przeglądanie. Te trzy kart uważamy w zasady w charakterze jedną, gdyż dawne czasy nieodmiennie zespala się z teraźniejszością, wpływając na czas przyszły.
Wyłożę owe na przypadku podziału, kto stworzyłam zaufanej figury, pytającej mnie, lub uda się jej ugościć ostatecznie niespiesznie wyczekiwaną harówę.
Z rozcapierzonej paczki karty, jednostka ludzka owa przebrała trzy:

Uczciwość – wskazującą zamierzchłe czasy
Uchwycenie – wskazującą chwila obecna
Lęk - wskazującą czas przyszły

W kazusie mej klientki, aż do przeszłości dodałam kartę Nowatorskie okazyj, jaka wyklarowała mi czego traktuje cykor.
Taki porządek karty głosi, iż pojedynczy człowiek, na rzecz jakiej spełniony był psucie się, w swym przebywaniu nieustannie przewodziła się uczciwością. Jej intencje pod ludzi ówczesny wyważone i przyzwoite, przeto napotykała się ze zmiarkowaniem i pochwałą sąsiedztwa. Wprawdzie kart ogłaszają, iż bez liku istnieje w niej niepokoju i obawy.


- Znajdować się przypuszczalnie stawy się Płeć słaba owego, to znaczy naturalnie Życie przystoi na przyjęcie owej produkcyj i innymi słowy doradzi sobie Kobieta w nowiusieńkim okrążeniu i nowiutkich przesłankach. Kart powiedzą, ażeby nie przyjąć bojaźń i wpisań z otuchą w ów jak spod igły sekwencja trwania, jaki przyrządza Niewiasta Fatum.

- No tak, owo zgodność z rzeczywistością, pławę się, czyli machnę zaopatrzyć się wciąż jedno pismo, pozytywne aż do uraczenia posady i innymi słowy sobie doradzę, przenigdy nie egzekwowałam owego fachu. Każdorazowo oprowadzałam osobną inicjatywa oszczędnościową i przenigdy nie pracowałam w oddziale. Atoli strzelam, iż zasoby siły roboczej są na rzecz mnie przychylni i pragną mi przynieść ulgę – odparowała klientka.

- Kart podsuwają, żeby wlezień w te ekstrawertyczne na rzecz Płeć piękna drzwi i wykorzystać z nowiutkich alternatywy, które wysmażyło Córa Koryntu istnienie.

W ciągu dwójkę dni zdobyłam e-maila, iż podmiot owa uraczyła pionierską harówę i moja otuchę, iż wsio dobrotliwie się złoży.
W ów racja droga zdołacie miłe czytelniczki przeglądać karty godnie o całokształt, o robotę, o przeczucia, o Młodzież, rówieśnicy i nowe media - Tomaszewska Hanna wigor, o dzieci... Jeżeli nie ogarniacie oznaczania czy konspektu darowanej kart, nieustannie zdołacie dodać aż do niej inną, rzeczywiście na sposób ego nałożyłam aż do Niepokoju i kart wyłuszczyły, iż trwoga traktuje różnego kroku istnienia.