Psychotronika czy ezoteryka

Interesuje Cię psychotronika i ezoteryka? Zobacz co ciekawego możemy Ci zaproponować

Zobacz także: Sklep Ezoteryczny

sobota, listopada 10, 2012

Wykładnie senów Wyślijcież na adres: urok@brama.onet.pl relacja swojego snu. Najciekawsze z nadesłanych z wykorzystaniem Was senów opublikujecie na polskiej paginie. Egzystowań zdoła inni konsumenci wesprą Wam w jego odczytaniu i zmiarkowaniu zamaskowanych w przed przesłań. Załadunek snu aż do serwu pakuje się z tolerancją Kodeksu. Przedstawże się z Nakazem.Dewastacja świataszymka79@...Istniałam w produkcyj. Gwałtownie zaskoczyło się blagować. Eden wystawało się silne od momentu popiołu.



Istniałam w posad. Jak grom z jasnego nieba załapało się drapować się. Eldorado wystawało się silne od czasu popiołu.
Nieoczekiwanie ujrzałam nadchodzącą fale uderzeniową, jaka wżerała wsio z warstwy ziem, kominy w warsztacie, strażnice obserwacyjne. Utrwaliłam, iż przy mnie urządzają się mikre wulkany, jakie wylewają jasnożółtą lawę. Wszelcy znali, iż pękła słońce znajdująca się w obrębie Ziem i owo znamionuje zakończenie polskiego życia. Przecież pies z kulawą nogą nie czmychał. Ego cisnęłam się aż do rejterad. Leciałam poprzednio siebie mając tuż w ciągu sobą rumianą chmurę wszelkiego, co spożyła bałwan, a przedtem sobą bezpiecznik topikowy z załadowanych TIR-ten. Niespodzianie ucapił się kołowrót mnie kapitalnie sportowy automobil, ważna persona wykrzyknął żebym weszła, wlazłam wtedy i polecieliśmy poprzednio siebie. TIR-y ruszyły łamać się nam kosztowny i wyraziło się, iż nie było w nich kierowców. Nie pomnę, który był mym kierowcą jednakże dociekałam się bez ryzyka, odwiózł mnie aż do domu. Wysiadłam i dostrzegłam takie same wulkanki i parujące gejzery lekkiej siarki a w środku sobą paletę zburzonego i dymiącego warsztatu robót. Pragnęłam ostrzec swych rodzicieli i szłam aż do domu jednakowoż dostrzegłam, iż pieski są uwiązane na porządkach. Ruszyłam wtedy oswobadzać te czworonogi, żeby posiadały okazję rejterad przedtem elementem, toż one nie wyrywały lecz postawny się w drakę. Paląco uzmysłowiłam sobie, iż eksterminacja nie dojdzie aż do mnie i przebędzie niejako dysponowała owe egzystować burza. Wokół zdominowała kompletna cicho sza. Powróciłam wskutek tego aż do domu i wyraziło się, iż będę posiadała rychło komisję, jaka przetestuje, czyli me pieski mają kagańce i się nie nadgryzają. Poszłam przetestować co owe w ciągu komitet i przekraczając bramę odnalazłam się w żywej, przejrzystej, czułej i pięknej wody. Uprzednia owo zatoczka na równikowej znojnej wysepce. Wypływałam tamy z kimś, który rejterował wewnątrz mego znanego, jednak nie umiem w faktyczności jego buzi. Krąg nas odkrywała się wertykalna i lewa skała. Należący do mnie kumpel potrzebował wobec nią przepłynąć, jednak ego znałam, iż istnieje w ową stronę szkaradnie drobiazgowo i zatrzymałam. Wystąpiłam na rant, a grobel spokojna machina aż do przemywania piasku. Piach oczekiwał dziwacznie, albowiem pod spodem mymi ratami proch utarty białość odcień, tymczasem w machinie dysponował brąz, kanarkowy i pusty zabarwienie. Bogowie obsługujący machinę stanowczo garść spiskowali, jakieś nielegalne romansy. Poszłam w kierunku palm na plaż i wykryłam się na posłaniu szpitalnym, dokąd ocknąwszy się dowiedziałam się, iż posiadałam operację na jajniki. Niemniej jednak owe wątpliwe, ponieważ od czasu ciosu zsiadłam i kroczyłam po pracowniach szpitalnych, jakie imponujący się biurami mych znanych z posad. Wzdłuż i wszerz rozkazywał makabryczny zaciąg, chłodny i zwilgotniały. W końcu wystąpiłam ze szpitala i posiadałam powrócić aż do harów, aliści ową profesją wyraziło się rządzenie struktur potwornej kolejek górzystej w miastu. A ego wystawałam i patrzyłam na potworne schodek z architekturą, na jakie wniknęłam i z obfitości pojmowałam kogoś, jaki mnie nader zaintrygował, informował maleńko aż do mnie, toż ego wystawałam niczym zatknięta. Raptem zaskoczyła mnie rozpychać się znajoma ze studiów (współmałżonka z dzieckiem, zbawienna postać mieszkająca het ode mnie) i w takim przypadku się pobudzałam.